Všichni jsme na značky! Vítejte
Nejnovější články na mém blogu
Teorie, která mi pomáhá
🔓 Employer branding
Spláchnout zájem o fenomén employer branding jen pomocí větší konkurence na trhu práce by bylo prvoplánové. A i když by to vysvětlilo velkou část současné fascinace, nepopsalo by to všechny důvody. Naše pracovní prostředí se mění. Covid tyto změny akceleroval až do té míry, že některé značky nedokážou držet krok a ztrácí mimo jiné i své zaměstnance.
Pavel
23. 6. 2022
Teorie, která mi pomáhá
🔐 10 příznaků, že je s vaší značkou něco špatně
10 příznaků, že je s vaší značkou něco špatně Vlastně by seznam mohl mít bodů jedenáct. A asi bych našel i další. Ale upřímně, kdo
Pavel
29. 5. 2022
Teorie, která mi pomáhá
🔐 Brand Purpose
Brand Purpose Brand Purpose nebo smysl, účel či poslání značky je pro mnohé jen filozofický žvást, o němž jsou přesvědčeni, že ho nepotřebují. A někteří
Pavel
24. 2. 2022