Rebranding značky
Změna grafické podoby značky a dalších jejich částí
Důvodů pro takto výraznou změnu ve značce může být nespočet. Ale rebranding se musí vždy detailně připravit. A s tím vám mohu pomoci.
Mimochodem… Asi to bude vypadat, že slovíčkařím, ale pro další postup je důležité si vyjasnit pojmy:
Refresh značky (facelifting) je kvalitativní posun a vylepšení současného designu.
Redesign identity je významový posun, rozvinutí či povýšení současného designu směrem k novým, současným trendům.
Rebrand značky (nebo rebranding značky) je hluboká, komplexní změna korporátní image doprovázená změnou vizuální identity.
Ať si už budete přát refresh, redesign nebo rebrand, tak zvládneme cokoliv. A to klidně včetně grafiky nebo sociálních sítí.
Jak rebranding značky většinou probíhá
Analýzy
Po pořádné znalosti situace, vaší značky a trhu to nepůjde. Tuto fázi prostě nemůžeme podcenit. Jinak by výsledek mohl být jiný, než potřebujete
Příprava
V této fázi připravujeme novou grafickou podobu všech elementů značky pro všechny její touchpointy.
Samotná změna
Den "D" může mít mnoho podob. Ale vždy se musí správně naplánovat.
Vyhodnocení
Přepnutím to nekončí. Jestli se vše podařilo, budeme moci zodpovědně říci až s nějakým odstupem. A to i když vše v předchozích fázích do detailů naplánujeme a předem otestujeme.
Kolik to stojí?
Než dostanete cenu, tak určitě budu potřebovat trochu víc informací.
Ale pokud se budeme bavit o kompletním rebrandu vaší značky včetně nového jména a grafického zpracování, tak se pod 100 tisíc nedostaneme.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit. Uděláte si lepší přehled o všem, co pro vás můžu udělat a určitě se zpřesní i cena. Stačí napsat.
Ať si to dokážete představit
Malý audit značky na základě vašich dat — 39 000 Kč
Výběr jména — od 60 000 Kč
Spolupráce s Pavlem byly nejlépe investované peníze za éru našeho byznysu. Série konzultací / workshopů nám pomohla ukotvit naší značku. Uvědomit si kdo jsme, kam jdeme a jak tam nejlépe dojít. Zní to jako klišé, ale je to naprostý základ bez kterého se nikam při budování brandu efektivně nepohnete. I když jste mini firma jako my.
Pavlův insight byl vždycky spot on. Jeho rady mají přesah i do dalších podnikatelských zákoutí a byly vždy velmi přínosné. Navíc Pavel je velký profesionál, drží termíny a dohody. A taky se umí zasmát. Spolupráce tak plyne ve velmi příjemném módu a je Vám pak vlastně líto, že už to máte hotové ☺
Děkujeme.
Pavlův insight byl vždycky spot on. Jeho rady mají přesah i do dalších podnikatelských zákoutí a byly vždy velmi přínosné. Navíc Pavel je velký profesionál, drží termíny a dohody. A taky se umí zasmát. Spolupráce tak plyne ve velmi příjemném módu a je Vám pak vlastně líto, že už to máte hotové ☺
Děkujeme.
Díky za konzultace a rady, které nám pomohli ujasnit si značku.
Rozhodně si nám otevřel oči a i když to z počátku pro nás bylo devastující, bylo to extrémně přínosné a moc si toho vážíme, už projekt prakticky celý předěláváme na „business model“ a myslím, že to bude dávat mnohem větší smysl než předtím. Takže abych to shrnul, tvůj pohled nám možná zachrání podnikání 🙂
↠ Ukázal mi obzory v mém podnikání, o kterých se mi ani nezdálo.
↠ Ukázal mi slabá místa mé firmy, o kterých jsem nevěděla. A udělal to mile a vlídně.
↠ Inspiroval mě nápady, které mi připadají geniální. Hned ten den jsem běžela a začala je aplikovat na svém webu. A oni fungují!!!! Protože Pavel nepracuje na obecné úrovni toho, jak marketing má fungovat a jak se to běžně dělá. Pavel pracuje na osobní úrovni, na základě poctivých vhledů a porozumění specifickým nuancím toho, co dělám. Chce porozumět, chce se vcítit a až poté nabídne svou (musím to slovo použít ještě jednou) geniální analýzu a nápady.
Díky tvým radám a užitečným tipům si klienti zvykli našich médií plně využívat a kontaktovat nás. Tvoje nápady a rady nám pomohly si uvědomit jakým směrem chceme, aby se náš brand ubíral ..... Mnohokrát děkuji za tvoje názory a v budoucnu budeme velmi potěšeni s tebou znovu pracovat a dat našim myšlenkám správný směr 🙂 Kdykoliv a s velkou radostí tvoje služby plně doporučíme.
Pavel je skvelý odborník na značky a spolupráca s ním bola pre našu firmu naozaj prínosná. Dokázal nám ukázať ten správny smer, akým sa majú naše značky uberať a naviedol nás na tu správnu cestu, takže spoluprácu s ním rozhodne môžem doporučiť!
Previous
Next