Nesvatá trojice marketingu
Tahle minisérie byla tak trochu můj vlhký sen, protože (nejen v českém marketingu) jsou věci, které mě prostě vytáčí. Často se používají v rozporu se svým účelem nebo jsou jinak zpitvořené.
A tak vznikla mini série: Nesvatá trojice marketingu.
A teď si ji můžete stáhnout pěkně pohromadě. Stačí zadat váš e-mail.
Nebo si je můžete přečíst postupně.
Jak (ne)budovat lovebrand
Jak budovat nebo nebudovat lovebrand? Co je to vlastně lovebrand a jak značku vybudovat na reálných základech?
Mýtus: Archetypy
Minule to byl lovebrand. Tentokrát si beru na mušku archetypy značky. Další koncept, který se rozrostl až skoro do mýtu a po té cestě na
Frameworky: Užitečný nástroj nebo zbytečná komplikace?
Jedno jednoduché schéma, a komplexní problém najednou dává smysl. Jednoduchý plán, který vás provede všemi úskalími a zaručí instantní úspěch. Krása, nemyslíte? Nemuset trávit hodiny