Těším se na vás na webináři!
📆
10. 6.
🕒
18:00
Tlačítko vede na soubor ve tvaru .ics. Po jeho stažení vám do kalendáře přidá blocker na termín a odkaz události. Pokud se soubor nestahuje, zkontrolujte si prosím nastavení prohlížeče.
Před zahájením webináře pošlu připomenutí s odkazem na přístup, abyste nemělli problémy s připojením.
Připravte si jakékoli otázky, které byste mohli mít – bude prostor je položit během Q&A sekce
A v mezidobí?
Co takto trochu čtení?
Značka, která obstojí i v pátek odpoledne
Pamatujete si ještě, jak jste jako děti chodili na rande? Já moc ne, protože žiju už vlastně druhou dekádu v monogamním vztahu a milju to (ho). 🩶 Takže teď sáhnu hluboko do paměti a vybavím si jeden ze základních tipů. „Nestyď se, hodně se ptej a zajímej se o toho druhýho.“
Jak skutečně pochopit zákazníka a něco s tím fakt udělat
Pamatujete si ještě, jak jste jako děti chodili na rande? Já moc ne, protože žiju už vlastně druhou dekádu v monogamním vztahu a milju to (ho). 🩶 Takže teď sáhnu hluboko do paměti a vybavím si jeden ze základních tipů. „Nestyď se, hodně se ptej a zajímej se o toho druhýho.“
Jak začít?
Tak a je to tady. Druhý díl Asi té nejpomalejší příručky budování značek v ČR 😅. Nebudu se nějak ostýchat. První díl vám předal skvělou teorii. Pokud jste poctivě měsíc co měsíc plnili úkoly, tak máte jeden z nejbožejších základů značky ever.
Takže jste si určitě / možná sepsali vizi, definovali hodnoty a vaše mise zní tak inspirativně, že by i Elon Musk zamáčkl slzu. Ale co dál? Určitě jste měli pocit, že jsem vás nechal tak trochu na holičkách. Co s těmi hezkými slovy na papíře? Jak z „my chceme změnit svět“ udělat něco, co zákazníci opravdu pocítí, a váš tým si řekne: „Jo, tohle má smysl!“?