fbpx

Blog

Technika Pomodoro

Technika Pomodoro Pokud rozbíháte něco tak komplexního, jako je značka, dostanete se mnohdy do bodu, kdy přestanete stíhat nebo se už prostě nedokážete tak dobře

Celý článek »

Jak vznikal nový web

Nový web za 2×14 dní? V každém projektu, ve kterém jsem zapojený, se vždy dostanu ke tvorbě webu. Nedobrovolně. Předchozí zkušenosti ve mě zanechaly tolik

Celý článek »

Net Promoter Score

Net Promoter Score Jak změřit zákaznickou spokojenost? Net Promoter Score (NPS) rád používám na měření „zákaznické“ spokojenosti i v interních dotaznících, protože je srozumitelné a

Celý článek »

Pozornost zlaté rybky

Pozornost zlaté rybky Pokud se nad tím zamyslíte, tak se dnes vše točí kolem pozornosti. Jejího upoutání, strhnutí nebo udržení. O čem to dnes bude?

Celý článek »

Značka je vztah

Máte pocit, že značka je něco, co vlastníte? Nebo dokonce, že je to ten patnáctistránkový manuál, který máte—v lepším případě—uložený na Google Disku? Nezlobte se,

Celý článek »

Value Proposition Canvas

Value Proposition Canvas O Value Proposition Canvas toho bylo napsáno mraky. Je to to vlastně takový středobod startupového myšlení. Jak ho využít v brandingu? A jak

Celý článek »

Jak vychytat (svou) značku

Nemám moc rád univerzální návody. Ale při své práci narážím hodně často na pár „evergreenů“. Takže je hodně lákavé pro ně vymyslet jednotné řešení. Toto

Celý článek »