🔐 5 teorií, které ostatní považují za nemoderní a vaší značce stejně mohou pomoci
Trendy v brand marketingu v roce 2022 Pokrok prý nezastavíte. Každá dekáda přinese jinou teorii nebo názor. Některé z nich
Trendy v brand marketingu v roce 2022 Pokrok prý nezastavíte. Každá dekáda přinese jinou teorii nebo názor. Některé z nich
Trendy v brand marketingu v roce 2022 Co by to bylo za konec roku, kdybychom nebilancovali a neplánovali. A protože
Brand audit značky Na moment se zastavit a zjistit, jak jste na tom. To brand audit vystihuje asi nejlépe. Existuje
Brandová architektura Každá značka ve svém životě nevyhnutelně dojde do momentu, kdy jí začne být těsno v její aktuální podobě
Marketingová „strategie“ Rozmohl se nám tu takový nešvar – připojovat ke všemu slovíčko strategie. Svou strategii už mají třeba sociální
Kdo je to Brand Manažer? Když nevíte, kdo je brand manager, jak poznáte, že vaší značce chybí? A to by
Tone of Voice Toto je odemčený prémiový článek. Pokud pro svou značku chcete každý měsíc podobné rady, tipy a návody,
Výkonnost a hodnota značky Když jsme se s Jakubem Kantorem na Clubhouse bavili o tom, jak měřit hodnotu značky –
Osobní značka Osobně jsem se tématu osobní značky doposud tak trochu vyhýbal. Pokud jste, stejně jako já, byli vychováváni k
Rebranding značky Nový rok, nová vizáž? Zhubnu deset kilo! Přestanu se svým zlozvykem! Najdu si novou práci nebo klienty! Že
Psychologie barev v brandbuildingu Podzim – to jsou pro mě vždycky barvy. V jeho první fázi teplé odstíny v přírodě,
Psychologie marketingové komunikace pro začátečníky Některé jsou stokrát omílané, ale i tak se najde dost reklamních sdělení, videí nebo webových
Jsem na značky!™
Zůstaňme ve spojení
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
608 069 027
pavel@jsemnaznacky.cz