The Funtasty – nyní Futured – patří mezi TOP 5 vývojářská studia v ČR, která se zaměřují na vývoj mobilních aplikací. Předchozí značka dosáhla svého maxima a pro budoucí růst bylo potřeba vytvořit novou.
Výchozí stav a zadání
The Funtasty
vnímána jako „garážovka“
spíše na menší projekty
bez jasné profilace
Zadání
vylepšení vnímání společnosti
vytvoření platformy pro další typy byznysů
zviditelnění značky
kvalitní lead management
Výzva
č. 1
Málo kdy se dostanete k projektu, který by probíhal jako v učebnicích. Tady to nebylo jinak.
„Před půl rokem jsme změnili jméno, řekli to zaměstnancům, ti mají nový mikiny, my nový polep na dveřích a nikdo zvenčí to neví.“
"Grafiku brandu máme hotovou".
„Jo a web už máme taky skoro hotový.“
Výzva
č. 2
Konkurence – nejen v online prostoru je neúprosná.
Výzva
č. 3
Při rebrandu je vždy spousta věcí, na které se musí pamatovat. Futured nebyla výjimka.
Výzva
č. 4
WEB
Když nevíte, co má nová značka za cíl, je tvořit web jako házet 💸 z okna.
Nakonec připomínky k webu byly na 126 stránek, práce na 6 stránkách zabraly 5 měsíců a více jak 400 interních hodin.
⟶ 3x změna vize ⟶ mise a values, které tým vyznává automaticky a na webu nikoho nezajímají ⟶ grafika se nám shodovala se strategií a tak nepotřebovala úpravu
Vizuální identita
Obsah & tonalita
Výchozí stav… Máte:
5 oddělení s ☁️ témat
samotnou značku
lidi, kteří píší jen kód
osobu zakladatele
+ konkurenci, která obsah už tvoří
Řešení: Hlavně to nedělat složitý…
V komunikaci jsme upřímní, vždy nápomocní a pokud je to nutné tak asertivní. Pokud to situace vyloženě vyžaduje tak mírně přidrzlí (jako odkaz na předchozí značku). Nikdy nejsme sprostí.
Pro náš produkt používáme slovní spojení mobilní aplikace
Ve vztahu je s námi vždy partner. Snažíme se nemluvit o klientovi nebo zákazníkovi.
Toť vše. Stačí. Pokud někdo potřebuje podrobněji, vysvětlíme. Ještě se nestalo 😉
Slogan
Pro ohlášení rebrandu byl slogan Enjoy the Future(d). Slovní hříčka s budoucností zafungovala na výbornou.
Oficiální slogan vyjadřuje samotnou podstatu značky: We are the mobile business builders.
Tým
Výchozí pozice:
The Funtasty všichni 🧡
o Futured nikdo moc nic nevěděl a existovala obava, že nový brand zabije to dobré z The Funtasty ☠️
celý rebrand se protahuje a to je 😩
Jak na to?
100+ hodin výzkumu a hloubkových rozhovorů
easy komunikační manuál na 1/2 A4
jasné vysvětlení značky – opakovaně a na více místech
workshopy komunikace, psaní a budování (osobní) značky a další eventy