Jsme na značky!
Jsme profíci, co značky vidí strategicky
Pomáháme značkám nacházet správný směr ve stále se měnícím světě. Jak to děláme? Tři hlavní přísady – data, cit pro detail a smysl pro inovace.
Dali jsme se dohromady, protože Pavlovi klienti potřebovali někoho, kdo jejich značku pochopí a bude se ji věnovat strategicky.
Kdo bude o vaší značku pečovat?
Pavel Cahlík
Víte co je fakt 🤦♂️? Psát o sobě. Pořád o sobě tvrdím, že jsem na značky. Jsem brandový stratég, konzultant, ... Prostě někdo, kdo vám pomůže s vaší značkou. Od základu. Tak jak se to sluší a patří. V marketingu jsem za těch 10+ let prošel hodně pozicema. Vypracoval jsem se od copywritera až na CMO velké skupiny. A v ten moment mi bylo jasné, že to chce trochu strategičtější přístup. Tak jsem se začal věnovat jen značkám, jejich budování a strategii. A to mi zůstalo. Krom toho všeho mě najdete i v porotě hned několika velkých soutěží nebo jako mentora v mnoha programech. Ale nebojte, vím kde je má priorita.
David Čedík
Moje cesta byla plná zatáček. Díky tomu chápu i druhé stránky a přístupy marketingu. Moje kroky mi postupně pomáhali pochopit, co je klíčové a na čem marketing stojí. V budování značek a strategiích mém přes 3 roky zkušenostní. Moje cesta ale vedla od mailingu a kreativce na klientské straně, po Social Ads performance specialistu a stratéga v agentuře i na volné noze. Dá se říct, že jsem se dříve zaměřoval na krátkodobou efektivitu a později pochopil sílu dlouhodobé účinnosti. Komplexně chápu roli značky v její vliv od taktik po strategii. Za těch několik let se mi podařilo pracovat na strategiích značkách s rozpočty od desetimilionových, po desetisícové. Ta pestrost je největší zábavou. Krom stavby značek a tvorby strategií se zaměřuji i na neuromarketing a psychologii chování zákazníků.
Jirka Rybníček
Pomáhám Pavlovi se držet na zemi. Ne, že by lítal v oblacích. Jen je spíš kreativní typ. Já miluju procesy, řád a komunikaci s klienty. V zákaznické péči jsem totiž celý můj život. Prošel jsem značkami jako Acer, AVG a ESET. Takže asi tušíte i mé technologické pozadí. A tím pádem je jasné, jak moc mám rád projektové a agilní řízení. V aethers tak vedu databáze a projekty.
Jirka Rykl
Jsem Jirka, ale vlastně mě dost lidí (včetně Pavla) neřekne jinak, než ... „Koblih“. Dlouhá historie. Ale nějak to se mnou zůstalo. Grafika a kreslení jsou moje už od základky. Vždy jsem raději kreslil, než jsem dával pozor, ale o tom taky jindy. 😀 Po škole a krátké praxi jsem se dostal do ofsetové tiskárny jako tiskař. Pro mě jako grafika to mělo velký přínos, vše vidět z opačné strany, z výroby a né jen od stolu a počítače. Nakonec jsem ale utekl z Moravy hledat štěstí do Prahy. V Praze se mi (dnes bych řekl zázrakem) povedlo hned najít můj první „dream job,“ do kterého mě přijímal právě Pavel. Díky této příležitosti se mi povedlo nabrat mé první opravdové zkušenosti z marketingu a z přípravy grafiky a podkladů pro velké firmy. Když jsem odcházel měli jsme za sebou spoustu materiálů a rebrand několika značek z portfolia. Další zastávku jsem měl v agentuře Bistro Social, kde jsem si doplnil informace a zkušenosti ze světa Social Media. Dnes se všechny tyto zkušenosti snažím využívat a pomáhat tak značkám a klientům kolem sebe.
Jakub Šejvl
Kresba, malba a grafika mě provází už od dětství. Ať to bylo první kreslení komiksů potají pod lavicí, nástěnné malby v restauracích nebo první experimenty s tetováním. Má první seriózní nabídka se objevila v roce 2016, kdy jsem dostal příležitost vytvořit vizuální identitu pražského hotelu. Od té doby se grafice věnuji stále častěji a intenzivněji. Jdu po samotné podstatě. Grafika pro mě není jen nějaká rychlá kresba. Je to proces, který vychází z podstaty značky.
Co nás spojuje?
Upřímnost
Nic nepřikrášlujeme a vždycky s vámi budeme jednat na rovinu. Stojíme nohama na zemi, vzdušné zámky nejsou nic pro nás. Šetříme tím čas jak váš, tak náš.
Pácháme dobro
Značky mají vydělávat peníze – všem. Stejně tak mají obrovskou zodpovědnost – za všechny. Ve Star Wars bychom byli na straně Republiky, v multivesmíru Marvelu Kapitán Amerika, v Simpsonech zase Líza… asi jste to pochopili, jsme good guys a jsme na to pyšní. Značky, které v lidech chtějí vzbudit nezdravou závislost, u nás nepochodí.
Jdeme do hloubky
Milujeme data. Vlastně nás můžete obvinit z datového fetišismu. Ale data vždy zkombinujeme s citem a hlavně naší zkušeností. Pokaždé hledáme to nejlepší řešení pro konkrétní značku s ohledem na všechny dané okolnosti.
Nemarníme ničí čas
Neprotahujeme meetingy jen abychom mohli vyfakturovat víc. Neříkáme hovadiny, neplácáme blbosti. Prostě nemarníme čas sobě ani klientům. Na to je život moc krátkej.
Jak vám můžeme prospět?
Každá značka potřebuje něco trochu jiného. Proto si ji na začátku vždy vyslechneme a určitě vás nemine ani společný workshop, který nám umožní vaši značku lépe navnímat a pochopit.
Chcete s námi pracovat?
Monentálně nemáme vypsanou žádnou pozici. Pokud si ale myslíte, že bychom to měli změnit, tak napište. 🩶
Pojďme se pozat
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.