Marketingové bullshity
Díky za registra ci a těším se na vás!
Těším se na vaši účast na webináři 29. 5. od 18:00.
Díky za zájem prozkoumat skutečný svět marketingu a odhalit pravdu, která stojí za běžnými mýty.
Co dál?
● Uložte si akci do kalendáře
Tlačítko vede na soubor ve tvaru .ics. Po jeho stažení vám do kalendáře přidá blocker na termín události. Pokud se soubor nestahuje, zkontrolujte si prosím nastavení prohlížeče.
● Před zahájením webináře pošlu připomenutí s odkazem na přístup, abyste nemělli problémy s připojením.
● Připravte si jakékoli otázky, které byste mohli mít – bude prostor je položit během Q&A sekce.
A v mezidobí?
Co takto trochu čtení?
Jak začít?
Tak a je to tady. Druhý díl Asi té nejpomalejší příručky budování značek v ČR 😅. Nebudu se nějak ostýchat. První díl vám předal skvělou teorii. Pokud jste poctivě měsíc co měsíc plnili úkoly, tak máte jeden z nejbožejších základů značky ever.
Takže jste si určitě / možná sepsali vizi, definovali hodnoty a vaše mise zní tak inspirativně, že by i Elon Musk zamáčkl slzu. Ale co dál? Určitě jste měli pocit, že jsem vás nechal tak trochu na holičkách. Co s těmi hezkými slovy na papíře? Jak z „my chceme změnit svět“ udělat něco, co zákazníci opravdu pocítí, a váš tým si řekne: „Jo, tohle má smysl!“?
Frameworky: Užitečný nástroj nebo zbytečná komplikace?
Jedno jednoduché schéma, a komplexní problém najednou dává smysl. Jednoduchý plán, který vás provede všemi úskalími a zaručí instantní úspěch. Krása, nemyslíte? Nemuset trávit hodiny nad strategiemi a mít řešení na dosah ruky. Jo, dnes bude řeč o třetím poslu marketingové apokalypsy: marketingových frameworcích.
Trendy v roce 2025
Minule to byl lovebrand. Tentokrát si beru na mušku archetypy značky. Další koncept, který se rozrostl až skoro do mýtu a po té cestě na sebe nabral spoustu balastu a nepochopení. Tak jdeme na to. Jsou archetypy značky užitečnej nástroj, nebo jen bullsh🦄t?