Pracuji se značkami

Osm hodin denně, každý pracovní den v týdnu

(a někdy i o víkendu)

Často řeším klesající ROI, zavedení brand marketingu do značek, které doposud jely čistě na výkonnostním makretingu a stavy, kdy zákazníci nechápou, co jste zač.

Nejčastěji si mě najímají startupy, střední a malé podniky. Ale mám(e) zkušenosti i s velkými rozpočty a značkami.
Péči si ale zaslouží každá značka.

S čím vám pomohu

Už jsem vyzkoušel všechno a nevím kudy kam.

Tak si pojďme společně sednout a identifikovat, kde bych mohl vaší značce prospět. Co to může být?

  • Výzkum u vašich zákazníků
  • Výzkum trhu
  • Audit brandové a marketingové strategie
  • Brandové a komunikační workshopy


Neházím špínu na práci, kterou přede mnou na značce někdo odvedl. Neříkám, že se musí všechno udělat jinak. Naopak. Ke značce vždy přistupuju s respektem. Ale pokud je něco, co se má změnit, tak to říkám bez okolků.

Mám v hlavě plán nebo vizi a chci pomoci.

Tak to pojďme společně vyřešit

  • Výběr jména značky (Naming)
  • Analýza trhu a cílové skupiny
  • Nastavení brandové strategie
  • Zmapování a naplánování customer journey 
  • Vytvoření nebo vylepšení značky zaměstnavatele (Employer branding)
  • Rebrand vaší značky
  • Marketingové strategie
  • Sledování výkonnosti marketingu

Chci pohled na značku zvenčí.

Pojďme společně udělat malý nebo větší audit vaší značky. 

Ten nemusí být nijak náročný. Jak finančně, tak časově. 

Anebo si o tom prostě jen chvilku popovídáme. Často se u toho objeví mnoho nápadů.

Mám neskutečně moc konkurentů.

Zaměřme se na to, jak vaši značku odlišit od vaší konkurence a jak ji přiblížit vaší cílové skupině. 

Najdeme společně to, čím vynikáte a co z businessového hlediska dává největší smysl. Na tom postavíme značku pro vaši cílovou skupinu. 

Kolik to stojí?

Všechno něco stojí 🤷‍♂️

Hodina mé konzultace pak 2 990 Kč (bez DPH). 

Pokud mě chcete jen na konzultaci, tak minimum jsou 4 hodiny. První dvě trávím přípravou a další dvě s vámi. Ať spolu nestavíme jen vzdušné zámky a ta konzultace za něco stojí. Projekty a dlouhodobý spolupráce mají jiné cenovky. Klienti platí až po odsouhlasení výstupů. Tedy až tehdy, když jste spokojeni.

Ať si to dokážete představit 

Malý audit značky na základě vašich dat — 39 000 Kč

Výběr jména — od 60 000 Kč

Reference