Všichni jsme na značky! Vítejte

Děkuji za registraci k newsletteru.

Měsíc je dlouhá doba. V mezidobí se můžete podívat, co nového na blogu nebo se podívat na jednu z mých přednášek

Co tak se potkat i v na živo na jednom z mých školení?

Nejnovější články na mém blogu

Teorie, která mi pomáhá
Pavel

🔓 Employer branding

Spláchnout zájem o fenomén employer branding jen pomocí větší konkurence na trhu práce by bylo prvoplánové. A i když by to vysvětlilo velkou část současné fascinace, nepopsalo by to všechny důvody. Naše pracovní prostředí se mění. Covid tyto změny akceleroval až do té míry, že některé značky nedokážou držet krok a ztrácí mimo jiné i své zaměstnance.

Celý článek »
Teorie, která mi pomáhá
Pavel

🔐 Brand Purpose

Brand Purpose Brand Purpose nebo smysl, účel či poslání značky je pro mnohé jen filozofický žvást, o němž jsou přesvědčeni, že ho nepotřebují. A někteří

Celý článek »