fbpx

Blog

Strategie značky

Strategie značky Za mě nejlepší definici brandové strategie dostanete v knížkách od Martyho Neumeiera. Budu trochu parafrázovat: „Brandová strategie je plán pro systematický rozvoj značky

Celý článek »

Brand Positioning

Brand Positioning je základ Když Jindra Fáborský vydal svůj článek o změnách na českém eshopovém trhu, vyvolalo to hodně ohlasů. Když pominu ty, které se

Celý článek »

Co je to branding

Co je to branding? V poslední době dostávám často otázku: „Co je to vlastně branding?“ A velmi často následuje: „Co vlastně dělá brand manažer?“ Odpovědět

Celý článek »

Technika Pomodoro

Technika Pomodoro Pokud rozbíháte něco tak komplexního, jako je značka, dostanete se mnohdy do bodu, kdy přestanete stíhat nebo se už prostě nedokážete tak dobře

Celý článek »

Jak vznikal nový web

Nový web za 2×14 dní? V každém projektu, ve kterém jsem zapojený, se vždy dostanu ke tvorbě webu. Nedobrovolně. Předchozí zkušenosti ve mě zanechaly tolik

Celý článek »

Net Promoter Score

Net Promoter Score Jak změřit zákaznickou spokojenost? Net Promoter Score (NPS) rád používám na měření „zákaznické“ spokojenosti i v interních dotaznících, protože je srozumitelné a

Celý článek »

Pozornost zlaté rybky

Pozornost zlaté rybky Pokud se nad tím zamyslíte, tak se dnes vše točí kolem pozornosti. Jejího upoutání, strhnutí nebo udržení. O čem to dnes bude?

Celý článek »

Značka je vztah

Máte pocit, že značka je něco, co vlastníte? Nebo dokonce, že je to ten patnáctistránkový manuál, který máte—v lepším případě—uložený na Google Disku? Nezlobte se,

Celý článek »