Rychlý brand audit
Kde nejrychleji vytěžit maximální užitek z marketingu
Odhalte silné a i ty slabší stránky vaší značky díky našemu Rychlému auditu. Položíme si přes 50 otázek napříč pěti hlavními oblastmi marketingu vaší značky. Pokud najdeme prostory pro zlepšení, navrhneme rychlá řešení nebo postup, jak slabiny odstranit.
Odhalte potenciál své značky
Náš rychlý audit značky poskytuje komplexní analýzu výkonnosti vaší značky v 5 klíčových oblastech marketingu. S 50 cílenými otázkami a rychlými řešeními vám pomůžeme identifikovat oblasti pro zlepšení a vyvinout účinné strategie ke zvýšení úspěchu vaší značky.
Chceme pomoci vaší značce dosáhnout maximálního potenciálu prostřednictvím porozumění vašemu trhu a konkurenci.
Během auditu značky se soustředíme na analýzu a porovnání s konkurencí, abychom posoudili konkurenceschopnost vaší značky, její sílu a viditelnost na trhu.
Naše doporučení se snažíme přizpůsobit vašim potřebám a cílům.
Proč audit podstoupit?
Detailní rozbor
Detailní rozbor sedmi základních částí vašeho marketingového mixu s přihlédnutím k brand marketingu na základě vaši podkladů a volně dostupných zdrojů.
Praktická doporučení
Praktická doporučení pro zlepšení výkonnosti značky dle našich dlouholetých zkušeností s brandovým a výkonnostním marketingem
Objektivní zhodnocení
Objektivní zhodnocení a náhled od odborníků, kteří stojí mimo vaši značku.
Nezávazně poptat brand audit
Kolik to stojí?
bez DPH
7896,- s DPH
Jak to probíhá?
Jakmile budeme mít pohromadě všechny potřebné informace, vystavíme Vám fakturu nebo platební link. Po uhrazení začínáme s prací.
Cílem je získat ucelený obraz o stávající pozici značky a jejím vnímání na trhu.
Na základě shromážděných informací identifikujeme silné a slabé stránky značky. Tato fáze se zaměřuje na pochopení, kde značka stojí v porovnání s konkurencí a jak jsou její marketingové aktivity efektivní.
Na co se v auditu třeba ptáme?
Jaký je hlavní cíl značky a jaké jsou její dlouhodobé strategické priority?
Jaký je postoj značky k udržitelnosti a společenské odpovědnosti v rámci svého působení?
Jaká je současná pozice značky na trhu ve srovnání s konkurencí?
Jaká je aktuální a budoucí velikost trhu, a jak to může ovlivnit značku?
Kdo jsou hlavní cíloví zákazníci značky a jakými charakteristikami disponují?
Jaká je typická cesta nákupu zákazníků od povědomí o značce až po konverzi?
Jaká jsou hlavní témata obsahu, který značka produkuje, a jak reagují na ně zákazníci?
a přes 40 dalších…
Pokud nenajdeme odpovědi, doporučíme obecný postup.
Poptat nezávazně brand audit
Jak vypadá výstup
Přehledně, jasně a s důrazem na praktické využití
Výstup s vámi nasdílíme v elektronické podobě. Jedná se typicky o mnohastránkový dokument, který nám slouží jako podklad pro debatu a pro další plánování.
Vaše zadání
Nebojte, ještě se ničemu neupisujete. Ale někde začít musíme. Vyplňte tyto základní informace a my se vám ozveme s dalším postupem. Cena se nezmění. Jen si chceme být jistí, že pro vás bude audit užitečný.
FAQ
Rychlý brand audit je zjednodušená verze tradičního auditu značky, který se zaměřuje na rychlé a efektivní zhodnocení klíčových aspektů marketingu vaší značky. Cílem je poskytnout rychlý přehled o silných a slabých stránkách značky, stejně jako doporučení pro zlepšení.
Rychlý brand audit je ideální pro menší podniky, startupy nebo manažery, kteří chtějí získat rychlý přehled o zdraví a výkonnosti marketingu své značky.
Je zvláště užitečný, pokud máte omezený čas nebo zdroje a hledáte přímé a aplikovatelné poznatky, jak zlepšit svou značku a marketingové strategie.
Rychlý brand audit vám poskytne cenné informace, které vám pomohou lépe pochopit vaši značku z pohledu zákazníka, identifikovat oblasti, které vyžadují zlepšení, a přizpůsobit vaše strategie tak, aby lépe reagovaly na tržní trendy a potřeby vašeho cílového publika. To vám pomůže zvýšit efektivitu vašich marketingových aktivit a posílit konkurenceschopnost vaší značky.
Výsledkem rychlého auditu značky je dokument, který poskytuje podrobný přehled o stávajícím stavu a obsahuje doporučení pro zlepšení a strategie, které byste mohli implementovat pro zvýšení účinnosti vaší značky a jejího marketingového úsilí.
Většinou se nám podaří sestavit audit do týdne od zadání. Pokud bychom potřebovali více času, tak se dohodneme při zadání. <br><br>Termín prezentace můžeme určit hned na začátku spolupráce.
Cena je 5 990 Kč bez DPH a je konečná. Cenu platíte předem. Buď platební kartou nebo vám vystavíme zálohovou fakturu.
Vždy se snažíme odvádět služby maximálně kvalitně a vám na míru. Může se ale stát, že vám předaná práce „nebude sedět“. V takovém případě se domluvíme na dalším postupu dle našich VOP.
Poprosíme o pochopení, že za vadu považujeme jen objektivně nesprávně poskytnutou službu. To znamená, že jsem nesplnil objektivní parametry vašeho zadání. Důvodem k reklamaci není to, že poskytnutá služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání.
Dále si dovolíme upozornit, že poskytujeme služby z oblasti marketingového poradenství dle vámi poskytnutých a veřejně dostupných zdrojů. Neneseme tedy odpovědnost za správnost výstupů.