Hledání jména značky
Máme nový projekt a nevíme, jak ho pojmenovat.
Jdeme na jiný trh a současné jméno na něm nefunguje.
Plánujeme rebrandovat.
Naše jméno je nevýrazný a blbě zapamatovatelný.
Máme právní problémy.
Pomůžeme vám najít jméno, které bude jedinečné, snadno zapamatovatelné a odliší vás od konkurence. Vaše značka získá jméno, které bude rezonovat u zákazníků a vyvolávat pozitivní asociace.
Vytvoříme jméno, které bude dobře fungovat i na zahraničních trzích, nebude vyvolávat negativní konotace v různých kulturách a zároveň bude stále odrážet vaši firemní identitu. Pomůžeme vám globálně růst bez jazykových nebo kulturních překážek.
Navrhneme originální a právně bezpečné jméno, které nebude v kolizi s jinými registrovanými značkami. Minimalizujeme riziko právních sporů a zajistíme, že vaše značka bude chráněná.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.
Na Pavla jsem měl parádní reference a sleduju ho na sociálních sítích, takže jsem věděl, že se obracím na někoho, s kým se mi bude dobře pracovat. Na někoho, kdo mi nebude mazat med kolem huby. A na někoho, kdo ví přesně, co dělá a nebude se mnou jednat v rukavičkách a řekneme si přesně, co je potřeba bez nějakých kudrlinek okolo.
Ve finále byl samozřejmě výsledkem parádní rozjezd značky která se teď cca po roce už dostala do podvědomí lidí což mi přijde jako skvělý výsledek na základě Pavlova doporučení jsme nastavili strategii nechali si zpracovat novou vizuální identitu začali pracovat na sociálních sítích a prezentovat se podle strategie kterou jsme s Pavlem vymysleli. Na konferencích nás teďka lidé potkávají a říkají nám, že už nás znají, že nám to jde dobře a že jsme jiný. A to jsem chtěl. Dokonce už jsem se potkal s tím že 1 holka na stánku předstírala, že nás zná. Připadalo mi to, jako by fejkovala orgasms.
Jak to u nás probíhá?
1> Mini Discovery Session
2> #1 sada deseti názvů
Zohledňujeme vybrané trhy, dostupnost .com a dalších domén. Analyzujeme volné profily na sociálních sítích. Hodnotíme potenciál k získání ochranné známky.
3> #2 sada deseti názvů
Pokud bychom napoprvé nevybrali, připravíme druhou sadu názvů k hodnocení. Vždy hodnotíme: zapamatovatelnost, přesvědčivost, odlišitelnost, výslovnost, zvukomalebnost a konotace napříč zeměmi.
Při tvorbě názvu BESTBERG jsme se zaměřili na vyvolání asociace s německou precizností a kvalitou. Chtěli jsme, aby jméno evokovalo sílu, spolehlivost a nadčasovost, tedy hodnoty, které jsou s německými výrobky často spojovány. "Berg" znamená v němčině hora, což symbolizuje stabilitu a odolnost, zatímco "Best" jednoznačně vyjadřuje nejvyšší kvalitu. Spojením těchto silných prvků vznikl název BESTBERG, který vzbudí důvěru, a zároveň slibuje výjimečné výsledky. Německá preciznost se servisem ve Zlíně.
Kolik stojí hledání jména značky
Investice do nového jména značky je klíčovým krokem k vytvoření silné a zapamatovatelné identity, která rezonuje s vaší cílovou skupinou a zajišťuje dlouhodobou konkurenční výhodu. Správně zvolené jméno nejen zvyšuje důvěryhodnost, ale také usnadňuje budování vztahů se zákazníky a zlepšuje marketingovou efektivitu. Následující tabulka vám přehledně ukáže, jaké služby a možnosti vám nabízíme při výběru nového jména pro vaši značku.
Cena je včetně licencí k vybranému jménu a pěti náhradníkům (pokud je budete chtít).
Po Discovery Session | Bez Discovery Session | 39 000 Kč | 59 000 Kč |
---|
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.