Z nuly na brand za jeden den
Praktický jednodenní průvodce budováním značky
Vstoupíte-li do světa podnikání, jednou z nejcennějších aktiv, které můžete mít, je vaše značka. Ale co to vlastně znamená budovat značku? A dá se to vůbec naučit? A co navíc za jeden den?
Intenzivní školení, na kterém vás provedu klíčovými aspekty budování značky, od jejího vzniku až po jasně definovanou identitu, která zaujme a zanechá stopy, vám dokáže, že se to zvládnout dá.
Školení vám poskytne konkrétní nástroje, které potřebujete k tomu, abyste byli schopni vytvořit a komunikovat svou značku.
Nezáleží na tom, zda začínáte od nuly nebo chcete zefektivnit stávající postupy. Praktická cvičení a case studies vám umožní aplikovat znalosti přímo na váš projekt.
Proč vůbec budovat značku?
Vydělávejte víc!
Správně postavená značka vám umožní si říci o více peněz. Ale není to jen o tom. Brand building zlevňuje i výkonnostní marketing.
Budujete důvěru
A to vám zabezpečí vyšší loayalitu zákazníků. A jejich vyšší ochotu si v budoucnu koupit i vaše další výrobky nebo služby.
Přetáhněte zákazníky
Přetáhněte zákazníky své konkurenci. Značka vás odliší a zatraktivní pro celý trh.
Co vám školení přinese
Zvýšení výkonu výkonnostních kampaní
Účinější komunikace
Nastavení dlouhodobých procesů
Je to pro mě?
Ano, pokud jste...
Marketér v jakékoliv značce
Máš na starost značku a nevíš co dřív? Dostaneš super rámec, ve kterém se pohybovat a jak vše sladit.
Vlastník značky
Máte značku jakékoliv velikosti a nevíte jak dál? Jak ji posunout? Ideální, naučíte se, jak značku popsat a vytvořit výchozí bod pro její další rozvoj.
Jednotlivec
Který chce začít budovat osobní značku. Pochopíte, jak s osobní značkou začít a na co se zkoncentrovat při jejím budování.
Proč přijít?
Základy během dopoledne, brand odpoledne
Vše podstatné pro pevné základy značky během jednoho dne. Bude to náročné, ale ne nemožné. Postupně projdeme všechny zásadní kapitoly vaší značky.
Praktické pracovní listy
Nepřijdete ani o jednu informaci. Všechny postupy si budete moci vyzkoušet i po skončení kurzu díky přehledným pracovním listům.
Vše z odzkoušeno v praxi
Postupy a metody, které pomohly už stovkám značek. Teorie, která opravdu pomáhá v každodenním řízení značek.
Navazující konzultace zdarma
Dalších 10 dní po workshopu máte u mě půl hodinovou konzultaci zdarma. Tedy pokud kurz pořídíte za early bird cenu. Jak a jestli ji využijete jen na vás.
Okamžitý prospěch pro vaši značku
Důkladné a rychlé nastavení značky
Projdeme, vysvětlíme a vyzkoušíme si nastavit všechny zásadní kapitoly pro definici značky. Protože všechny značky potřebují výchozí bod a od něčeho se dopíchnout.
Ujasnění komunikace značky
Jasná komunikace značky pomáhá k jejímu rychlejšímu rozpoznání a tím pádem zlevňuje celý proces. Prostě nemusíte zákazníka tolikrát oslovovat...
Nastavit marketingový mix
Rámcově! Správná alokace peněz do správných kanálů není jen základem pro úspěch. Je to zároveň nutnost pro přežití.
Správně nastavená značka je výchozí bod pro každý marketingový mix.
Zlepšení zákaznické spokojenosti
Výhody spojených se spokojeným zákazníkem je mnoho. S vylepšováním customer experience můžete začít prakticky okamžitě.
Argumenty pro začátek budování značky
Přesvědčit nadřízené, majitele nebo i sebe o prospěšnosti brandových kampaní je občas těžké. Ale ne nemožné.
Tak třeba: Brandové kampaně obvykle dosahují vyššího poměru návratnosti investice, protože uživatelé, kteří vyhledávají vaši značku, jsou pravděpodobnější konverzní akce.
Jednoduché nastavení KPI a měření
Že se značka nedá měřit? Blbost!
Jen musíte měřit ty správné metriky a ve správných horizontech.
Celodenní péče o vás a vaši značku
Značka toho potřebuje ke svému růstu mnoho. Podíváme se na to, jak začít a jaké nástroje použít. Do hloubky pak můžete jít sami. Nebo vám s tím pomůže AI (taky si ukážeme)
Startovací káva nebo čaj
Základní nastavení značky
✼ Jak stanovit a definovat identitu značky vč. hodnot, mise a vize. Ne to nejsou nepotřebné marketingové blbosti 😉
Pauza
Zákazník a trh
✼ Naučíme se stanovit profil vašich zákazníků, tak aby vám opravdu k něčemu byl.
✼ Jak provádět sám průzkum u zákazníků a trhu?
✼ a další "drobnosti"
Oběd
Osobnost, příběh a vizuál značky
✼ Jak určit osobnost a tonalitu značky?
✼ Jak zkusit vymyslet obsah nejen na sociální sítě, tak aby dával smysl?
✼ Co je potřeba pro silný vizuální styl značky?
Pauza
Marketingový mix a vyhodnocování aktivit
✼ Jak aktivity správně vyhodnotit?
✼ AI nástroje, briefy pro agentury a poslední "drobnosti"
Termíny
středa1. 11.
9:00–16:00
úterý28. 11.
9:00–16:00
PRO GRAFIKY
Cena
Early birds cena ještě:
🐣
Early bird
Výhodněji při koupi do 3 týdnů od začátku!
bez DPH
🐥
Late bird
Ale stále super obsah!
bez DPH
Pár věcí "pod čarou"
- Nechcete platit kartou? Potřebujete zálohou fakturu? Napište mi na pavel@jsemnaznacky.cz
- Kapacita workshopu je 35 míst.
- Kurz proběhne, pokud bude obsazeno alespoň 15 míst. Pokud se kurz nenaplní/neotevře, vrátím vám vaši zálohu (platbu) v plné výši.
- Platbu si ponechám jen v případě, pokud svou účast zrušíte méně než 5 dnů před začátkem kurzu.
- Kompletní podmínky najdete zde.
O lektorovi Pavlu Cahlíkovi
Pomáhám značkám, jak můžu. Většinou s jejich strategií nebo jako jejich konzultant. Za těch 10+ let praxe v marketingu za mnou zůstaly desítky spokojených a funkčních značek, ke kterým se klienti rádi vracejí.
Mám za sebou desítky školení a přednášek s A+ hodnocením. Byl jsem mimo jiné i garantem kategorie Brand ve Fenix Content Marketing a startup mentorem třeba i pro CzechInvest. Najdete mě i v rolích experta například v Soutěž & Podnikej nebo DoToho!
Zkušenosti s Pavlem, Pavlovou práci a školeními
Jak Pavel školí?
Takto vypadal webinář pro Shoptet, který patří dodnes k nejpřehrávanějším na jejich kanále.