🔐 Výkonnost a hodnota značky
Výkonnost a hodnota značky Když jsme se s Jakubem Kantorem na Clubhouse bavili o tom, jak měřit hodnotu značky –
Aktuální dění komentuji na svém LinkedInu.
Výkonnost a hodnota značky Když jsme se s Jakubem Kantorem na Clubhouse bavili o tom, jak měřit hodnotu značky –
Osobní značka Osobně jsem se tématu osobní značky doposud tak trochu vyhýbal. Pokud jste, stejně jako já, byli vychováváni k
Rebranding značky Nový rok, nová vizáž? Zhubnu deset kilo! Přestanu se svým zlozvykem! Najdu si novou práci nebo klienty! Že
Psychologie barev v brandbuildingu Podzim – to jsou pro mě vždycky barvy. V jeho první fázi teplé odstíny v přírodě,
Psychologie marketingové komunikace pro začátečníky Některé jsou stokrát omílané, ale i tak se najde dost reklamních sdělení, videí nebo webových
Základní otázky pro brief značky Jak prakticky začít s budováním značky? Co všechno budete potřebovat a muset udělat? A proč
Tříhodinový brand sprint Nebudu vás napínat. Za tři hodny značku kompletně nenastavíte. Ale budete mít skvělou výchozí pozici nebo si
Léto s brandem Rok 2020 tedy opravdu stojí za to. A to jsme teprve v jeho polovině. Letní měsíce se
Brand building pro B2B značky B2B, B2C, B2G, B2H aka B2P aka DTC. Všechny tyto zkratky vlastně popisují lidské vztahy.
Komunikace značky v době krize do detailu To, jak se budete chovat v době krize, vás bude provázet ještě dlouho
Jak by se měla značka chovat v době krize? Nový koronavirus ukazuje, v jak turbulentní době žijeme. Následky a důsledky
Archetypy značky Od roku 1919, kdy Carl Jung poprvé použil v jednom ze svých děl slovo archetyp, už uplynulo mnoho
Jsem na značky!™
Zůstaňme ve spojení
Každý měsíc přečtu více jak 180 článků a jednou za měsíc sdílím to nejzajímavější.
608 069 027
pavel@jsemnaznacky.cz