Kde jste mě mohli slyšet a potkat?

Mohli jsme se slyšet

Sabina pracovala jsem v agenturách pro mnoho klientů (pocitově pro všechny), na nejrůznějších tascích. V digitálu a taky v mediálním domě. Pro tepelná čerpadla, FMCG i Škodovku, jako my všichni tady. Umím věci zorganizovat, propojit, vidět svrchu nebo se zaseknout na každém detailu. Se Sabinou se bavíme o tom, jak k mediálnímu plánování přistupují větší společnosti, ja se řídí velký tým influencerů a jak přistupovat třeba i k UGC.
Pavel Vybudoval e-shopy Lékárna.cz a Mojalekaren.sk a je zakladatel a CEO CityZen s.r.o., který se stal startupem roku 2019. CityZen se taktéž umístil v Deloitte FAST50 (nejrychleji rostoucí firmy v CEE). Přednáší na univerzitách a středních školách. S Pavlem se bavíme o tom, jak by značka měla začít s televizní reklamou, co CityZenu fungovalo na začátku a jak třeba přistoupit k sociálním sítím.

O tom, na co by se měla připravit vaše značka v roce 2030 jsem se rozepsal pro Svět průmyslu. 

Tomáš Pohl z agentury Justmighty to riskl a posadil mě za mikrofon ve svém podcastu 69 dní po platnosti.

No… Nebral jsem si moc servítky, ale probrali jsme vše, co spojuje značku a byznys. 

Značkování série večerů na témata spojené s marketingem a brandingem. Více o nich najdete na znackovani.cz.

Moje přednáška o marketingových bullsh*tech na Barcampu v Ostravě,

S obsahovým harcovníkem Martinem Kavkvkou jsem si povídal o značce pro obsahové tvůrce. Celý rozhovor najdete na jeho Substacku.

Kluci ze Socials jsou prostě 🩶. A tak nějak jsme se zakecali.

Pokud máte dost času, tak si můžete pustit moje povídání o výkonu, brandu a vůbec byznysu. 

Pavel Ungr mě pozval na jeho pravidelné povídání o SEO. Říkáte si, co má značka společného se SEO? Vlastně dost věcí.

Omluvte kvalitu. Pavel zrovna zkoušel novou techniku. 

Mohli jsme se potkat

Masters of Marketing Liberec

Marketing Masters Liberec Na konferenci Marketing Masters jsem měl možnost promluvit o tom, co mě na budování značek baví nejvíc – jak vytvořit brand, který dává smysl, a proč se vůbec vyplatí do toho investovat. Společně jsme si prošli konkrétní kroky, které vedou k tomu, aby značka nebyla jen hezké

Podrobnosti a ebook >>

WordPress Day Brno

WordPress Day 2024 Jak postavit smysluplný, optimalizovaný a udržitelný web v roce 2024? WordPress Day Brno je konference pro ty, kteří se chtějí naučit efektivně tvořit weby na systému WordPress.  A já přidal svou fiktivní případovou studii Jak investovat 200 000 do marketingu novýho produktu. Vznikla tak koorka.cz

Podrobnosti a ebook >>

SEO jako Brno 2024

SEO jako Brno 2024 SEO jako Brno vzniklo v říjnu roku 2017. První setkání bylo komorní pouze ve skupině 7 lidí v prostorách agentury UX Design. Hned však na prvním setkání jsme vymysleli koncept větších akcí pro veřejnost s cílem budovat komunitu nadšenců do SEO, kde si budou odborníci i

Podrobnosti a ebook >>
Pavel Cahlík

Barcamp Ostrava 2024

Brand Restart 2023 Barcamp Ostrava je otevřená komunitní konference ze světa internetu. Zaměřena je především na nové trendy v internetových aplikacích a technologiích, webdesign, marketing, internetovou reklamu, digitální média a podnikání. Já na ni pronikl s poměrně kontroverzním tématem. Bez brandu ani ránu Pojďte si to říci narovinu: svět online

Podrobnosti a ebook >>
Byznys snídaně Klatovy

Byznys snídaně Klatovy

Byznys snídaně Klatovy V jižních Čechách je nadšená banda podnikatelů, kteří se pravidelné schází a chtějí se učit.  A já jsem neskutečně rád, že jsem je mohl poznat a říci si s nima něco málo o brandu a tom co dělat a co ne.  Byznys snídaně Klatovy

Podrobnosti a ebook >>

Carreer Expo Praha 2024

Career Expo Největší festival příležitostí v České republice V pražské 02 Universu se potkali značky zaměstnavatelů a potenciální zaměstnanci a já byl u toho se svou přednáškou / školením o tom jak vybudovat značku (nejen) zaměstnavatele. 

Podrobnosti a ebook >>

SEOlogger 2024

Brand Restart 2023 Jak mohou společně pracovat SEO, digitální PR a brand marketing pro posílení vaší značky. Jakým způsobem koordinovaná komunikace, promyšlená obsahová strategie a správa digitální reputace můžou zvýšit viditelnost a důvěru v značku. Budeme se věnovat praktickým přístupům pro integraci těchto oblastí, aby vaše značka lépe rezonovala s

Podrobnosti a ebook >>