Marketingová strategie značky
Chcete konečně zastavit vyhazování peněz na kampaně, které nefungují? Pomůžeme vám sestavit marketingovou strategii, která přesně zasáhne vaši cílovou skupinu a přinese výsledky, na které se můžete spolehnout.
Nikdo o naší značce neví.
Náš marketing nefunguje.
Myslíme si, že známe našeho zákazníka.
Drtí nás konkurence.
Zákazníci si konkurenci pletou s námi.
Vubudujeme silné povědomí o vaší značce pomocí cílených kampaní, které zviditelní vaši firmu tam, kde je to potřeba
Vaše dosavadní kampaně přizpůsobíme marketingovou strategii tak, aby každá investice přinášela měřitelné výsledky. Každá koruna, kterou vložíte, bude směřovat k návratnosti, ne do černé díry.
Identifikujeme vaše ideální zákazníky a vytvoříme strategii, která je osloví přímo. Už nebudete střílet naslepo.
Vytvoříme strategii, která vás nejen postaví na stejnou úroveň s většími hráči, ale umožní vám je předběhnout tím, že se zaměříme na výhody a silné stránky vaší značky.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.
Na Pavla jsem měl parádní reference a sleduju ho na sociálních sítích, takže jsem věděl, že se obracím na někoho, s kým se mi bude dobře pracovat. Na někoho, kdo mi nebude mazat med kolem huby. A na někoho, kdo ví přesně, co dělá a nebude se mnou jednat v rukavičkách a řekneme si přesně, co je potřeba bez nějakých kudrlinek okolo.
Ve finále byl samozřejmě výsledkem parádní rozjezd značky která se teď cca po roce už dostala do podvědomí lidí což mi přijde jako skvělý výsledek na základě Pavlova doporučení jsme nastavili strategii nechali si zpracovat novou vizuální identitu začali pracovat na sociálních sítích a prezentovat se podle strategie kterou jsme s Pavlem vymysleli. Na konferencích nás teďka lidé potkávají a říkají nám, že už nás znají, že nám to jde dobře a že jsme jiný. A to jsem chtěl. Dokonce už jsem se potkal s tím že 1 holka na stánku předstírala, že nás zná. Připadalo mi to, jako by fejkovala orgasms.
Jak to u nás probíhá
1
Discovery Session
Než něco doporučíme, tak chceme značku poznat. Radit od stolu je super nebezpečný a nezodpovědný. Takže posbíráme data, projdeme vaše zdroje a pak se zavřeme do zasedačky a během workshopu to doplníme o vaše zkušenosti. My tomuto začátku spolupráce říkáme Discovery Session a snažíme se tak začínat všechny spolupráce.
2
Komplexní strategie značky
Pro vaši značku vypracujeme komplexní strategii značky. Možná (určitě) k tomu budeme potřebovat před tím udělat nějaký výzkum.
Tento krok obsahuje:
Marketingovou a komunikační strategii
a odpovídající
3
Implementace nebo Supervize
Pokud se nás nebudete chtít zbavit, tak se nás nezbavíte… 😅
Pomůžeme s rozjezdem, nabriefujeme nebo proškolíme koho bude potřeba a velmi rádi přiložíme ruku k dílu.
Pomohlo nám to vyskočit z denní operativy a na věci, které jsme každý viděli ze svého pohledu se podívat z pohledu celé firmy a společnosti. Velkou část věcí jsme měli rozpracovaných, ale zásadní bylo dát je všechny do jedné struktury a doplnit chybějící. Díky celému procesu jsme si museli otevřít celou řadu otázek, ale pomohlo nám to v tom si je zodpovědět a vydefinovat parametry, dle kterých postupujeme v denné práci.
Jak probíhá samotná tvorba marketingové a komunikační strategie
1> Propsání směru z discovery session
Do služeb a zážitků zákazníka. Společně vytvoříme konkrétní způsoby, jak promítnout zvolený přístup do aktivit, aby byl pro klienty jasně hmatatelný a viditelný v každodenních zkušenostech zákazníků.
2> Komunikační strategie
Benefity, motivátory a argumenty pro zákaznické rozhodování. Nastavíme komunikační směr s definováním incentiv a typů sdělení podle segmentace. Komunikace bude podporovat positioning značky a ideu značky.
Výstup se propíše na webové stránky, do reklam, sociálních sítí
i offline formátů.
3> Obsahový plán
Mediální plánování a témata. Obsahový plán s konkrétními komunikačními tématy a publikačního plánu s navržením poměru aktivit a investic napříč mediatypy, cílů a KPI.
4> Exekuce
Na exekuci můžeme dohlédnout nebo ji realizovat pomocí našich kolegů.
Kolik stojí marketingová strategie značky
Sladit všechny prvky a doručit je zákazníkovi v pravý čas a na pravém místě je často velmi náročné. Nejhorší, co se může stát, je plýtvání prostředky a investicemi, pokud nejsou tyto aktivity dobře koordinovány.
Navrhneme a připravíme pro vaši značku komplexní marketingovou strategii. Tento plán marketingu vám pomůže efektivně využít vaše zdroje a dosáhnout lepších výsledků v komunikaci se zákazníky během celého roku.
Začínající značky | Značky, které už rostly | od 90 000 Kč | od 160 000 Kč |
---|
Co je v ceně?
Discovery Session + marketingová strategie
Ceny jsou bez DPH
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.