Pracuji se značkami

Značky jsou můj život.

To vždy říkám, protože popsat co dělá brand manager, je vždy složité. A spousta lidí to vlastně ani nedokáže. Já jsem vlastně takový externí brand manažer. Značky pomáhám tvořit, rád s nimi pracuji a rád je vylepšuji. Taky o nich rád teoretizujimluvím a učím. Takže jste u člověka, který nedělá v podstatě nic jiného 😅. Ale rozhodně se se mnou dá bavit… 

Co společně dokážeme?

Vytvořit značku

Máte nápad, který má potenciál změnit životy nás všech? Chcete založit značku, která se stane jednorožcem? A to opravdu chcete začít „pépécečkama“?

Na startu podnikání toho je mraky. Já vím. Už jsem to zažil několikrát na vlastní kůži a nespočetněkrát u zákazníků. Myslet si ale, že marketing je jen prostředek, jak nahnat platící zákazníky, je chyba. A ta se může v dalších fázích šeredně vymstít. 

Značku můžete tvořit i před / během rozjezdu vašeho podnikání. Bez zdržování nebo dalších nákladů. 

Co spolu můžeme zažít?

  • výběr jména
  • počáteční analýzy a rozbory
  • brandová strategie – nastavení značky
  • definice person / cílových skupin
  • customer journey 
  • marketingové strategie
  • sledování výkonnosti marketingových opatření

Na začátku se na chvíli zastavit a rozmyslet si tyhle věci, může v budoucnu ušetřit spoustu času a peněz. 

Vylepšit značku

Neházím špínu na práci, kterou přede mnou na značce někdo odvedl. Neříkám, že se musí všechno udělat jinak. Naopak. Ke značce vždy přistupuju s respektem. Ale pokud je něco, co se má změnit, tak to říkám bez okolků.

Pro mě je značka vlastně váš vztah se zákazníkem. Protože je on a nikdo jiný rozhoduje o tom, jestli bude vaše značka úspěšná. 

A na vztazích je vždy co vylepšovat. 

Co spolu můžeme zažít?

  • výzkum u vašich zákazníků
  • výzkum trhu
  • audit brandové a marketingové strategie
  • brandové a komunikační workshopy

Značka není jen PDFko, které máte uložené někde na disku. Je to vodítko, které se používá každý den. 

a mnoho dalších věcí...

Kolik to stojí?

Všechno něco stojí. 

Hodina mé konzultace pak 1 500 Kč (bez DPH). 

Projekty ale naceňuji jinak a klienti platí až po odsouhlasení výstupů. Tedy až jsou spokojení.