Rebranding značky
Změna grafické podoby značky a dalších jejich částí
Důvodů pro takto výraznou změnu ve značce může být nespočet. Ale rebranding se musí vždy detailně připravit. A s tím vám mohu pomoci.
Mimochodem… Asi to bude vypadat, že slovíčkařím, ale pro další postup je důležité si vyjasnit pojmy:
Refresh značky (facelifting) je kvalitativní posun a vylepšení současného designu.
Redesign identity je významový posun, rozvinutí či povýšení současného designu směrem k novým, současným trendům.
Rebrand značky (nebo rebranding značky) je hluboká, komplexní změna korporátní image doprovázená změnou vizuální identity.
Ať si už budete přát refresh, redesign nebo rebrand, tak zvládneme cokoliv. A to klidně včetně grafiky nebo sociálních sítí. A pokud potřebujete jen malou změnu nebo třeba jen něco dopracovat, tak se podívejte na naše služby v oblasti vizuálních identit značek.
Jak rebranding značky většinou probíhá
Analýzy
Příprava
Samotná změna
Vyhodnocení
Kolik to stojí?
Než dostanete cenu, tak určitě budu potřebovat trochu víc informací.
Ale pokud se budeme bavit o kompletním rebrandu vaší značky včetně nového jména a grafického zpracování, tak se pod 150 tisíc nedostaneme. Pokud potřebujete jen menší změnu nebo doplnit vaši současnou identitu, tak se podívejte na naše služby v oblasti vizuální identity.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit. Uděláte si lepší přehled o všem, co pro vás můžu udělat a určitě se zpřesní i cena. Stačí napsat.
Ať si to dokážete představit
Malý audit značky na základě vašich dat — 39 000 Kč
Výběr jména — od 60 000 Kč
Pavlův insight byl vždycky spot on. Jeho rady mají přesah i do dalších podnikatelských zákoutí a byly vždy velmi přínosné. Navíc Pavel je velký profesionál, drží termíny a dohody. A taky se umí zasmát. Spolupráce tak plyne ve velmi příjemném módu a je Vám pak vlastně líto, že už to máte hotové ☺
Děkujeme.