BRANDING THERAPY®
Jedna hodina, kde si tvoje značka přijde na své – nebo na to, co jí chybí.
Značku máš. Otázky taky. Tak si to pojď dát nahlas. Žádná přednáška. Žádné hromadné rady. Jen prostor pro tvoji značku a tvoje otázky.
Takže co to vlastně je?
Cílem je jasnější směr, ne další seznam úkolů
Hodinový on- nebo offline sparring 1:1
Ty přineseš konkrétní věc, se kterou chceš pohnout
Já se budu ptát, pojmenovávat a hledat cestu, která dává smysl
Hodinový sparring 1:1.
On- nebo offline. Zaměřený jen na tvoji značku.
Ty přineseš otázky, já přinesu zkušenosti a odstup. Nepřicházíš pro univerzální pravdu. Přicházíš pro konkrétní pohled zvenku.
Společně se podíváme na to, co ti teď v komunikaci nebo strategii dělá šum, co ti nedává smysl nebo co ti už dlouho leží v hlavě, ale nikdo to nedokáže přesně pojmenovat.
Není to přednáška.
Není to workshop.
Není to ani „ochutnávka spolupráce“.
Je to jednorázová hodina, kde si řekneš věci nahlas – a někdo ti je zarámuje tak, že to začne dávat smysl.
Co třeba probrat?
Témata se mohou lišit. Odpovědi budou vždy.
- Nezníme srozumitelně
- Nevíme, proč (brandové) kampaně nefungují.
- Zákazníci říkají něco jiného než náš claim.
- Máme tři brandy a nevíme, jak je uspořádat.
- Vizuál je super, ale značka nikam nevede.
- Máme víc aktivit / značek a začíná se to míchat.
- Zvažuju rebranding, ale nejsem si jistý, jestli kvůli tomu, co vidím – nebo co cítím.
- Děláme toho hodně, ale komunikace nemá jednotný rámec.
- Potřebuju si obhájit změnu před šéfem / klientem – ale nevím, jak na to jít.
- Vytváříme nový brand – potřebujeme sparring ke směru a struktury značky.
- Klient chce redesign, ale nikdo přesně neví proč.
- Jsem ve fázi, kdy si potřebuji ujasnit, co moje značka vlastně slibuje.
- Nechci působit malý/malá, ale ani přestřelit.
- Fungujeme, ale značka za tím pokulhává.
- Nevíme, jestli máme víc budovat brand – nebo víc konverzní výkon.
- ...
- Nebo přidejte vlastní téma. Sparring upravíme přesně podle vás.
Kdo si sparring opravdu užije?
Pro koho je konzultace?
Značky, které jsou někde na půli cesty
Týmy, co tvoří obsah, ale chybí jim rámec
Freelanceři a zakladatelé, kteří se nechtějí motat dokola
Markeťáci, kteří potřebují slyšet „Tohle nedává smysl – a proč“
Co si odneseš?
Co se během té hodiny stane?
Odstup
Uvidíš značku očima někoho, kdo v ní nevaří.
Pojmenování
To, co bylo neurčité, dostane konkrétní obrys.
Filtr
Oddělíme, co je podstata, a co jen marketingový šum.
Zneklidnění
Možná to bude trochu bolet. Ale konstruktivně
Zrychlení
Místo týdne dumání dostaneš hodinu jasného směru.
Odcházíš s poznámkami, ale hlavně s novým nastavením hlavy.
A často i s otázkou, kterou si přestaneš přehazovat v hlavě někdy potom.
Oraganizačně
Jak to probíhá?
1
Vyplňte formulář s termínem. Popište problém, který by podle vás zabral hodinu sparringu.
→ 2
Do 48 dostanete odpověď s jednou ze tří možností.
– Potvrdím termín
– Doptám se na další info
– Sparring nedoporučím
→ 3
Potkáme se 🩶
→ 4
Po schůzce dostanete záznam vč. doporučení a dalších kroků a fakturu.
Online nebo offline – jak je libo
OFFLINE
Pozvu vás k nám do prostor WorkLounge, kde si dáme kafe, čaj, něco malého pod zub a společně se vrhneme na vaši značku.
WorkLounge Příkopy
18. 6. od 9:00 do 16:00
5 slotů
ONLINE
Online a z pohodlí vašeho domova? Pokud to pro vás zní lépe, jak osobní setkání, tak to zaškrtněte ve formuláři. Termín vybereme společně.
Přihlaste se ještě dnes
Co si o tom myslí jiní?
Zvládl jsi nás hezky facilitovat a hlavně vnášet do našich diskuzí expertní pohled a challengovat nás a pushovat nás trochu dál. Každý z nás si z toho odnesl nějakou věc, která s ním zůstala rezonuje dál. Takže moc děkujem!
Eva Durnová
Head of Marketing
Impact Hub ČR
Mám Vás uloženýho pod hvězdičkou
Josef Kölbl
Včelařství Domovina
Pavel Cahlík je fakt profík, který předá neskutečnou hodnotu. Hrozně se mi líbilo, jak mě, mé cíle a vize vyslechl a pak na ně reagoval.
Ví co dělá a jeho zkuěenosti mluví za vše.
S Pavlem jsem neskončil vidím to na pravidelné cally, ze kterých si vždy vezmu maximum!
Pavel Cahlík Ještě jednou moc díky! Rád jsem tě poznal, jsi fakt borec a těším se na další call!
Všichni, kdo tohle čtou – neváhejte kontaktovat Pavla a posuňte svou značku zase na další level
Tomáš Veits
OSVČ
Díky Pavlovi jsem dokázal jasně definovat svou značku, ne jak ji chci, ale jak ji potřebuji aby dlouhodobě fungovala. Pavel jde při tvorbě brandu hodně do hloubky.