Pracuji se značkami
Osm hodin denně, každý pracovní den v týdnu
(a někdy i o víkendu)
Často řeším klesající ROI, zavedení brand marketingu do značek, které doposud jely čistě na výkonnostním makretingu a stavy, kdy zákazníci nechápou, co jste zač.
Nejčastěji si mě najímají startupy, malé a střední podniky. Ale mám(e) zkušenosti i s velkými rozpočty a značkami.
Péči si ale zaslouží každá značka.
S čím vám pomohu
Nejsem si jistý, co potřebuji
Konzultace
Jen pár hodin s předem daným zadáním a cílem s člověkem, kterej je hluboko v jednom tématu.
Mentoring
Když potřebujete zrcadlo pro svoje rozhodnutí nebo prostě jen parťáka, kterej je na značky.
Malý audit značky
A zjistit, co je potřeba dopracovat nebo kde je potřeba trochu jinej pohled.
Neházím špínu na práci, kterou přede mnou na značce někdo odvedl. Neříkám, že se musí všechno udělat jinak. Naopak. Ke značce vždy přistupuju s respektem.
Ale pokud je něco, co se má změnit, tak to říkám bez okolků.
Vím, co chci
Vylepšit svou značku
Pokud nevíte jak, tak to zjistíme a převedeme do praxe.
Strategii značky
Víte, kde vaše značka za pár let má být, a nevíte, jak se tam dostat? Přijdeme na to!
Grafiku pro značku
Logo, písmo, barvy? Něco speciálního? Není problém.
Rebrand značky
Vaše značka potřebuje změnu a vy to chcete udělat pořádně? To dáme.
Employer brand
Chcete víc kvalitních zaměstnanců? Zlevnit nábor? Vybudovat značku zaměstnavatele?
Vymyslet jméno pro vaši značku
Nejtěžší disciplína, ale i ta se dá zvládnout.
V obou případech jsem váš člověk! Stačí napsat, zavolat (608 069 027) nebo si rovnou zamluvit nezávazný call. Ujasníme podmínky a cíle projektu a můžeme se na to vrhnout.
Proč se rozhodnout pro mě?
10+ let zkušeností
Nechci říkat, že mě už nic nepřekvapí, ale už jsem toho viděl a odpracoval fakt hodně. Začínal jsem jako copywriter a dotáhl to na CMO velké skupiny značek. Vím, jaké je to pracovat s malým i velkým rozpočtem.
Lidskost
Dokážu mluvit složitě, ale i jednoduše. To neznamená, že něco vynechám, nebo si myslím, že byste to nepochopili. Jen nepotřebuju marketingovej bullshit na to, abych vám dokázal svou zkušenost nebo pomohl.
Upřímnost
Říkám věci takový, jaký jsou. Nepřikrášluju situaci. To občas nemusí být úplně příjemný, ale šetří to čas a peníze.
Výsledky
Chci aby značka vydělávala. Vím, co je pro to potřeba a vím, že to něco stojí. Tak neplánuju zbytečný workshopy nebo analýzy. Zbytečný! Bez data to totiž bude jen dojmologie. A vsadili byste svoje peníze na dobrej pocit?
Kolik to stojí?
Všechno něco stojí 🤷♂️
Má hodina stojí 3 000 Kč (bez DPH)
Pokud mě chcete jen na konzultaci, tak minimum jsou 2 hodiny. Ale má dělám třeba i mentoring nebo projekty, které mají jiné ceny. Pojďme si o tom nezávazně promluvit.
Klienti platí až po odsouhlasení výstupů. Tedy až tehdy, když jste spokojeni.
Ať si to dokážete představit
Malý audit značky na základě vašich dat — 39 000 Kč
Výběr jména — od 60 000 Kč
Reference
Pavlův insight byl vždycky spot on. Jeho rady mají přesah i do dalších podnikatelských zákoutí a byly vždy velmi přínosné. Navíc Pavel je velký profesionál, drží termíny a dohody. A taky se umí zasmát. Spolupráce tak plyne ve velmi příjemném módu a je Vám pak vlastně líto, že už to máte hotové ☺
Děkujeme.