Brand Workshop

Celodenní značkové školení, které má 92% spokojenost účastníků

Brand podle mě není jen logo a nebo posty na Facebooku. Práce na brandu všemu předchází a zároveň nikdy nekončí. Úsilí před samotným startem komunikace vám vše ulehčí a zlevní. Není to nic těžkého, ale musíte být připraveni třeba i zpochybnit dosavadní úspěchy. Ty totiž nemusí pro další růst stačit.

Aktuální termíny

16. 11. 2019 / Praha – na termín jsou přihlášeni 3 účastníci

Jak workshop probíhá?

Nechtěl jsem uspořádat přednášku, ze které budete odcházet jen s pocitem, že byla dobrá.

Začátek každého bloku je teorie nebo vysvětlení principů. Pak už je to jen o praktických cvičení. Vše si vyzkoušíte pod dohledem a s případnou korekcí nebo podnětem na nejlépe své značce a klidně i té osobní.

Výsledky – pokud chcete – odprezentujete ostatním a můžete využít i jejich pohled na věc.

Takže na konci odcházíte s uceleným přehledem o vaší značce, ne jen teorií.

Pro koho je workshop určen?

  1. Komukoliv, kdo potřebuje pomoci se značkou – Jak zjistíte, že potřebujete pomoci se značkou?
  2. Majitelé (generických) eshopů
  3. Marketingoví specialisté, kteří chtějí jiný pohled na svou každodenní rutinu
  4. Každý, kdo cítí, že jeho značka potřebuje změnu

Program

9:15-10:30
10:40-12:00
13:30-14:30
14:45-16:00
Analýza
Strategický radar x SWOT a další analýzy, které se mohou tvářit jako zbytečnost, ale odhalí mnoho potřebných detailů pro další kroky.
Cílové skupiny
Cílové skupiny – na co se ptát, jak je popsat co nejdetailněji, co nezapomenout a jak z nich získat informace.Shrnutí informací do Brandkey modelu
Inbound strategie
Podíváme se na to, jak vytvořit obsahovou strategii, kterou hledá váš zákazník nebo by ho měla oslovit. Přestaňte plýtvat svým obsahem a naučte se ho využít cíleně.
Jak měřit výkonnost brandových kampaní
Metody a metriky pro měření výkonnosti vašich brandových kampaní. Trochu nudných čísel, které vám ale mohou zachránit spoustu peněz.
Závěr
Závěrečná debata a vyhodnocení

8 důvodů, proč přijít

  1. Spokojenost předchozích účastníků je podle jejich zpětné vazby 92 %.
  2. Brand Canvas – přehledný formulář pro každodenní použití značky
  3. Pokud budete potřebovat cokoliv dovysvětlit či projít, tak máte 10 dní po kurzu další konzultaci zdarma.
  4. Vše si pod vedením na místě vyzkoušíte na vlastní značce.
  5. Ze země jsem za ty roky vydupal nebo resuscitoval desítky značek. V mém porfoliu se objevují značky jako BLESK, Aha! nebo Jipka.
  6. Dostávám reference typu „díky, že jsi nám zachránil podnikání.“
  7. Jsem certifikovaný lektor celoživotního vzdělávání přímo od MŠMT. Takže má školení mají hlavu a patu.
  8. Jsem na značky a nestydím se za to! Je to můj život.

Přihlaste se

Odesláním formuláře se ještě k ničemu nezavazujete. Na základě údajů vytvořím zálohovou fakturu a až po jejím zaplacení budete mít místo rezervováno. 

Cena

V ceně je zahrnuta dopolední a odpolední svačina, káva, čaj a voda, co hrdlo ráčí a oběd. Odcházet budete i se spoustou materiálů úhledně svázaných podoby skoro brand booku.​

4900 Kč bez DPH

5929 Kč vč. 21 % DPH

Tohle většinou bývá malým písmem...

Kapacita workshopu je 10 míst. Sál je větší, ale abychom mohli smysluplně pracovat, je deset lidí maximum.

Storno poplatek výši 100 % si účtuji jen v případě, že zrušíte svou účast 5 pracovních dní předem.

Kurz proběhne, pokud bude obsazeno alespoň 5 míst. Pokud se kurz nenaplní/neotevře, vrátím vám vaši zálohu v plné výši.

Místo konání workshopu v Praze je: Školicí prostory ESET Česká republika, Jankovcova 1037/49, 170 00 Praha-Holešovice, Česko Mapa
Místo konání v Brně je: Lyceum – Social Reactor, Řeznická 2, 60200 Brno Mapa

Zkušenosti s Brand Workshopem

Celé hodnocení najdete zde