Osobní značka
Osobní značka Osobně jsem se tématu osobní značky doposud tak trochu vyhýbal. Pokud jste, stejně jako já, byli vychováváni k neustálému učení a růstu, pak
Osobní značka Osobně jsem se tématu osobní značky doposud tak trochu vyhýbal. Pokud jste, stejně jako já, byli vychováváni k neustálému učení a růstu, pak
Rebranding značky Nový rok, nová vizáž? Zhubnu deset kilo! Přestanu se svým zlozvykem! Najdu si novou práci nebo klienty! Že vám čtu myšlenky? Ne. Dáváme
Psychologie barev v brandbuildingu Podzim – to jsou pro mě vždycky barvy. V jeho první fázi teplé odstíny v přírodě, která se chystá na období
Psychologie marketingové komunikace pro začátečníky Některé jsou stokrát omílané, ale i tak se najde dost reklamních sdělení, videí nebo webových stránek, které si to dobrovolně
Základní otázky pro brief značky Jak prakticky začít s budováním značky? Co všechno budete potřebovat a muset udělat? A proč byste to měli chtít? Z
Tříhodinový brand sprint Nebudu vás napínat. Za tři hodny značku kompletně nenastavíte. Ale budete mít skvělou výchozí pozici nebo si v rámci týmu ujasníte, na
Léto s brandem Rok 2020 tedy opravdu stojí za to. A to jsme teprve v jeho polovině. Letní měsíce se vždy nesly v trochu uvolněnějším
Brand building pro B2B značky B2B, B2C, B2G, B2H aka B2P aka DTC. Všechny tyto zkratky vlastně popisují lidské vztahy. Jen v jiných dimenzích. Teď
Komunikace značky v době krize do detailu To, jak se budete chovat v době krize, vás bude provázet ještě dlouho po ní. Je vhodné být
Jak by se měla značka chovat v době krize? Nový koronavirus ukazuje, v jak turbulentní době žijeme. Následky a důsledky budeme pociťovat ještě několik let.
Arechetypy značky Od roku 1919, kdy Carl Jung poprvé použil v jednom ze svých děl slovo archetyp, už uplynulo mnoho vody ve všech řekách na
Strategie značky Za mě nejlepší definici brandové strategie dostanete v knížkách od Martyho Neumeiera. Budu trochu parafrázovat: „Brandová strategie je plán pro systematický rozvoj značky
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
telefon: 608 069 027
e-mail: pavel@jsemnaznacky.cz