Reference
Komu jsme už pomáhali
OREA Hotels
Mapování zákaznické cesty, zákaznická segmentace, Zákaznický výzkum
makro
Strategické konzultace ke značce zaměstnavatele
alza.cz
Strategické konzultace k privátním značkám
ČNB
Strategické konzultace k obsahové strategii
elem6
Strategické konzultace
Pro všechny v týmu byl ten workshop dost přínosný a často i oči-otevírající. Pomohl jsi nám si „znovu najít“ to co je důležité a uvědomit si, že i když se nám to v tom běžném provozu ztrácí.
Zvládl jsi nás hezky facilitovat a hlavně vnášet do našich diskuzí expertní pohled a challengovat nás a pushovat nás trochu dál. Každý z nás si z toho odnesl nějakou věc, která s ním zůstala rezonuje dál. Takže moc děkujem!
Eva Durnová
Head of Marketing
Impact Hub ČR
Případové studie
Podívejte se, jak jsme vlili novou energii do trubek pivovaru Konrad.
DetailPodívejte se, jak jsme proměnili značku s mnohaletou historií.
DetailPodívejte se, jak jsme proměnili značku s mnohaletou historií.
DetailPodívejte se na to, jak jsme vytvořili strategii značky pro eventovou agenturu.
DetailPodívejte se, jak se rebranduje vývojářské studio.
DetailMoji (naši) ši klienti
A
Akinu*
Albatros Media
Albixon
Alza Private Brands
Ascendero
Avito
B
Bagniaristore*
BASP
BESTBERG
Biorůža*
BOIT security
Beautygroup*
C
CDN77
CIE Consulting
CityZen
ČNB
Čokolandia
Citadelo*
D
Deeptime
Dekerski
Descale.org
Dočkalová Interiéry*
E
Ecovis*
elem6*
EliteWays
EPPI*
ERGO Working Space
F
Filmagix
FONS*
FV studio*
G
Gatio
Goodbye
Goodie
Grada Publishing*
H
Herbs Energy*
Honza Bartoš
I
ICE Industrial Services
Instapio
Internet Adventures
invelt*
Imapct Hub*
J
Jokes&Games
Josef Beneš
Jumbox
K
Zatím nikdo na K… 🤷♂️
Nečekáme právě na vás? 🤨
L
LOBEY
M
Makro
Martin Hurych*
Milenium Events*
MUFFIK
N
Natios*
Nauč mě IT*
Nekrachni
Networked
Never Enough Ltd.
O
OREA*
Ostefit*
Ouky*
P
Patricca
Patrik Gajdoš
Projektantky.cz
Lukáš Pítra
Pivovar KONRAD*
PlaCla*
Protein&Co.
R
Rankacy*
Rebell Barbers
Rocket Club
RTS
S
Scott.Weber
Scrum DOJO
Serious Media
Server Mechanics*
Schools United
Sociální Farmy
Sportovní hala Most
StoneGallery
Soutěž a POdnikej*
T
ToFitko
TruckAllinace
U
UOL
V
Včelařství Domovina*
Y
Yoga Life Happy Life
Z
Začni učit!
ZONER*
* = v roce 2024 a 2025
For me, Pavel is a symbol of a man who successfully turned his hobby into a business. He lives in brands. You will realize this when he shares his „Alexandrian“ database of studies and materials from the field and you soon realize how complex discipline he handles.
I expected expertise from Pavel, as well as inner motivation and result-oriented mindset. And Pavel has an abundance of each. However, what I valued most in our cooperation is his moral integrity and approach to responsibility for our collaboration. If you are not only looking for an expert, but also for a buddy who shares your everyday work challenges and is always ready to help and bring new solutions to the table, than Pavel is your choice.
And one more benefit: Pavel is a natural mentor, so expect you and your team to gain a lot of new useful knowledge as a bonus.
Jaroslav Sodomka
Commerce Director
ve společnosti Publicis Groupe
Pavel is definitely one of the best brand strategist in the country. Maybe even the best one. He’s extremely diligent and offers very individual approach to each client. Whenever I have an opportunity to work with him, I gladly do because there’s always something I can learn from him. Since I work as a content strategist, my ability to do a good work depends on the complex and strong brand strategy which Pavel can easily deliver. Whenever you’ll need any help with your brand (new or established), contacting Pavel is surely something you won’t regret.
Jiří Markvart
Mám Vás uloženýho pod hvězdičkou
Josef Kölbl
Včelařství Domovina
Mini case study> Pivovar KONRAD
Grafickou část zaštítil Vít Rýznar a Bloomfield Studio
Zadání
Repositioning a rebranding zavedené značky.
Přiblížení tradiční značky novému, mladšímu, publiku.
Vytvořit strategii značky vč. marketingového plánu.
Výzvy
Pivovar KONRAD patří k 15 největším průmyslovým pivovarům v ČR s nezanedbatelným výstavem.
Značka se prodává nejen v ČR, ale i na mnoha zahraničních trzích.
Mnozí zaměstnanci v pivovaru pracují i desítky let a původní značka jim přirostla k srdci.
Výsledky
Kompletní proměna značky vč. etiket, plechovek, merchendaisingu, vybavení hospod a webu.
Zpřehlednění produktové řady.
Nárůst poptávek od nákupčích řádově ve vyšších desítek procent. A to i v zahraničí.
Rychlá a velmi pozitivní adopce jak spotřebiteli, tak zaměstnanci pivovaru.
Zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii.


Pavel Cahlík je fakt profík, který předá neskutečnou hodnotu. Hrozně se mi líbilo, jak mě, mé cíle a vize vyschlechl a pak na ně reagoval.
Ví co dělá a jeho zkuěenosti mluví za věe.
S Pavlem jsem neskončil vidím to na pravidelné cally, ze kterých si vždy vezmu maximum!
Pavel Cahlík Jesté jednou moc díky! Rád jsem tě poznal, jsi fakt borec a těším se na další call!
Všichni, kdo tohle čtou – neváhejte kontaktovat Pavla a posuňte svou značku zase na další level
Tomáš Veits
OSVČ
Honza Bartoš
Owner in honzabartos.cz
Pavel Matějíček




















a další…
Mini case study> Rebranding Futured
Zadání
Dokončit započatý rebrand, ze kterého byl hotový jen design.
Vytvořit strategii a marketingový plán pro rebrandovanou značku.
Udělat značku relevantní pro zahraniční klienty.
Výzvy
The Funtasty (původní název) byla vnímána jako “garážovka”, která není vhodná pro větší projekty.
Klientům nebyla jasná profilace pouze na tvorbu mobilních aplikací.
Tým měl obavu, že nová značka bude moc “korporát” a zabije skvělou atmosféru.
Kvalitní lead management.
Výsledky
Díky 100+ hodinám interních a externích rozhovorů a dalším “drobnostem”:
Jasná vize společnosti, která usnadnila (nejen) týmu přechod na novou značku. Stabilita týmu se oproti původním obavám nezhoršila.
Dlouhodobé výsledky ukazují více jak + 60 % nárůst návštěvníků dopadových stránek ze zdrojů pod novou obsahovou strategií.
Data o cílové skupině na LinkedInu ukazují, že o Futured jeví nyní zájem zaměstnanci větších společností.
Pavel, kdo?
Mým cílem je dát všem značkám to, co si zaslouží = strategii
Začal jsem ve třiceti po burn-outu jako kopík ve velké agentuře. Nejstarší. A ještě německy. Marketing mě ale vtáhl – díky lidem jako Ungr nebo Pítra jsem u něj zůstal.
Pak mi do toho hodila vidle rakovina. A dost brutálně mi to přepsalo priority. Nechci prodávat kampaně. Nechci produkovat další výstup bez dopadu. Chci dělat věci, které mají smysl – pro značku i pro ty, co ji vedou.
Při jednom projektu, kdy jsme museli udělat pořádek v portfoliu značek, mi to docvaklo. Strategie není powerpoint. Je to způsob, jak značka rozhoduje, přežívá, roste. A taky zrcadlo toho, co si o sobě myslí.
Začal jsem se víc nořit do toho, proč marketing selhává. A narazil jsem na tři věci, které se opakují pořád dokola:
Lidi neznají základní principy značky a strategického uvažování
Vedení vidí marketing jako nutné zlo
Markeťáci se bojí říkat věci naplno – nebo je nikdo neposlouchá
A tak jsem si řekl, že když už v tom chci zůstat, budu to dělat jinak.
Teď pomáhám značkám dělat to, co opravdu potřebují. Ne to, co chtějí slyšet. Ne vždy je to příjemné. Ale vždycky to dává smysl.
Mini case study> EDUA GROUP
Zadání
Rebrandovat značky ve skupině.
Vytvořit strategie a marketingové plány pro části skupiny.
Vytvořit systém brandové architektury pro skupinu EDUA Group.
Výzvy
EDUA Group byl název vytvořený narychlo kvůli postupným akvizicím vzdělávacích značek.
Značky přestávaly být relevantní pro cílovou skupinu, částečně i z důvodů úspor před očekávanou akvizicí.
Týmy nebyly zvyklé společně pracovat. Značky měly rozdílné systémy a kultury.
Výsledky
Jen v prvních dvou měsících po spuštění redesignu (Tutor)
Nárůst tržeb z mobilních zařízení o více jak 50 %
Celkový nárůst konverzního poměru (skoro o 20 %)
Nárůst průměrné hodnoty objednávky.
Zvýšení podpořené známosti v kategorii o 5 %
Zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii.