Rebranding značky

Změna grafické podoby značky a dalších jejich částí

Důvodů pro takto výraznou změnu ve značce může být nespočet. Ale rebranding se musí vždy detailně připravit. A s tím vám mohu pomoci.

Mimochodem… Asi to bude vypadat, že slovíčkařím, ale pro další postup je důležité si vyjasnit pojmy: 

Refresh značky (facelifting) je kvalitativní posun a vylepšení současného designu.

Redesign identity je významový posun, rozvinutí či povýšení současného designu směrem k novým, současným trendům.

Rebrand značky (nebo rebranding značky) je hluboká, komplexní změna korporátní image doprovázená změnou vizuální identity.

Ať si už budete přát refresh, redesign nebo rebrand, tak zvládneme cokoliv. A to klidně včetně grafiky nebo sociálních sítí. 

Jak rebranding značky většinou probíhá

Analýzy
Po pořádné znalosti situace, vaší značky a trhu to nepůjde. Tuto fázi prostě nemůžeme podcenit. Jinak by výsledek mohl být jiný, než potřebujete
Příprava
V této fázi připravujeme novou grafickou podobu všech elementů značky pro všechny její touchpointy.
Samotná změna
Den "D" může mít mnoho podob. Ale vždy se musí správně naplánovat.
Vyhodnocení
Přepnutím to nekončí. Jestli se vše podařilo, budeme moci zodpovědně říci až s nějakým odstupem. A to i když vše v předchozích fázích do detailů naplánujeme a předem otestujeme.

Kolik to stojí?

Než dostanete cenu, tak určitě budu potřebovat trochu víc informací. 

Ale pokud se budeme bavit o kompletním rebrandu vaší značky včetně nového jména a grafického zpracování, tak se pod 100 tisíc nedostaneme. 

Pojďte si o tom nezávazně promluvit. Uděláte si lepší přehled o všem, co pro vás můžu udělat a určitě se zpřesní i cena. Stačí napsat

Ať si to dokážete představit 

Malý audit značky na základě vašich dat — 39 000 Kč

Výběr jména — od 60 000 Kč

Ukázky našich rebrandingů a refreshů

Další reference