Rebranding nebo tvorba nové identity
Důvodů pro rebranding značky může být nespočet. Ale jedno mají společné: vždy se musí detailně připravit. A s tím vám pomůžeme. A klidně začneme od nuly.
Zákazníci už říkají, že náš vzhled není to pravý.
Měníme náš obchodní model nebo zaměření.
Cítíme nesoulad mezi naší kulturou a vzhledem.
Máme za sebou průšvih a chceme začít znovu.
Jsme nevýrazní.
Pomůžeme vám modernizovat vizuální identitu tak, aby odrážela současné trendy a zajistila, že vaše značka působí svěže a relevantně.
Přizpůsobíme vaši grafiku a celkovou značku tak, aby odpovídala vašemu novému zaměření a jasně komunikovala změny, které se ve firmě odehrály.
Vytvoříme grafickou identitu, která přesně vystihuje hodnoty a kulturu vaší firmy. Zajistíme, že zákazníci budou vaši značku vnímat přesně tak, jak chcete, a to od prvního kontaktu až po dlouhodobou spolupráci.
Rebranding vám umožní odříznout se od minulých negativních asociací a začít znovu s novou, pozitivní vizuální identitou. Vaši zákazníci uvidí, že se firma vyvíjí a reaguje na změny.
Pomůžeme vám vytvořit výraznou a zapamatovatelnou grafiku, která zvýší povědomí o vaší značce a přitáhne pozornost cílové skupiny. Vaše značka bude mít jasný hlas a nezaměnitelný vzhled.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.
Na Pavla jsem měl parádní reference a sleduju ho na sociálních sítích, takže jsem věděl, že se obracím na někoho, s kým se mi bude dobře pracovat. Na někoho, kdo mi nebude mazat med kolem huby. A na někoho, kdo ví přesně, co dělá a nebude se mnou jednat v rukavičkách a řekneme si přesně, co je potřeba bez nějakých kudrlinek okolo.
Ve finále byl samozřejmě výsledkem parádní rozjezd značky která se teď cca po roce už dostala do podvědomí lidí což mi přijde jako skvělý výsledek na základě Pavlova doporučení jsme nastavili strategii nechali si zpracovat novou vizuální identitu začali pracovat na sociálních sítích a prezentovat se podle strategie kterou jsme s Pavlem vymysleli. Na konferencích nás teďka lidé potkávají a říkají nám, že už nás znají, že nám to jde dobře a že jsme jiný. A to jsem chtěl. Dokonce už jsem se potkal s tím že 1 holka na stánku předstírala, že nás zná. Připadalo mi to, jako by fejkovala orgasms.
Jak to u nás probíhá?
1> Discovery Session
Než něco doporučíme, tak chceme značku poznat. Radit od stolu je super nebezpečný a nezodpovědný. Takže posbíráme data, projdeme vaše zdroje a pak se zavřeme do zasedačky a během workshopu to doplníme o vaše zkušenosti. My tomuto začátku spolupráce říkáme Discovery Session a snažíme se tak začínat všechny spolupráce. Více o Discovery Session.
2> Vytvoření identity
Většinou máte do dvou týdnů na výběr ze dvou směrů. Rozhodnout můžeme sami nebo na základě průzkumu. Souběžně s tím můžeme pracovat na marketingové strategii nebo na plánu realizace a ohlášení rebrandu.
Identitu nám pomáhají vytvářet osvědčení kolegové pod našim dohledem a na základě dat z Discovery Session.
3> Realizace nové idenity
Všechny touchpointy značky přepneme do nové podoby, dohlédneme na hladký přechod a na stáži budeme tak dlouho, jak to bude nutné.
Mini case study> Pivovar KONRAD
Grafickou část zaštítil Vít Rýznar a Bloomfield Studio
Zadání
Repositioning a rebranding zavedené značky.
Přiblížení tradiční značky novému, mladšímu, publiku.
Vytvořit strategii značky vč. marketingového plánu.
Výzvy
Pivovar KONRAD patří k 15 největším průmyslovým pivovarům v ČR s nezanedbatelným výstavem.
Značka se prodává nejen v ČR, ale i na mnoha zahraničních trzích.
Mnozí zaměstnanci v pivovaru pracují i desítky let a původní značka jim přirostla k srdci.
Výsledky
Kompletní proměna značky vč. etiket, plechovek, merchendaisingu, vybavení hospod a webu.
Zpřehlednění produktové řady.
Nárůst poptávek od nákupčích řádově ve vyšších desítek procent. A to i v zahraničí.
Rychlá a velmi pozitivní adopce jak spotřebiteli, tak zaměstnanci pivovaru.
Zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii.
Kolik stojí vizuální identita značky
Začínající značky | Značky, které už rostly | od 90 000 Kč | od 260 000 Kč |
---|---|
Co je v ceně? Malá Discovery Session Základní vizuální identita | Co je v ceně? Discovery Session Vizuální identita od specializovaného grafického studia |
Mini case study> Rebranding Futured
Zadání
Dokončit započatý rebrand, ze kterého byl hotový jen design.
Vytvořit strategii a marketingový plán pro rebrandovanou značku.
Udělat značku relevantní pro zahraniční klienty.
Výzvy
The Funtasty (původní název) byla vnímána jako “garážovka”, která není vhodná pro větší projekty.
Klientům nebyla jasná profilace pouze na tvorbu mobilních aplikací.
Tým měl obavu, že nová značka bude moc “korporát” a zabije skvělou atmosféru.
Kvalitní lead management.
Výsledky
Díky 100+ hodinám interních a externích rozhovorů a dalším “drobnostem”:
Jasná vize společnosti, která usnadnila (nejen) týmu přechod na novou značku. Stabilita týmu se oproti původním obavám nezhoršila.
Dlouhodobé výsledky ukazují více jak + 60 % nárůst návštěvníků dopadových stránek ze zdrojů pod novou obsahovou strategií.
Data o cílové skupině na LinkedInu ukazují, že o Futured jeví nyní zájem zaměstnanci větších společností.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.
Výběr z našich dalších rebrandingů
Nebo vylepšení vizuální identity
a další