Rebrand značky
Rebranding značky Nový rok, nová vizáž? Zhubnu deset kilo! Přestanu se svým zlozvykem! Najdu si novou práci nebo klienty! Že vám čtu myšlenky? Ne. Dáváme
Rebranding značky Nový rok, nová vizáž? Zhubnu deset kilo! Přestanu se svým zlozvykem! Najdu si novou práci nebo klienty! Že vám čtu myšlenky? Ne. Dáváme
Psychologie barev v brandbuildingu Podzim – to jsou pro mě vždycky barvy. V jeho první fázi teplé odstíny v přírodě, která se chystá na období
Psychologie marketingové komunikace pro začátečníky Některé jsou stokrát omílané, ale i tak se najde dost reklamních sdělení, videí nebo webových stránek, které si to dobrovolně
Základní otázky pro brief značky Jak prakticky začít s budováním značky? Co všechno budete potřebovat a muset udělat? A proč byste to měli chtít? Z
Tříhodinový brand sprint Nebudu vás napínat. Za tři hodny značku kompletně nenastavíte. Ale budete mít skvělou výchozí pozici nebo si v rámci týmu ujasníte, na
Léto s brandem Rok 2020 tedy opravdu stojí za to. A to jsme teprve v jeho polovině. Letní měsíce se vždy nesly v trochu uvolněnějším
Brand building pro B2B značky B2B, B2C, B2G, B2H aka B2P aka DTC. Všechny tyto zkratky vlastně popisují lidské vztahy. Jen v jiných dimenzích. Teď
Komunikace značky v době krize do detailu To, jak se budete chovat v době krize, vás bude provázet ještě dlouho po ní. Je vhodné být
Jak by se měla značka chovat v době krize? Nový koronavirus ukazuje, v jak turbulentní době žijeme. Následky a důsledky budeme pociťovat ještě několik let.
Arechetypy značky Od roku 1919, kdy Carl Jung poprvé použil v jednom ze svých děl slovo archetyp, už uplynulo mnoho vody ve všech řekách na
Strategie značky Za mě nejlepší definici brandové strategie dostanete v knížkách od Martyho Neumeiera. Budu trochu parafrázovat: „Brandová strategie je plán pro systematický rozvoj značky
Brand Positioning je základ Když Jindra Fáborský vydal svůj článek o změnách na českém eshopovém trhu, vyvolalo to hodně ohlasů. Když pominu ty, které se
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
telefon: 608 069 027
e-mail: pavel@jsemnaznacky.cz