Obchodní podmínky pro naši spolupráci
Jsem Pavel Cahlík a podnikám pod společností cahlik.info s.r.o., se sídlem Záhřebská 2479/39, Žabovřesky, Brno, IČ 292 79 275, která je zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, sp.zn. C 70500.
Mé kontaktní údaje jsou:
e-mail: pavel(zavináč)jsemnaznacky.cz
telefonní číslo: + 420 608 069 027
Díky za důvěru v mou práci. Ať už poptáte jakékoliv služby z mého portfolia, budou se naše smluvní vztahy řídit těmito obchodními podmínkami, pokud nepodepíšeme zvláštní smlouvu.
Své služby poskytuji v rámci B2B, tedy firmám a dalším profesionálům.
- JAK BUDEME SPOLUPRACOVAT
- Na mém webu najdete portfolio mých služeb. Pokud máte o spolupráci zájem, napište mi na pavel@jsemnaznacky.cz, domluvíme se na dalším postupu. Pokud se individuálně nedomluvíme jinak, platí pro další spolupráci následující kroky.
- Domluvíme se, jaké služby, v jakém rozsahu a na jaký projekt potřebujete. Pokud to bude potřeba, potkáme se (na online nebo offline schůzce) a probereme, jak by naše spolupráce měla vypadat. Tato úvodní schůzka je zdarma. Na jejím základě vám vypracuji a pošlu nabídku.
- Pokud v nabídce nebude jiné datum, je platná 10 dní od jejího zaslání. Pokud ji přijmete ve stanovené době, máme uzavřenou smlouvu.
- Po datu platnosti nabídky nejsou uvedené termíny a cena závazné. Pokud nabídku přijmete po stanoveném termínu a já vám nedám o změně ceny nebo termínu vědět do 7 dnů od vaší reakce, máme uzavřenou smlouvu.
- Po uzavření smlouvy vám mohu vystavit zálohovou fakturu až do výše 100 % odměny za zakázku. Pokud na zálohové faktuře neuvádím jinou splatnost, je faktura splatná do 7 dnů od vystavení.
- Na zakázce nemám povinnost začít pracovat, dokud není záloha uhrazena – tzn. dokud peníze nejsou připsané na uvedeném účtu. V takovém případě nejsem v tzv. prodlení.
- Prosím, mějte na paměti, že v případě, že zálohu neuhradíte včas, nejsem z důvodu alokovaných kapacit vázaný slíbenými termíny. Zakázku se ale budu snažit odbavit co nejdříve, vždy v závislosti na mých aktuálních kapacitách.
- Pokud se během naší spolupráce objeví nové věci, které jsme do původní nabídky nezahrnuli a práci na nich si oboustranně neschválili, dám vám o tom dopředu vědět a řeknu vám, s jakým navýšením odměny je potřeba počítat. Pokud nebudete s navýšením souhlasit, poskytnu vám služby bez těchto víceprací.
- K mé práci budu občas potřebovat i vaši pomocnou ruku. Pokud vás požádám o informaci, podklady nebo rozhodnutí, platí pro jejich dodání termín, který si domluvíme. Pokud jsme si termín neurčili, jsou to 3 dny od mé žádosti. V případě, že tuto lhůtu nedodržíte, nejsem (s ohledem na mou kapacitu a další klienty) vázaný navazujícími termíny plnění. Navazující služby ale poskytnu co nejdříve, v závislosti na aktuální kapacitě.
- Stejně tak k mé práci mohu využívat „AI nástroje“ jako například ChatGPT, Dall e2 apod. Vaše data do těchto nástrojů vždy zadávám v anonymizované formě. Používání těchto nástrojů můžete odmítnout. Stanovíme pak společně změnu odměny.
- RUŠENÍ KONZULTACÍ, SCHŮZEK NEBO WORKSHOPŮ
- Může se stát, že jednou objednanou konzultaci, schůzku nebo workshop musíte zrušit. Ozvěte se mi, vyřešíme to individuálně. Pokud bychom se ale nedohodli jinak, budou platit tato pravidla.
- V případě zrušení konzultace nebo schůzky:
- do 5 dnů (včetně) před dohodnutou konzultací si neúčtuji nic;
- od 5 dnů do 24 hodin (včetně) před konzultací si účtuji 50 % odměny;
- méně než 24 hodin před konáním schůzky či konzultace si účtuji 100 % odměny, a to z důvodu rezervované kapacity a přípravy podkladů.
- V případě zrušení workshopu:
- do 14 dnů (včetně) před dohodnutým termínem si neúčtuji nic;
- od 14 dnů do 5 dnů (včetně) před dohodnutým termínem si účtuji 50 % odměny;
- méně než 5 dnů před dohodnutým termínem si účtuji 100 % odměny, a to z důvodu rezervované kapacity a přípravy podkladů.
- Pokud jsme si dohodli offline událost (schůzku, školení aj.), můžeme ji v případě potřeby kohokoliv z nás, například z důvodu nemoci nebo jiné tzv. vyšší moci, přehodit do online prostředí.
- ODMĚNA
- Na typu odměny a její výši se domluvíme individuálně, v zaslané nabídce.
- Většinou pracuji s těmito možnými způsoby jejího stanovení: fixní částka, hodinová odměna nebo odhad.
- Pokud jsme se dohodli na hodinové odměně, účtuji poskytované služby nejméně po půlhodinách.
- Cena nezahrnuje hotové náklady, tedy například náklady na zakoupení fontu, fotek, přístupy do nástrojů, výzkumy a další.
- Na začátku spolupráce mohu vystavit zálohovou fakturu (článek 1 těchto podmínek). Pokud jsem zálohovou fakturu nevystavil do výše 100 %, mohu v průběhu spolupráce vystavit další zálohovou fakturu, do výše zbytku odměny.
- Pokud na daňovém dokladu neuvádím něco jiného, je splatnost faktur 10 dnů od vystavení.
- Daňový doklad vám zašlu v elektronické podobě na vaši e-mailovou adresu.
- Jsem plátcem DPH.
- REKLAMACE MÝCH SLUŽEB
- Vždy se snažím odvádět služby maximálně kvalitně a vám na míru. Může se ale stát, že vám předaná práce „nebude sedět“. V takovém případě mě, prosím, kontaktuje na e-mailu pavel(zavináč)jsemnaznacky.cz.
- Napište mi, v čem vadu vidíte a jak si přejete, abych reklamaci vyřešil.
- Reklamace se bude řídit právními předpisy, hlavně občanským zákoníkem.
- Vždy se vám ozvu co nejdříve s návrhem řešení.
- Poprosím o pochopení, že za vadu považujeme jen objektivně nesprávně poskytnutou službu. To znamená, že jsem nesplnil objektivní parametry vašeho zadání. Důvodem k reklamaci není to, že poskytnutá služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání. V takovém případě se budu snažit situaci vyřešit, bude se však jednat o placené vícepráce, na které se vztahuje má hodinová sazba.
- Dále si dovolím upozornit, že neposkytuji služby z oblasti právního poradenství. Nenesu tedy odpovědnost za případné právní spory zejména v oblasti ochranných známek.
- VÝSTUPY A AUTORSKÁ PRÁVA (LICENCE)
- Mé výstupy vám dodám domluveným způsobem. Pokud jsme se nedohodli, tak obvyklými komunikačními cestami jako je e-mail, případně projektový SW, cloud aj.
- Pokud se nedomluvíme na konkrétním formátu výstupů, odevzdám je tak, jak je pro danou oblast spolupráce obvyklé. Bez předchozí dohody nejsou zdrojové soubory v ceně zakázky.
- Mé výstupy můžete používat v online i offline podobě. Pokud se ale nedomluvíme jinak, bez mého souhlasu je nesmíte upravovat nebo spojovat s jinými díly. Texty můžete nechat přeložit do jiných jazyků.
- Právo k použití vám dávám na celou dobu trvání autorských práv, bez množstevního omezení. Ohledně územního použití se domluvíme, pokud si ale neřekneme jinak, platí licence pro území Evropské unie.
- Výstupy nemáte povinnost použít, stejně tak není zapotřebí uvádět mé jméno jako autora.
- Pokud budete chtít můj text nebo jeho část registrovat jako ochrannou známku a neplyne to ze samotné zakázky, je k tomu potřeba můj souhlas. V takovém případě mě, prosím, kontaktujte a domluvíme se na dalších podmínkách.
- Podmínkou pro licenci a svolení v této šíři je úplná úhrada daného výstupu. Do doby jeho plné úhrady nemáte právo výstup použít.
- KONFERENCE A JINÉ AKCE PRO VEŘEJNOST
- Pokud se hlásíte na konferenci nebo jinou veřejnou akci, budou se na ni vztahovat pravidla podle tohoto článku.
- Účast na akci si můžete objednat prostřednictvím přihlášky na webových stránkách anebo se s vámi můžu po vaší poptávce domluvit na přihlášení prostřednictvím e-mailu.
- Přijetí přihlášky vám potvrdím na vámi vyplněný e-mail. Jakmile účast potvrdím, máte místo jisté!
- Akci můžete objednat i pro více osob.
- Po úspěšném přihlášení vám pošlu zálohovou fakturu. Prosím o pochopení, že pokud ji neuhradíte ve stanoveném termínu (a pokud na dokladu není termín uvedený, tak do 5 dnů od vystavení), vaše rezervace místa propadá a na akci vás nemusím pustit.
- Pokud se rozhodnete svou účast zrušit, napište mi na e-mail pavel(zavináč)jsemnaznacky.cz nebo zavolejte na číslo 608 069 027.
- U některých akcí můžete vstupenku rovnou koupit přes platební bránu. V takovém případě je cena splatná dopředu.
- Ceny vstupenek jsou uvedené bez DPH.
- Storno poplatky za zrušení účasti jsou následující:
- do 4 týdnů (včetně) před konáním akce vám vrátím 100 % ceny;
- do 2 týdnů (včetně) před konáním akce vám vrátím 50 % ceny;
- méně než 14 dní před konáním akce je storno poplatek ve výši 100 % jeho ceny, tedy vrácena nebude žádná částka.
- V případě zrušení účasti vám vrátím cenu sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsem přijal informaci o zrušení. Nezapomeňte mi napsat také číslu účtu, na který mám částku poslat.
- Ve výjimečných případech mohu změnit termín nebo místo konání akce. Pokud k tomu dojde, kontaktuji vás na e-mail. Pokud vám nové místo nebo termín nebude vyhovovat, vrátím vám zaplacenou cenu.
- V případě událostí, které brání konání akce offline (například nemoc, epidemie, jiná tzv. vyšší moc), mohu akci realizovat v online formátu. Stejně tak může dojít k drobným změnám v programu. V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato změna není považovaná za změnu místa konání akce.
- Veškeré materiály, které na akci nebo během programu obdržíte, jsou určené k osobnímu studiu a použití. Pokud byste materiály používali jinak, došlo by k porušení autorských práv.
ZÁVĚREM
- Naše vztahy se řídí českým právem. Pro rozhodování případných sporů jsou příslušné české soudy.
- Obchodní podmínky mohu měnit nebo doplňovat. Zakázka, kterou jsme uzavřeli podle předchozího znění, se i nadále řídí předchozím zněním obchodních podmínek.
V Praze, dne 23. 10. 2023