LinkedIn v osobních a firemních značkách
Emoce jsou mocný nástroj. Jak je správně využít při budování značky?
Emoce jsou mocný nástroj. Jak je správně využít při budování značky?
Emoce jsou mocný nástroj. Jak je správně využít při budování značky?
Emoce jsou mocný nástroj. Jak je správně využít při budování značky?
Proč to bez ochranných známek nepůjde?… Více ve velkém rozhovoru s právničkou Denisou Dudovou
Jak se protíná PPC a budování značky? Víc, než byste si mysleli… Více ve velkém rozhovoru s Michalem Jankovičem
Jak se protíná výkonnostní reklama na Facebooku a budování značky? Víc, než byste si mysleli… Více ve velkém rozhovoru s Honzou Bartošem
Jak se protíná PPC a budování značky? Víc, než byste si mysleli… Více ve velkém rozhovoru s Michalem Jankovičem
Jak se protíná UX a budování značky? Víc, než byste si mysleli… Více ve velkém rozhovoru s Markem Čevelíčkem
Vybrané právní aspekty, které byste při budování značky měli zohlednit. Velký rozhovor s Petrou Dolejšovou.
Spláchnout zájem o fenomén employer branding jen pomocí větší konkurence na trhu práce by bylo prvoplánové. A i když by to vysvětlilo velkou část současné fascinace, nepopsalo by to všechny důvody. Naše pracovní prostředí se mění. Covid tyto změny akceleroval až do té míry, že některé značky nedokážou držet krok a ztrácí mimo jiné i své zaměstnance.
Jak souvisí téma brandbuildingu (budování značek) a SEO. Víc než byste si mysleli. Ve velkém rozhovoru s Pavlem Ungrem se snažíme odkrýt alespoň základní souvislosti.
Spláchnout zájem o fenomén employer branding jen pomocí větší konkurence na trhu práce by bylo prvoplánové. A i když by to vysvětlilo velkou část současné fascinace, nepopsalo by to všechny důvody. Naše pracovní prostředí se mění. Covid tyto změny akceleroval až do té míry, že některé značky nedokážou držet krok a ztrácí mimo jiné i své zaměstnance.
Jsem na značky!™
Zůstaňme ve spojení
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
608 069 027
pavel@jsemnaznacky.cz