Strategie značky: Co byste měli vědět
Zjistěte, jak vybudovat strategii značky od základu – výzkum, pozicování, identita, měření. Praktické nástroje pro podnikatele i marketéry.
Zjistěte, jak vybudovat strategii značky od základu – výzkum, pozicování, identita, měření. Praktické nástroje pro podnikatele i marketéry.
Tak jsme se dostali k tomu, co většina firem považuje za zbytečné filozofování, dokud nezjistí, že jejich Instagram vypadá jako by ho psalo pět různých lidí trpících rozpolcenou osobností. Což, upřímně, často není daleko od pravdy.
Představte si, že potkáte člověka, který s vámi jednou mluví jako váš nejlepší kámoš z hospody, podruhé jako bankéř v kravatě a potřetí jako puberťák, co objevil emotikony. Řekli byste si, že je to trochu divný patron, že? No, přesně takhle působí značka bez jasně definovaného tónu komunikace.
Pamatujete si ještě, jak jste jako děti chodili na rande? Já moc ne, protože žiju už vlastně druhou dekádu v monogamním vztahu a milju to (ho). 🩶 Takže teď sáhnu hluboko do paměti a vybavím si jeden ze základních tipů. „Nestyď se, hodně se ptej a zajímej se o toho druhýho.“
Pamatujete si ještě, jak jste jako děti chodili na rande? Já moc ne, protože žiju už vlastně druhou dekádu v monogamním vztahu a milju to (ho). 🩶 Takže teď sáhnu hluboko do paměti a vybavím si jeden ze základních tipů. „Nestyď se, hodně se ptej a zajímej se o toho druhýho.“
Pamatujete si ještě, jak jste jako děti chodili na rande? Já moc ne, protože žiju už vlastně druhou dekádu v monogamním vztahu a milju to (ho). 🩶 Takže teď sáhnu hluboko do paměti a vybavím si jeden ze základních tipů. „Nestyď se, hodně se ptej a zajímej se o toho druhýho.“
Tak a je to tady. Druhý díl Asi té nejpomalejší příručky budování značek v ČR 😅. Nebudu se nějak ostýchat. První díl vám předal skvělou teorii. Pokud jste poctivě měsíc co měsíc plnili úkoly, tak máte jeden z nejbožejších základů značky ever.
Takže jste si určitě / možná sepsali vizi, definovali hodnoty a vaše mise zní tak inspirativně, že by i Elon Musk zamáčkl slzu. Ale co dál? Určitě jste měli pocit, že jsem vás nechal tak trochu na holičkách. Co s těmi hezkými slovy na papíře? Jak z „my chceme změnit svět“ udělat něco, co zákazníci opravdu pocítí, a váš tým si řekne: „Jo, tohle má smysl!“?
Jedno jednoduché schéma, a komplexní problém najednou dává smysl. Jednoduchý plán, který vás provede všemi úskalími a zaručí instantní úspěch. Krása, nemyslíte? Nemuset trávit hodiny nad strategiemi a mít řešení na dosah ruky. Jo, dnes bude řeč o třetím poslu marketingové apokalypsy: marketingových frameworcích.
Minule to byl lovebrand. Tentokrát si beru na mušku archetypy značky. Další koncept, který se rozrostl až skoro do mýtu a po té cestě na sebe nabral spoustu balastu a nepochopení. Tak jdeme na to. Jsou archetypy značky užitečnej nástroj, nebo jen bullsh🦄t?
Minule to byl lovebrand. Tentokrát si beru na mušku archetypy značky. Další koncept, který se rozrostl až skoro do mýtu a po té cestě na sebe nabral spoustu balastu a nepochopení. Tak jdeme na to. Jsou archetypy značky užitečnej nástroj, nebo jen bullsh🦄t?
Jak budovat nebo nebudovat lovebrand? Co je to vlastně lovebrand a jak značku vybudovat na reálných základech?
Čísla nekecají Měření (ne)úspěchu vaší značky Jak měřit značku? Měření značky znamená sledovat, jak si
Méně keců, více zelené Proč většina udržitelných projektů smrdí? A proč by vás měla udržitelnost
©2025 Všechna práva vyhrazena. Ceny bez DPH, pokud není uvedeno jinak. Vždy platí VOP.
Většina markeťáků v ČR tenhle newsletter neodebírá.
Přes
jich má ale výhodu,
kterou můžete mít i vy.
Stačí se přihlásit a získat taky náskok před konkurencí.