🔐 Brand Purpose
Brand Purpose Brand Purpose nebo smysl, účel či poslání značky je pro mnohé jen filozofický žvást, o němž jsou přesvědčeni, že ho nepotřebují. A někteří
Brand Purpose Brand Purpose nebo smysl, účel či poslání značky je pro mnohé jen filozofický žvást, o němž jsou přesvědčeni, že ho nepotřebují. A někteří
Trendy v brand marketingu v roce 2022 Pokrok prý nezastavíte. Každá dekáda přinese jinou teorii nebo názor. Některé z nich nás posouvají o notný kus
Trendy v brand marketingu v roce 2022 Co by to bylo za konec roku, kdybychom nebilancovali a neplánovali. A protože vánoční svátky by měly být
Brand audit značky Na moment se zastavit a zjistit, jak jste na tom. To brand audit vystihuje asi nejlépe. Existuje spousta specifických situací, kdy se
Brandová architektura Každá značka ve svém životě nevyhnutelně dojde do momentu, kdy jí začne být těsno v její aktuální podobě nebo struktuře. A nemusí to
Marketingová „strategie“ Rozmohl se nám tu takový nešvar – připojovat ke všemu slovíčko strategie. Svou strategii už mají třeba sociální sítě, vliv nebo vedení schůzek.
Kdo je to Brand Manažer? Když nevíte, kdo je brand manager, jak poznáte, že vaší značce chybí? A to by svého brand manažera měla mít
Tone of Voice Toto je odemčený prémiový článek. Pokud pro svou značku chcete každý měsíc podobné rady, tipy a návody, zaregistrujte se k odběru Prémiového
Výkonnost a hodnota značky Když jsme se s Jakubem Kantorem na Clubhouse bavili o tom, jak měřit hodnotu značky – v tomto případě pro prodej
Osobní značka Osobně jsem se tématu osobní značky doposud tak trochu vyhýbal. Pokud jste, stejně jako já, byli vychováváni k neustálému učení a růstu, pak
Rebranding značky Nový rok, nová vizáž? Zhubnu deset kilo! Přestanu se svým zlozvykem! Najdu si novou práci nebo klienty! Že vám čtu myšlenky? Ne. Dáváme
Psychologie barev v brandbuildingu Podzim – to jsou pro mě vždycky barvy. V jeho první fázi teplé odstíny v přírodě, která se chystá na období
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
telefon: 608 069 027
e-mail: pavel@jsemnaznacky.cz