Rebranding nebo tvorba nové identity

Důvodů pro rebranding značky může být nespočet. Ale jedno mají společné: vždy se musí detailně připravit. A s tím vám pomůžeme. A klidně začneme od nuly. 

Zákazníci už říkají, že náš vzhled není to pravý.

Měníme náš obchodní model nebo zaměření.

Cítíme nesoulad mezi naší kulturou a vzhledem.

Máme za sebou průšvih a chceme začít znovu.

Jsme nevýrazní.

Pomůžeme vám modernizovat vizuální identitu tak, aby odrážela současné trendy a zajistila, že vaše značka působí svěže a relevantně.

Přizpůsobíme vaši grafiku a celkovou značku tak, aby odpovídala vašemu novému zaměření a jasně komunikovala změny, které se ve firmě odehrály.

Vytvoříme grafickou identitu, která přesně vystihuje hodnoty a kulturu vaší firmy. Zajistíme, že zákazníci budou vaši značku vnímat přesně tak, jak chcete, a to od prvního kontaktu až po dlouhodobou spolupráci.

Rebranding vám umožní odříznout se od minulých negativních asociací a začít znovu s novou, pozitivní vizuální identitou. Vaši zákazníci uvidí, že se firma vyvíjí a reaguje na změny.

Pomůžeme vám vytvořit výraznou a zapamatovatelnou grafiku, která zvýší povědomí o vaší značce a přitáhne pozornost cílové skupiny. Vaše značka bude mít jasný hlas a nezaměnitelný vzhled.

Pojďte si o tom nezávazně promluvit

Pavel Cahlík

Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.

Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈

30 min, online

Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci. 

Jak to u nás probíhá?

1> Discovery Session

Než něco doporučíme, tak chceme značku poznat. Radit od stolu je super nebezpečný a nezodpovědný. Takže posbíráme data, projdeme vaše zdroje a pak se zavřeme do zasedačky a během workshopu to doplníme o vaše zkušenosti. My tomuto začátku spolupráce říkáme Discovery Session a snažíme se tak začínat všechny spolupráce. Více o Discovery Session.

2> Vytvoření identity

Většinou máte do dvou týdnů na výběr ze dvou směrů. Rozhodnout můžeme sami nebo na základě průzkumu. Souběžně s tím můžeme pracovat na marketingové strategii nebo na plánu realizace a ohlášení rebrandu.

Identitu nám pomáhají vytvářet osvědčení kolegové pod našim dohledem a na základě dat z Discovery Session. 

3> Realizace nové idenity

Všechny touchpointy značky přepneme do nové podoby, dohlédneme na hladký přechod a na stáži budeme tak dlouho, jak to bude nutné.

Mini case study> Pivovar KONRAD

Grafickou část zaštítil Vít Rýznar a Bloomfield Studio

Zadání

Repositioning a rebranding zavedené značky.

Přiblížení tradiční značky novému, mladšímu, publiku.

Vytvořit strategii značky vč. marketingového plánu.

Výzvy

Pivovar KONRAD patří k 15 největším průmyslovým pivovarům v ČR s nezanedbatelným výstavem.

Značka se prodává nejen v ČR, ale i na mnoha zahraničních trzích.

Mnozí zaměstnanci v pivovaru pracují i desítky let a původní značka jim přirostla k srdci.

Výsledky 

Kompletní proměna značky vč. etiket, plechovek, merchendaisingu, vybavení hospod a webu.

Zpřehlednění produktové řady.

Nárůst poptávek od nákupčích řádově ve vyšších desítek procent. A to i v zahraničí.

Rychlá a velmi pozitivní adopce jak spotřebiteli, tak zaměstnanci pivovaru.

Zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii.

plech old plech new

Kolik stojí vizuální identita značky

Cena rebrandingu a nové vizuální identity není jen číslo na faktuře, ale investice do toho, jak bude vaše značka vnímána a jak se odliší od konkurence. Kvalitní vizuální identita přináší dlouhodobou hodnotu, která posiluje důvěru zákazníků a zvyšuje vaše obchodní úspěchy.
Začínající značky
Značky, které už rostly
od
90 000 Kč
od
260 000 Kč
Co je v ceně?
Malá Discovery Session
Základní vizuální identita
Co je v ceně?
Discovery Session
Vizuální identita od specializovaného grafického studia

Mini case study> Rebranding Futured

Zadání

Dokončit započatý rebrand, ze kterého byl hotový jen design.

Vytvořit strategii a marketingový plán pro rebrandovanou značku.

Udělat značku relevantní pro zahraniční klienty.

Výzvy

The Funtasty (původní název) byla vnímána jako “garážovka”, která není vhodná pro větší projekty.

Klientům nebyla jasná profilace pouze na tvorbu mobilních aplikací.

Tým měl obavu, že nová značka bude moc “korporát” a zabije skvělou atmosféru.

Kvalitní lead management.

Výsledky

Díky 100+ hodinám interních a externích rozhovorů a dalším “drobnostem”:

 

Jasná vize společnosti, která usnadnila (nejen) týmu přechod na novou značku. Stabilita týmu se oproti původním obavám nezhoršila.

Dlouhodobé výsledky ukazují více jak + 60 % nárůst návštěvníků dopadových stránek ze zdrojů pod novou obsahovou strategií.

Data o cílové skupině na LinkedInu ukazují, že o Futured jeví nyní zájem zaměstnanci větších společností.

Pojďte si o tom nezávazně promluvit

Pavel Cahlík

Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.

Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈

30 min, online

Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci. 

Výběr z našich dalších rebrandingů

Nebo vylepšení vizuální identity

a další