Pracuji se značkami
Osm hodin denně, každý pracovní den v týdnu
(a někdy i o víkendu)
Často řeším klesající ROI, zavedení brand marketingu do značek, které doposud jely čistě na výkonnostním makretingu a stavy, kdy zákazníci nechápou, co jste zač.
Nejčastěji si mě najímají startupy, střední a malé podniky. Ale mám(e) zkušenosti i s velkými rozpočty a značkami.
Péči si ale zaslouží každá značka.
S čím vám pomohu
Už jsem vyzkoušel všechno a nevím kudy kam.
Tak si pojďme společně sednout a identifikovat, kde bych mohl vaší značce prospět. Co to může být?
- Výzkum u vašich zákazníků
- Výzkum trhu
- Audit brandové a marketingové strategie
- Brandové a komunikační workshopy
Neházím špínu na práci, kterou přede mnou na značce někdo odvedl. Neříkám, že se musí všechno udělat jinak. Naopak. Ke značce vždy přistupuju s respektem. Ale pokud je něco, co se má změnit, tak to říkám bez okolků.
Mám v hlavě plán nebo vizi a chci pomoci.
Tak to pojďme společně vyřešit
- Výběr jména značky (Naming)
- Analýza trhu a cílové skupiny
- Nastavení brandové strategie
- Zmapování a naplánování customer journey
- Vytvoření nebo vylepšení značky zaměstnavatele (Employer branding)
- Rebrand vaší značky
- Marketingové strategie
- Sledování výkonnosti marketingu
Chci pohled na značku zvenčí.
Pojďme společně udělat malý nebo větší audit vaší značky.
Ten nemusí být nijak náročný. Jak finančně, tak časově.
Anebo si o tom prostě jen chvilku popovídáme. Často se u toho objeví mnoho nápadů.
Mám neskutečně moc konkurentů.
Zaměřme se na to, jak vaši značku odlišit od vaší konkurence a jak ji přiblížit vaší cílové skupině.
Najdeme společně to, čím vynikáte a co z businessového hlediska dává největší smysl. Na tom postavíme značku pro vaši cílovou skupinu.
Kolik to stojí?
Všechno něco stojí 🤷♂️
Hodina mé konzultace pak 2 990 Kč (bez DPH).
Pokud mě chcete jen na konzultaci, tak minimum jsou 4 hodiny. První dvě trávím přípravou a další dvě s vámi. Ať spolu nestavíme jen vzdušné zámky a ta konzultace za něco stojí. Projekty a dlouhodobý spolupráce mají jiné cenovky. Klienti platí až po odsouhlasení výstupů. Tedy až tehdy, když jste spokojeni.
Ať si to dokážete představit
Malý audit značky na základě vašich dat — 39 000 Kč
Výběr jména — od 60 000 Kč
Reference
Pavlův insight byl vždycky spot on. Jeho rady mají přesah i do dalších podnikatelských zákoutí a byly vždy velmi přínosné. Navíc Pavel je velký profesionál, drží termíny a dohody. A taky se umí zasmát. Spolupráce tak plyne ve velmi příjemném módu a je Vám pak vlastně líto, že už to máte hotové ☺
Děkujeme.