Jsme na značky!

Jsme profíci, co značky vidí strategicky

Pomáháme značkám nacházet správný směr ve stále se měnícím světě. Jak to děláme? Tři hlavní přísady – data, cit pro detail a smysl pro inovace. 

Dali jsme se dohromady, protože Pavlovi klienti potřebovali někoho, kdo jejich značku pochopí a bude se ji věnovat strategicky. 

Kdo bude o vaší značku pečovat?

Pavel

brand lead

Víte co je fakt 🤦‍♂️? Psát o sobě. Pořád o sobě tvrdím, že jsem na značky. A naše právnička mi řekla, že si na to můžu dát ™️. Jsem brandový stratég, konzultant, … Prostě někdo, kdo vám pomůže s vaší značkou. Od základu. Tak jak se to sluší a patří.

V marketingu jsem za těch 10+ let prošel hodně pozicema. Vypracoval jsem se od copywritera až na CMO velké skupiny. A v ten moment mi bylo jasné, že to chce trochu strategičtější přístup. Tak jsem se začal věnovat jen značkám, jejich budování a strategii. A to mi zůstalo. Krom toho všeho mě najdete i v porotě hned několika velkých soutěží nebo jako mentora v mnoha programech. Ale nebojte, vím kde je má priorita.

Jirka

account

Pomáhám Pavlovi se držet na zemi. Ne, že by lítal v oblacích. Jen je spíš kreativní typ. Já miluju procesy, řád a komunikaci s klienty.

V zákaznické péči jsem totiž celý můj život. Prošel jsem značkami jako Acer, AVG a ESET. Takže asi tušíte i mé technologické pozadí. A tím pádem je jasné, jak moc mám rád projektové a agilní řízení. V aethers tak vedu databáze a projekty.

Jirka

creative maker

Jsem Jirka, ale vlastně mě dost lidí (včetně Pavla) neřekne jinak, než … „Koblih“. Dlouhá historie. Ale nějak to se mnou zůstalo. 

Grafika a kreslení jsou moje už od základky. Vždy jsem raději kreslil, než jsem dával pozor, ale o tom taky jindy. 😀 Po škole a krátké praxi jsem se dostal do ofsetové tiskárny jako tiskař.

Pro mě jako grafika to mělo velký přínos, vše vidět z opačné strany, z výroby a né jen od stolu a počítače.

Nakonec jsem ale utekl z Moravy hledat štěstí do Prahy. V Praze se mi (dnes bych řekl zázrakem) povedlo hned najít můj první „dream job,“  do kterého mě přijímal právě Pavel.

Díky této příležitosti se mi povedlo nabrat mé první opravdové zkušenosti z marketingu a z přípravy grafiky a podkladů pro velké firmy. Když jsem odcházel měli jsme za sebou spoustu materiálů a rebrand několika značek z portfolia. Další zastávku jsem měl v agentuře Bistro Social, kde jsem si doplnil informace a zkušenosti ze světa Social Media.

Dnes se všechny tyto zkušenosti snažím využívat a pomáhat tak značkám a klientům kolem sebe.

Klára

social media girl

Čau! Jmenuji se Klára. Jelikož jsme mileniál, neumím říkat “NE”, a proto jsem v roce 2013 nedokázala odmítnout správu Facebooku jedné malé firmě, kde jsem v tu dobu brigádničila. To mi změnilo život. Bylo to ale jedno z mých nejšťastnějších “NE” v životě a dostalo mě k práci jakožto sockaře. A to jsem chtěla být psychiatr nebo policajt! Sociální sítě se totiž staly součástí mého života, jak už pracovního, tak osobního. Baví mě sledovat jejich neustálé změny, novinky a vylepšení. Ráda se v oboru neustále vzdělávám a snažím se čerpat nové informace kdekoliv se dá, a proto se často účastním různých workshopů, školení nebo trávím XY hodin na online přednáškách. Mám vystudovanou sociologii, která mi mnohdy při mé práci pomáhá. Také se zajímám o psychologii jejíž postřehy se snažím aplikovat do praxe. Také jsem si velmi oblíbila tutoriály všemožných grafických programů, tudíž ani práce s Photoshopem či Premierou mi není cizí.

Ve své dosavadní kariéře jsem řídila jako social media manager několik významných projektů, ale pořád mě to táhlo spíše kreativním směrem, protože moje nápadová část v mozku nikdy nespí. Tím nikdy, myslím vážně nikdy.

Nyní pracuji jako idea maker a content creator a jsem nejšťastnější. Nechť žijí sociální sítě navždy. 💕

Jakub

creative maker

Kresba, malba a grafika mě provází už od dětství. Ať to bylo první kreslení komiksů potají pod lavicí, nástěnné malby v restauracích nebo první experimenty s tetováním.

Má první seriózní nabídka se objevila v roce 2016, kdy jsem dostal příležitost vytvořit vizuální identitu pražského hotelu. Od té doby se grafice věnuji stále častěji a intenzivněji.

Jdu po samotné podstatě. Grafika pro mě není jen nějaká rychlá kresba. Je to proces, který vychází z podstaty značky.

Jaké hodnot sdílíme?

Upřímnost

Nic nepřikrášlujeme a vždycky s vámi budeme jednat na rovinu. Stojíme nohama na zemi, vzdušné zámky nejsou nic pro nás. Šetříme tím čas jak váš, tak náš.

Pácháme dobro

Značky mají vydělávat peníze – všem. Stejně tak mají obrovskou zodpovědnost – za všechny. Ve Star Wars bychom byli na straně Republiky, v multivesmíru Marvelu Superman, v Simpsonech zase Líza… asi jste to pochopili, jsme good guys a jsme na to pyšní. Značky, které v lidech chtějí vzbudit nezdravou závislost, u nás nepochodí.

Jdeme do hloubky

Milujeme data. Vlastně nás můžete obvinit z datového fetišismu. Ale data vždy zkombinujeme s citem a hlavně naší zkušeností. Pokaždé hledáme to nejlepší řešení pro konkrétní značku s ohledem na všechny dané okolnosti.

Nemarníme ničí čas

Neprotahujeme meetingy jen abychom mohli vyfakturovat víc. Neříkáme hovadiny, neplácáme blbosti. Prostě nemarníme čas sobě ani klientům. Na to je život moc krátkej.

Jak vám můžeme prospět?

Každá značka potřebuje něco trochu jiného. Proto si ji na začátku vždy vyslechneme a určitě vás nemine ani společný workshop, který nám umožní vaši značku lépe navnímat a pochopit. 

Brand audit

Chcete rychle vědět, jak na tom vaše značka je a jaké mají být další kroky? 

Strategie značky

Chcete naplánovat růst značky? Do posledního detailu nebo jen rámcově? 

Rebrand

Chcete proměnit vzhled své značky? 

Něco jiného?

Potřebujete něco jiného? Stačí napsat