Hledání jména značky

Potřebujete najít nové jméno značky? Musíte změnit to stávající z právních důvodů. Víme jak na to. 

Máme nový projekt a nevíme, jak ho pojmenovat.

Jdeme na jiný trh a současné jméno na něm nefunguje.

Plánujeme rebrandovat.

Naše jméno je nevýrazný a blbě zapamatovatelný.

Máme právní problémy.

Pomůžeme vám najít jméno, které bude jedinečné, snadno zapamatovatelné a odliší vás od konkurence. Vaše značka získá jméno, které bude rezonovat u zákazníků a vyvolávat pozitivní asociace.

Vytvoříme jméno, které bude dobře fungovat i na zahraničních trzích, nebude vyvolávat negativní konotace v různých kulturách a zároveň bude stále odrážet vaši firemní identitu. Pomůžeme vám globálně růst bez jazykových nebo kulturních překážek.

Navrhneme originální a právně bezpečné jméno, které nebude v kolizi s jinými registrovanými značkami. Minimalizujeme riziko právních sporů a zajistíme, že vaše značka bude chráněná.

Pojďte si o tom nezávazně promluvit

Pavel Cahlík

Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.

Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈

30 min, online

Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci. 

Jak to u nás probíhá?

1> Mini Discovery Session

Než něco doporučíme, tak chceme značku poznat. Radit od stolu je super nebezpečný a nezodpovědný. Takže posbíráme data, projdeme vaše zdroje a pak se zavřeme do zasedačky a během workshopu to doplníme o vaše zkušenosti. My tomuto začátku spolupráce říkáme Discovery Session a snažíme se tak začínat všechny spolupráce.

2> #1 sada deseti názvů

Zohledňujeme vybrané trhy, dostupnost .com a dalších domén. Analyzujeme volné profily na sociálních sítích. Hodnotíme potenciál k získání ochranné známky. 

3> #2 sada deseti názvů

Pokud bychom napoprvé nevybrali, připravíme druhou sadu názvů k hodnocení. Vždy hodnotíme: zapamatovatelnost, přesvědčivost, odlišitelnost, výslovnost, zvukomalebnost  a konotace napříč zeměmi. 

Kolik stojí hledání jména značky

Investice do nového jména značky je klíčovým krokem k vytvoření silné a zapamatovatelné identity, která rezonuje s vaší cílovou skupinou a zajišťuje dlouhodobou konkurenční výhodu. Správně zvolené jméno nejen zvyšuje důvěryhodnost, ale také usnadňuje budování vztahů se zákazníky a zlepšuje marketingovou efektivitu. Následující tabulka vám přehledně ukáže, jaké služby a možnosti vám nabízíme při výběru nového jména pro vaši značku.

Cena je včetně licencí k vybranému jménu a pěti náhradníkům (pokud je budete chtít).

Po Discovery Session
Bez Discovery Session
39 000 Kč
59 000 Kč

Pojďte si o tom nezávazně promluvit

Pavel Cahlík

Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.

Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈

30 min, online

Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.