Komunikace značky v době krize do detailu
Komunikace značky v době krize do detailu To, jak se budete chovat v době krize, vás bude provázet ještě dlouho
Aktuální dění komentuji na svém LinkedInu.
Komunikace značky v době krize do detailu To, jak se budete chovat v době krize, vás bude provázet ještě dlouho
Jak by se měla značka chovat v době krize? Nový koronavirus ukazuje, v jak turbulentní době žijeme. Následky a důsledky
Archetypy značky Od roku 1919, kdy Carl Jung poprvé použil v jednom ze svých děl slovo archetyp, už uplynulo mnoho
Strategie značky Za mě nejlepší definici brandové strategie dostanete v knížkách od Martyho Neumeiera. Budu trochu parafrázovat: „Brandová strategie je
Brand Positioning je základ Když Jindra Fáborský vydal svůj článek o změnách na českém eshopovém trhu, vyvolalo to hodně ohlasů.
Jak začít s brandingem Značka je soustavná práce. Nelze ji jen vytvořit a pak se pěkně uvelebit v křesle a
4 psychologické fakty, které byste při budování značky měli znát Pochopení myšlenkových pochodů vašich cílových skupin je zcela zásadní pro
KPI pro měření brandového marketingu Jak měřit výkonnost brandových aktivit. Jak poznat, že buduji značku správně. Jak zjistit, jestli má
40 nástrojů pro správu brandu (nejen) v jeho začátku Připravil jsem pro vás soupis nástrojů, které jsou pro každou značku
Technika Pomodoro Pokud rozbíháte něco tak komplexního, jako je značka, dostanete se mnohdy do bodu, kdy přestanete stíhat nebo se
Nový web za 2×14 dní? V každém projektu, ve kterém jsem zapojený, se vždy dostanu ke tvorbě webu. Nedobrovolně. Předchozí
Net Promoter Score Jak měřit zákaznickou spokojenost? A proč byste ji vlastně měli měřit? Osobně rád používám pro měření „zákaznické“
Jsem na značky!™
Zůstaňme ve spojení
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
608 069 027
pavel@jsemnaznacky.cz