Pracuji se značkami

Osm hodin denně, každý pracovní den v týdnu

(a někdy i o víkendu)

S čím vám pomohu

Už jsem vyzkoušel všechno a nevím kudy kam.

Tak si pojďme společně sednout a identifikovat, kde bych mohl vaší značce prospět. Co to může být?

  • výzkum u vašich zákazníků
  • výzkum trhu
  • audit brandové a marketingové strategie
  • brandové a komunikační workshopy

Neházím špínu na práci, kterou přede mnou na značce někdo odvedl. Neříkám, že se musí všechno udělat jinak. Naopak. Ke značce vždy přistupuju s respektem. Ale pokud je něco, co se má změnit, tak to říkám bez okolků.

Mám v hlavě novou značku a chci pomoci.

Tak to pojďme společně vyřešit

  • výběr jména
  • analýza trhu a cílové skupiny
  • brandová strategie – nastavení značky
  • definice person / cílových skupin
  • zmapování customer journey 
  • marketingové strategie
  • sledování výkonnosti marketingových opatření

Chci pohled na značku zvenčí.

Pojďme společně udělat malý nebo větší audit vaší značky. 

Ten nemusí být nijak náročný. Jak finančně, tak časově. 

Anebo si o tom prostě jen chvilku popovídáme. Často se u toho objeví mnoho nápadů.

Mám neskutečně moc konkurentů.

Zaměřme se na to, jak vaši značku odlišit od vaší konkurence a jak ji přiblížit vaší cílové skupině. 

Najdeme společně to, čím vynikáte a co z businessového hlediska dává největší smysl. Na tom postavíme značku pro vaši cílovou skupinu. 

Co společně dokážeme?

Vytvořit značku

Máte nápad, který má potenciál změnit životy nás všech? Chcete založit značku, která se mezi startupy stane jednorožcem? 

Na startu podnikání toho je mraky. Já vím. Už jsem to zažil několikrát na vlastní kůži a nespočetněkrát u zákazníků. 

Značku můžete tvořit i před / během rozjezdu vašeho podnikání. Bez zdržování nebo dalších nákladů. 

Společně zažijme

  • výběr jména
  • počáteční analýzy a rozbory
  • brandová strategie – nastavení značky
  • definice person / cílových skupin
  • customer journey 
  • marketingové strategie
  • sledování výkonnosti marketingových opatření

Na začátku se na chvíli zastavit a rozmyslet si tyhle věci, může v budoucnu ušetřit spoustu času a peněz. 

Vylepšit značku

Neházím špínu na práci, kterou přede mnou na značce někdo odvedl. Neříkám, že se musí všechno udělat jinak. Naopak. Ke značce vždy přistupuju s respektem. Ale pokud je něco, co se má změnit, tak to říkám bez okolků.

Pro mě je značka vlastně váš vztah se zákazníkem. Protože je on a nikdo jiný rozhoduje o tom, jestli bude vaše značka úspěšná. A na vztazích je vždy co vylepšovat. 

Společně zažijeme

  • výzkum u vašich zákazníků
  • výzkum trhu
  • audit brandové a marketingové strategie
  • brandové a komunikační workshopy

Značka není jen PDFko, které máte uložené někde na disku. Je to vodítko, které se používá každý den. 

a mnoho dalších věcí...

Kolik to stojí?

Všechno něco stojí 🤷‍♂️

Hodina mé konzultace pak 2 000 Kč (bez DPH). 

Dlouhodobé projekty ale naceňuji úplně jinak a klienti platí až po odsouhlasení výstupů. Tedy až tehdy, když jste spokojeni.

Ať si to dokážete představit 

Malý audit značky na základě vašich dat — 20–30 tis. Kč

Výběr jména — 40–60 tis. CZ

Dlouhodobá spolupráce (10 hodin/měsíc) — 15000 Kč/měsíc

Reference

Co je to branding?

Brand building neboli budování značky je jedním ze základů pro úspěšnost vašeho podnikání. Má několik fází, které vás dovedou až k žádanému výsledku.  

Jak efektivně budovat značku 

Prosadit se na trhu je dnes pro mnoho podnikatelů velice těžké. Konkurence je velká, ale k dispozici je celá řada prostředků, jak se zviditelnit a získat si zákazníky. Pokud chcete být o krok vpředu, pak se zkuste zaměřit na budování značky. Řešení problému, jak budovat značku, není tak složité. Stačí dodržet postup a řídit se několika jednoduchými zásadami. Brand building neboli budování značky začíná dobrým nápadem. 

Na otázku, co je to brand building, je tedy jasná odpověď. 

Ideální je, aby strategie značky podporovala název a logo firmy a umožnila komunikaci směrem k zákazníkům i zaměstnancům. 

Krok za krokem 

Nejprve je zapotřebí stanovit, jaké má nová značka poslání a jak se má lišit od konkurence. V této fázi vznikne už zcela jasná představa o tom, jak by měla značka vypadat. Návrhů může být i několik desítek, ze kterých se vylučovací metodou zvolí ten nejlepší. 

Základní kritéria jsou zapamatovatelnost a čitelnost. 

Vizuální identita a logo je pro firmu dlouhodobou záležitostí a bude s ní spojováno v každé situaci. 

Proto musí být v naprostém souladu s vaším produktem nebo službou. 

Kvalitně vytvořená vizuální identita a především pak logo je jednoduché, čisté, úderné a dýchá z něho skrytá symbolika. Ve chvíli, kdy je logo vytvořené, je zapotřebí s ním začít pracovat. Což znamená uplatnit ho vhodným způsobem na veškerých potřebných materiálech. K těm patří především vizitky, brožury, reklamní předměty a v neposlední řadě webové stránky. 

Tím ale proces brand building zdaleka nekončí. 

Důležitá je i zpětná vazba

Po určité době je nutné zjistit, jak vaši značku vnímají klienti, jestli si ji pamatují a jak na ně působí. K této zpětné vazbě slouží celá řada nástrojů. Odborníci pracují například s online průzkumy, které jsou nejdůležitějším informačním prostředkem. 

Nyní, když máte základní informace o tom, jak začít s budováním značky, můžeme se do toho společně pustit.