Marketingová strategie značky

Chcete konečně zastavit vyhazování peněz na kampaně, které nefungují? Pomůžeme vám sestavit marketingovou strategii, která přesně zasáhne vaši cílovou skupinu a přinese výsledky, na které se můžete spolehnout.

Nikdo o naší značce neví.

Náš marketing nefunguje.

Myslíme si, že známe našeho zákazníka.

Drtí nás konkurence.

Zákazníci si konkurenci pletou s námi.

Vubudujeme silné povědomí o vaší značce pomocí cílených kampaní, které zviditelní vaši firmu tam, kde je to potřeba

Vaše dosavadní kampaně přizpůsobíme marketingovou strategii tak, aby každá investice přinášela měřitelné výsledky. Každá koruna, kterou vložíte, bude směřovat k návratnosti, ne do černé díry.

Identifikujeme vaše ideální zákazníky a vytvoříme strategii, která je osloví přímo. Už nebudete střílet naslepo.

Vytvoříme strategii, která vás nejen postaví na stejnou úroveň s většími hráči, ale umožní vám je předběhnout tím, že se zaměříme na výhody a silné stránky vaší značky.

Pojďte si o tom nezávazně promluvit

Pavel Cahlík

Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.

Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈

30 min, online

Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci. 

Jak to u nás probíhá

1

Discovery Session

Než něco doporučíme, tak chceme značku poznat. Radit od stolu je super nebezpečný a nezodpovědný. Takže posbíráme data, projdeme vaše zdroje a pak se zavřeme do zasedačky a během workshopu to doplníme o vaše zkušenosti. My tomuto začátku spolupráce říkáme Discovery Session a snažíme se tak začínat všechny spolupráce. 

2

Komplexní strategie značky

Pro vaši značku vypracujeme komplexní strategii značky. Možná (určitě) k tomu budeme potřebovat před tím udělat nějaký výzkum.

Tento krok obsahuje:

Marketingovou a komunikační strategii

a odpovídající

Vizuální podobu značky

3

Implementace nebo Supervize

Pokud se nás nebudete chtít zbavit, tak se nás nezbavíte… 😅

Pomůžeme s rozjezdem, nabriefujeme nebo proškolíme koho bude potřeba a velmi rádi přiložíme ruku k dílu.

Podrobnosti

Jak probíhá samotná tvorba marketingové a komunikační strategie

1> Propsání směru z discovery session

Do služeb a zážitků zákazníka. Společně vytvoříme konkrétní způsoby, jak promítnout zvolený přístup do aktivit, aby byl pro klienty jasně hmatatelný a viditelný v každodenních zkušenostech zákazníků.

2> Komunikační strategie

Benefity, motivátory a argumenty pro zákaznické rozhodování. Nastavíme komunikační směr s definováním incentiv a typů sdělení podle segmentace. Komunikace bude podporovat positioning značky a ideu značky. 

Výstup se propíše na webové stránky, do reklam, sociálních sítí
i  offline formátů.

3> Obsahový plán

Mediální plánování a témata. Obsahový plán s konkrétními komunikačními tématy a publikačního plánu s navržením poměru aktivit a investic napříč mediatypy, cílů a KPI.

4> Exekuce

Na exekuci můžeme dohlédnout nebo ji realizovat pomocí našich kolegů.

Kolik stojí marketingová strategie značky

Sladit všechny prvky a doručit je zákazníkovi v pravý čas a na pravém místě je často velmi náročné. Nejhorší, co se může stát, je plýtvání prostředky a investicemi, pokud nejsou tyto aktivity dobře koordinovány.

Navrhneme a připravíme pro vaši značku komplexní marketingovou strategii. Tento plán marketingu vám pomůže efektivně využít vaše zdroje a dosáhnout lepších výsledků v komunikaci se zákazníky během celého roku.

Začínající značky
Značky, které už rostly
od
90 000 Kč
od
160 000 Kč
Co je v ceně?

 Discovery Session + marketingová strategie 

Ceny jsou bez DPH

Jak vypadají výstupy u marketingové strategie?

Pojďte si o tom nezávazně promluvit

Pavel Cahlík

Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.

Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈

30 min, online

Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.