Strategie značky

Něco, bez čeho byste neměli podnikat

Najdeme společně pro vaši značku směr, kterým by se měla rozvíjet a postaráme se, abyste dokázali chytře a flexibilně reagovat na změny na trhu bez zbytečných chyb.

Kdy strategii značky řešit?

Po nějaké době

Buď po nějaké rozumné době, když si ověříte, že je váš projekt na dobré cestě a hlavně životaschopný, nebo…

Když nevíte kudy kam

… když jste naprosto ztracení a nevíte kudy kam. Nebojte jsme tu od toho, abychom vás dostali zpátky do sedla.

Jak vypadá teoreticky plánování takové brandové strategie?

Může to být jednoduché, klidně na papíře nebo v těch složitějších případech i podle takových metodik jako je Double Diamond. Jo „agile“ tady hodně pomáhá.  

První fáze: Discover & Define

Jak už název napovídá, první fáze brand strategie bude o objevování a zabere nám 2–3 měsíce. Proč? Potřebujem vaši značku pořádně poznat, minimálně tak dobře, jako svoji vlastní. Dobře, trochu přeháníme, ale je to tak – absolutní pochopení zadání je pro nás Alfa a Omega, bez toho se nehnem.

Dalším krokem bude společný workshop a kvalitativní i kvantitativní výzkum na interní, klientské a segmentové bázi ve spojení s externími agenturami – chceme vědět všechno, proto nemůžem zůstat jen u klientských informací.

A nakonec? Data, data a zase data. Díky nim se můžeme posunout dál. Takže si na jejich základě shrneme, co jsme ze všeho toho zkoumání zjistili, kde jsou příležitosti k rozvoji, a hurá do druhé fáze!

Druhá fáze: Develop & Deliver

Teď to začne nabírat ty správné obrátky – v téhle zase 2–3 měsíce dlouhé fázi se totiž dostaneme k jádru pudla. Nejdřív navrhnem směr, kterým by se měla vaše značka ubírat a ten potom podrobíme zátěžovému testu a zkušební analýze.

O co nám jde? Dostat se k tomu vůbec nejlepšímu výsledku, který vaší značce prostě sedne. Proto je potřeba testovat tolikrát, než to klapne.

Kolik to stojí?

Než dostanete cenu, tak určitě budu potřebovat trochu víc informací. 

Záleží samozřejmě na náročnosti zpracování strategie a relevanci poskytnutých dat. Také je potřeba počítat s náklady za výzkumy, které budeme vytvářet ve spolupráci s externími agenturami. Ale nebojte – na tom všem se domluvíme předem. Na strategii si tak jako tak připravrte alespoň 120 tisíc (A pokud jsme se spolu ještě nepotkali, budeme muset udělat základní analýzu). 

Pojďte si o tom nezávazně promluvit. Uděláte si lepší přehled o všem, co pro vás můžu udělat a určitě se zpřesní i cena. Stačí napsat

Ať si to dokážete představit 

Malý audit značky na základě vašich dat — 39 000 Kč

Výběr jména — od 60 000 Kč

Ukázky mé práce

Další reference