Vizuální podoba značky

Na grafice vašeho brandu si dejte záležet. Zákazník vás podle ní bude hodnotit.

Společně to uděláme pořádně. Žádné dojmy nebo choutky vašeho grafika. Grafika vaší značky totiž rozhoduje o úspěchu podnikání. Takže byste to neměli podceňovat. 

Kdy řešit podobu značky?

Na začátku podnikání

Správný vizuál vám pomůže odlišit se. A to je v dnešním světě jeden z klíčů k úspěchu. Grafická podoba značky zákazníkům řekne, co jste zač.

Vždy, když chcete něco změnit nebo doplnit

A ta situace může nastávat často. Pokud byste chtěli větší změnu, tak mrkněte na naše služby v oblasti rebrandu.

Jak u nás obvykle probíhá tvorba vizuální identity

Abychom to udělali správně, tak vás potřebujeme trochu víc poznat. Od stolu vizuály neděláme. A když říkám my, tak tím myslím sebe a svůj 🖤 tým

Proklepneme současný stav a výzvy
Bez toho, abychom vás pochopili trochu víc do hloubky, to u nás nepůjde. Nechceme dodat nic, co byste po půl roce museli zase měnit.
Práce na variantách
Nejčastěji pracujeme na dvou variantách. To nám zpravidla vezme 3 až 4 týdny podle náročnosti.
Představení variant
Předvedeme vám obě varianty a společně vybereme favorita, kterého budeme dále rozpracovávat. To nám zabere tak dva až čtyři týdny (dle rozsahu).
Předání
Předáváme vám všechny soubory dle naší dohody nebo je nahrajeme do systému na správu vašich assetů. Licence jsou samozřejmě vaše v plném rozsahu.
Školení a další práce
Pokud si to budete přát, proškolíme všechny, kdo s grafikou pracují. Nebo můžeme i nadále připravovat všechny grafické podklady pro vaši značku. Nebudete v tom sami.

Naše zásady při tvorbě grafiky pro značku:

  • Jednoduchost – s grafikou by měl umět zacházet každý. Takže nemáme problémy s Canvou nebo Wordem. Samozřejmostí jsou i pokročilé formáty.
  • Vše je vaše. Licence vždy v plném rozsahu přechází na vás. Když budete chtít v budoucnu něco změnit a nebudete k tomu chtít nás, tak nás k tomu potřebovat nebudete. Jako bude nám to líto, ale určitě to pochopíme.
  • Děláme jen to, co potřebujete. Neplýtváme hodinami na nesmyslné polepy letadel nebo koloběžek. Pokud je chcete, uděláme… Ale fakt to někdy vyrobíte? 

Kolik to stojí?

Než dostanete cenu, tak určitě budeme potřebovat trochu víc informací. 

Záleží na tom, kolik toho pro vás budeme zpracovávat. Ale pokud se budeme bavit o naprostém základu:

  • základní analýza značky
  • logo
  • výběr hlavního a doplňkového písma
  • definice základních barev
  • čtyři návrhy základních prvků značky (vizitka apod.)

 

tak se budeme začínat na 65 000 Kč bez DPH.

Samozřejmostí je možnost částku rozdělit do více plateb. Pojďte si o tom nezávazně promluvit. Uděláte si lepší přehled o všem, co pro vás můžu udělat a určitě se zpřesní i cena. Stačí napsat

Ať si to dokážete představit 

Malý audit značky na základě vašich dat — 39 000 Kč

Výběr jména — od 60 000 Kč

Ukázky mé práce

Další reference