Budování značky UX
Jak se protíná UX a budování značky? Víc, než byste si mysleli… Více ve velkém rozhovoru s Markem Čevelíčkem
Aktuální dění komentuji na svém LinkedInu.
Jak se protíná UX a budování značky? Víc, než byste si mysleli… Více ve velkém rozhovoru s Markem Čevelíčkem
Vybrané právní aspekty, které byste při budování značky měli zohlednit. Velký rozhovor s Petrou Dolejšovou.
Spláchnout zájem o fenomén employer branding jen pomocí větší konkurence na trhu práce by bylo prvoplánové. A i když by to vysvětlilo velkou část současné fascinace, nepopsalo by to všechny důvody. Naše pracovní prostředí se mění. Covid tyto změny akceleroval až do té míry, že některé značky nedokážou držet krok a ztrácí mimo jiné i své zaměstnance.
Co je to branding? V poslední době dostávám často otázku: „Co je to vlastně branding?“ A velmi často následuje: „Co
Jak souvisí téma brandbuildingu (budování značek) a SEO. Víc než byste si mysleli. Ve velkém rozhovoru s Pavlem Ungrem se snažíme odkrýt alespoň základní souvislosti.
Spláchnout zájem o fenomén employer branding jen pomocí větší konkurence na trhu práce by bylo prvoplánové. A i když by to vysvětlilo velkou část současné fascinace, nepopsalo by to všechny důvody. Naše pracovní prostředí se mění. Covid tyto změny akceleroval až do té míry, že některé značky nedokážou držet krok a ztrácí mimo jiné i své zaměstnance.
10 příznaků, že je s vaší značkou něco špatně Vlastně by seznam mohl mít bodů jedenáct. A asi bych našel
Brand Purpose Brand Purpose nebo smysl, účel či poslání značky je pro mnohé jen filozofický žvást, o němž jsou přesvědčeni,
Trendy v brand marketingu v roce 2022 Pokrok prý nezastavíte. Každá dekáda přinese jinou teorii nebo názor. Některé z nich
Trendy v brand marketingu v roce 2022 Co by to bylo za konec roku, kdybychom nebilancovali a neplánovali. A protože
Brand audit značky Na moment se zastavit a zjistit, jak jste na tom. To brand audit vystihuje asi nejlépe. Existuje
Brandová architektura Každá značka ve svém životě nevyhnutelně dojde do momentu, kdy jí začne být těsno v její aktuální podobě
Jsem na značky!™
Zůstaňme ve spojení
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
608 069 027
pavel@jsemnaznacky.cz