Měření výkonnosti značky
Čísla nekecají Měření (ne)úspěchu vaší značky Jaké metriky a nástroje lze použít k hodnocení výkonnosti vaší značky To je konec.
Na webu se momentálně pracuje a tak mohou být některé informace neaktuální nebo některé jeho části nefunkční.
Aktuální dění komentuji na svém LinkedInu.
Čísla nekecají Měření (ne)úspěchu vaší značky Jaké metriky a nástroje lze použít k hodnocení výkonnosti vaší značky To je konec.
Méně keců, více zelené Proč většina udržitelných projektů smrdí? A proč by vás měla udržitelnost fakt zajímat. Moji milí milovníci
A je to v…! Jak řešit negativní publicitu a krize, které mohou ohrozit reputaci vaší značky „A jsme v pr*eli!“
A teď budeme růst! Jak rozšířit vaši značku o nové produkty, služby nebo na nové trhy? Tak jste do toho
Spláchnout zájem o fenomén employer branding jen pomocí větší konkurence na trhu práce by bylo prvoplánové. A i když by to vysvětlilo velkou část současné fascinace, nepopsalo by to všechny důvody. Naše pracovní prostředí se mění. Covid tyto změny akceleroval až do té míry, že některé značky nedokážou držet krok a ztrácí mimo jiné i své zaměstnance.
Brandová strategie je jako 🦄. Nikdo ji nikdy neviděl, ale všichni se za ní honí 🥵
Jak pracovat s LinkedInem pro budování osobní nebo firemní značky.
Nástroje, které vám pomohou s marketingem a značce s brand managementem, nemají neomezené zdroje. Jak finanční, tak lidské.
Emoce jsou mocný nástroj. Jak je správně využít při budování značky?
Proč to bez ochranných známek nepůjde?… Více ve velkém rozhovoru s právničkou Denisou Dudovou
Jsem na značky!
Zůstaňme ve spojení
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
608 069 027
pavel@jsemnaznacky.cz