Pozornost zlaté rybky
Pozornost zlaté rybky Pokud se nad tím zamyslíte, tak se dnes vše točí kolem pozornosti. Jejího upoutání, strhnutí nebo udržení.
Aktuální dění komentuji na svém LinkedInu.
Pozornost zlaté rybky Pokud se nad tím zamyslíte, tak se dnes vše točí kolem pozornosti. Jejího upoutání, strhnutí nebo udržení.
Máte pocit, že značka je něco, co vlastníte? Nebo dokonce, že je to ten patnáctistránkový manuál, který máte—v lepším případě—uložený
Value Proposition Canvas O Value Proposition Canvas toho bylo napsáno mraky. Je to to vlastně takový středobod startupového myšlení. Jak ho
Klesá efektivita? Konkurence vás přehání? Jste na začátku podnikání? To jsou přesně ty momenty, kdy je potřeba intenzivně pracovat na značce. Poradím jak.
10 základních marketingových pluginů pro WordPress Nejsem programátor, a tak si často musím vystačit ve WordPressu s pluginy. Přednáším na
Cílové skupiny Škatulkování, řazení do skupin a zjednodušování. To by nám všem šlo. Je to tak lákavé. Vymyslet univerzální vzorec,
Nemám moc rád univerzální návody. Ale při své práci narážím hodně často na pár „evergreenů“. Takže je hodně lákavé pro
Když oznámila značka Kraft Heinz, že je ukončila rok 2018 ve ztrátě 12,61 miliardy USD (285 miliard korun), zareagovaly na
Ve své podstatě je každý z nás líný – i já s tím bojuji. Ale znalosti a vědění mi už
Rozdíl mezi inbound a outbound marketingem Původně jsem chtěl napsat jen jednoduchý článek na téma inbound x outbound marketing. Nakonec
Hledáme marketing manažera“ je teď v mnoha firmách doslova zaklínadlo. Mnohdy se ale spíš hledá marketingový administrátor. CEO, HR a spousta další zkratek si totiž mnohdy ani neuvědomí rozdíl mezi marketingem a marketingovou komunikací. A nebo v horším případě rozdíl znají a cíleně pojmenují pozici lákavě.
Je docela dobře možné, že jste o mně ještě nikdy neslyšeli. A já jsem s tím více než v pohodě.
Jsem na značky!™
Zůstaňme ve spojení
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
608 069 027
pavel@jsemnaznacky.cz