Marketingové bullshity
Díky za registra ci a těším se na vás!
Těším se na vaši účast na webináři 29. 5. od 18:00.
Díky za zájem prozkoumat skutečný svět marketingu a odhalit pravdu, která stojí za běžnými mýty.
Co dál?
● Uložte si akci do kalendáře
Tlačítko vede na soubor ve tvaru .ics. Po jeho stažení vám do kalendáře přidá blocker na termín události. Pokud se soubor nestahuje, zkontrolujte si prosím nastavení prohlížeče.
● Před zahájením webináře pošlu připomenutí s odkazem na přístup, abyste nemělli problémy s připojením.
● Připravte si jakékoli otázky, které byste mohli mít – bude prostor je položit během Q&A sekce.
A v mezidobí?
Co takto trochu čtení?
Mýtus: Archetypy
Minule to byl lovebrand. Tentokrát si beru na mušku archetypy značky. Další koncept, který se rozrostl až skoro do mýtu a po té cestě na sebe nabral spoustu balastu a nepochopení. Tak jdeme na to. Jsou archetypy značky užitečnej nástroj, nebo jen bullsh🦄t?
Proč neexistuje lovebrand
Lovebrand vyvolává spoustu emocí Proč neexistuje lovebrand? Richard Mareček přirovnává love brand ke švábovi, který nechce chcípnout. Někteří marketingoví bardové na něj zase nedají dopustit.
Měření výkonnosti značky
Čísla nekecají Měření (ne)úspěchu vaší značky Jaké metriky a nástroje lze použít k hodnocení výkonnosti vaší značky To je konec. Určitě ne pro vaši značku.