Z nuly na brand za jeden den

Praktický jednodenní průvodce budováním značky

Vstoupíte-li do světa podnikání, jednou z nejcennějších aktiv, které můžete mít, je vaše značkaAle co to vlastně znamená budovat značku? A dá se to vůbec naučit? A co navíc za jeden den?

Intenzivní školení, na kterém vás provedu klíčovými aspekty budování značky, od jejího vzniku až po jasně definovanou identitu, která zaujme a zanechá stopy, vám dokáže, že se to zvládnout dá.

Školení vám poskytne konkrétní nástroje, které potřebujete k tomu, abyste byli schopni vytvořit a komunikovat svou značku. 

Nezáleží na tom, zda začínáte od nuly nebo chcete zefektivnit stávající postupy. Praktická cvičení a case studies vám umožní aplikovat znalosti přímo na váš projekt

Proč vůbec budovat značku?

Pavel Cahlík | BRANDstorming

Vydělávejte víc!

Správně postavená značka vám umožní si říci o více peněz. Ale není to jen o tom. Brand building zlevňuje i výkonnostní marketing.

Budujete důvěru

A to vám zabezpečí vyšší loayalitu zákazníků. A jejich vyšší ochotu si v budoucnu koupit i vaše další výrobky nebo služby.

Přetáhněte zákazníky

Přetáhněte zákazníky své konkurenci. Značka vás odliší a zatraktivní pro celý trh.

Co vám školení přinese

Zvýšení výkonu výkonnostních kampaní

Účinější komunikace

Nastavení dlouhodobých procesů

Je to pro mě?
Ano, pokud jste...

Marketér v jakékoliv značce

Máš na starost značku a nevíš co dřív? Dostaneš super rámec, ve kterém se pohybovat a jak vše sladit.

Vlastník značky

Máte značku jakékoliv velikosti a nevíte jak dál? Jak ji posunout? Ideální, naučíte se, jak značku popsat a vytvořit výchozí bod pro její další rozvoj.

Jednotlivec

Který chce začít budovat osobní značku. Pochopíte, jak s osobní značkou začít a na co se zkoncentrovat při jejím budování.

Proč přijít?

Základy během dopoledne, brand odpoledne

Vše podstatné pro pevné základy značky během jednoho dne. Bude to náročné, ale ne nemožné. Postupně projdeme všechny zásadní kapitoly vaší značky.

Praktické pracovní listy

Nepřijdete ani o jednu informaci. Všechny postupy si budete moci vyzkoušet i po skončení kurzu díky přehledným pracovním listům.

Vše z odzkoušeno v praxi

Postupy a metody, které pomohly už stovkám značek. Teorie, která opravdu pomáhá v každodenním řízení značek.

Navazující konzultace zdarma

Dalších 10 dní po workshopu máte u mě půl hodinovou konzultaci zdarma. Tedy pokud kurz pořídíte za early bird cenu. Jak a jestli ji využijete jen na vás.

Okamžitý prospěch pro vaši značku

Důkladné a rychlé nastavení značky

Projdeme, vysvětlíme a vyzkoušíme si nastavit všechny zásadní kapitoly pro definici značky. Protože všechny značky potřebují výchozí bod a od něčeho se dopíchnout.

Ujasnění komunikace značky

Jasná komunikace značky pomáhá k jejímu rychlejšímu rozpoznání a tím pádem zlevňuje celý proces. Prostě nemusíte zákazníka tolikrát oslovovat...

Nastavit marketingový mix

Rámcově! Správná alokace peněz do správných kanálů není jen základem pro úspěch. Je to zároveň nutnost pro přežití.

Správně nastavená značka je výchozí bod pro každý marketingový mix.

Zlepšení zákaznické spokojenosti

Výhody spojených se spokojeným zákazníkem je mnoho. S vylepšováním customer experience můžete začít prakticky okamžitě.

Argumenty pro začátek budování značky

Přesvědčit nadřízené, majitele nebo i sebe o prospěšnosti brandových kampaní je občas těžké. Ale ne nemožné.

Tak třeba: Brandové kampaně obvykle dosahují vyššího poměru návratnosti investice, protože uživatelé, kteří vyhledávají vaši značku, jsou pravděpodobnější konverzní akce.

Jednoduché nastavení KPI a měření

Že se značka nedá měřit? Blbost!

Jen musíte měřit ty správné metriky a ve správných horizontech.

Celodenní péče o vás a vaši značku

Značka toho potřebuje ke svému růstu mnoho. Podíváme se na to, jak začít a jaké nástroje použít. Do hloubky pak můžete jít sami. Nebo vám s tím pomůže AI (taky si ukážeme)

8:30
Startovací káva nebo čaj
A něco malého k zakousnutí.
8:30
Základní nastavení značky
✼ Základní principy budování značky a co ovlivňuje vnímání značky zákazníkem.
✼ Jak stanovit a definovat identitu značky vč. hodnot, mise a vize. Ne to nejsou nepotřebné marketingové blbosti 😉
Pauza
Krátká pauza na další kafe a protažení.
Zákazník a trh
Jaké základní informace o vašich zákaznících a trhu byste měli sledovat a kde je vzít.

✼ Naučíme se stanovit profil vašich zákazníků, tak aby vám opravdu k něčemu byl.
✼ Jak provádět sám průzkum u zákazníků a trhu?
✼ a další "drobnosti"
12:00
Oběd
Společný a chutný oběd se kterým nemusíme pospíchat. Na výběr budete mít z více chodů. Pokud někdo tak úplně nemusí maso, bude postaráno i o něj. 😉
12:00
Osobnost, příběh a vizuál značky
Velká kapitola, kterou ale bez těch předchozích nevytvoříte správně.

✼ Jak určit osobnost a tonalitu značky?
✼ Jak zkusit vymyslet obsah nejen na sociální sítě, tak aby dával smysl?
✼ Co je potřeba pro silný vizuální styl značky?
Pauza
Krátká pauza na další kafe a protažení.
Marketingový mix a vyhodnocování aktivit
✼ Jak správně nastavit marketingový mix značky a co je k tomu potřeba?
✼ Jak aktivity správně vyhodnotit?
✼ AI nástroje, briefy pro agentury a poslední "drobnosti"

Termíny

středa20. 3.

9:00–16:00

Obsazenost
10/20

BRNO

úterý2. 4.

9:00–16:00

Obsazenost
00/20

Cena

🐣
Early bird

Výhodněji při koupi do 10 dnů od začátku!

7 000

bez DPH

Zvýhodněná cena
Následná konzultace
Občerstvení
Všechny materiály

🐥
Late bird

Ale stále super obsah!

8 500

bez DPH

Bez slevy
Bez následné konzultace
Občerstvení
Všechny materiály

Pár věcí "pod čarou"

O lektorovi Pavlu Cahlíkovi

Pavel Cahlík

Pomáhám značkám, jak můžu. Většinou s jejich strategií nebo jako jejich konzultant. Za těch 10+ let praxe v marketingu za mnou zůstaly desítky spokojených a funkčních značek, ke kterým se klienti rádi vracejí.

Mám za sebou desítky školení a přednášek s A+ hodnocením. Byl jsem mimo jiné i garantem kategorie Brand ve Fenix Content Marketing a startup mentorem třeba i pro CzechInvest. Najdete mě i v rolích experta například v Soutěž & Podnikej nebo DoToho!

Zkušenosti s Pavlem, Pavlovou práci a školeními

Jak Pavel školí?

Takto vypadal webinář pro Shoptet, který patří dodnes k nejpřehrávanějším na jejich kanále.