fbpx

Blog

Pozornost zlaté rybky

Pozornost zlaté rybky Pokud se nad tím zamyslíte, tak se dnes vše točí kolem pozornosti. Jejího upoutání, strhnutí nebo udržení. O čem to dnes bude?

Celý článek »

Značka je vztah

Máte pocit, že značka je něco, co vlastníte? Nebo dokonce, že je to ten patnáctistránkový manuál, který máte—v lepším případě—uložený na Google Disku? Nezlobte se,

Celý článek »

Value Proposition Canvas

Value Proposition Canvas O Value Proposition Canvas toho bylo napsáno mraky. Je to to vlastně takový středobod startupového myšlení. Jak ho využít v brandingu? A jak

Celý článek »

Jak vychytat (svou) značku

Nemám moc rád univerzální návody. Ale při své práci narážím hodně často na pár „evergreenů“. Takže je hodně lákavé pro ně vymyslet jednotné řešení. Toto

Celý článek »

Brand Key

Co je to „Brand Key“ Marketér by vám řekl, že je to poměrně jednoduchý způsob, jak si vytvořit perfektní značku. Obchodník by vám řekl, že

Celý článek »