Příručka budování značek
Minulý rok jsem na svém blogu každý měsíc uveřejňoval jeden díl Asi té nejpomalejší příručky budování značek v ČR 😅.
Postupně jste si tak mohli sestavit vlastní značku.
A teď si ji můžete stáhnout pěkně pohromadě. Stačí zadat váš e-mail.
Nebo si je můžete přečíst postupně.
Za vším hledej cibuli
Za vším hledej cibuli Pokud jste to třeba ještě neslyšeli, tak značka je nová černá 😁. Mluví se o ní všude. Všichni ji chtějí, všichni
Poznej zákazníka svého
Poznej zákazníka svého Tak co? Jak se daří vaší značce po prvním měsíci? Našli jste své poslání, odvodili vizi, sepsali misi? Nejspíš ne, co? Hele,
Pohodlně se usaďte
Pozicionování značky Tak si myslím, že zatím máme dobře nakročeno, nemyslíte? Máme silné jádro značky, víme, kam jdeme a proč to děláme. Taky víme, kdo
Pojďme na to strategicky
Pojďme na to strategicky! Tak si to pojďme všechno shrnout. Víte, jak chcete změnit svět nebo proč podnikáte. Víte, čeho chcete dosáhnout. Víte, komu budete
Pojďme dělat marketing
Pojďme dělat marketing Tak po skoro půl roce jsme tam, kde ostatní začínají 🫣. A já jsem na to hrdej 💪. Krom toho, že tahle
Dnes budeme růst
A teď budeme růst! Jak rozšířit vaši značku o nové produkty, služby nebo na nové trhy? Tak jste do toho pořádně šlápli! Marketing frčí a
A je to v…!
A je to v…! Jak řešit negativní publicitu a krize, které mohou ohrozit reputaci vaší značky „A jsme v pr*eli!“ Tak takhle většinou začíná krizová
Méně keců, více zelené
Méně keců, více zelené Proč většina udržitelných projektů smrdí? A proč by vás měla udržitelnost fakt zajímat. Moji milí milovníci značek, ruku na srdce, kdo
Měření výkonnosti značky
Čísla nekecají Měření (ne)úspěchu vaší značky Jaké metriky a nástroje lze použít k hodnocení výkonnosti vaší značky To je konec. Určitě ne pro vaši značku.