Tematické webináře
Tři témata, detailně a prakticky
Co společně projdeme?
Tři témata, která využije každá značka. Vždy do detailu a s praktickými tipy. Počet účastníků každého termínu je omezen 15 osobami. Poslední půl hodina je totiž věnována Q&A.
Podívejte se, jak probíhal první webinář.
Témata webinářů
- Brand Key Model – 21. 5. od 16:00
- Archetypy značky – 4. 6. od 16:00
- Cílové skupiny – tba
Co budete potřebovat?
- dvě a půl hodinky vašeho času (2 hodiny webinář + 30 min Q&A)
- ideálně prohlížeč Google Chrome
- webinář bude probíhat v aplikaci Google Hangouts (nebo se přizpůsobíme aktuální situaci)
Brand Key model
21. 5. od 16:00
Brand Key model je jeden z nejznámějších modelů, ze kterého se dá vycházet při budování značky.
Svou strukturou je vhodný i pro audity nebo rebrandingy a poskytuje informace a nápady, které využijí všichni, kdo se značkou musí pracovat.
Projdeme si jednotlivé segmenty a všechny si ukážeme na příkladech z praxe.
Archetypy značky
4. 6. od 16:00
Archetypy jsou taková marketingová klasika. To, co vypadá jako pozlátko, může ale každé značce posloužit prakticky okamžitě.
Společně projdeme teorii včetně detailů které s archetypy souvisí. Podíváme se na to, jak určit vhodný archetyp podle sebe nebo cílové skupiny a nakonec si řekneme, kde všude archetypy využít.
Cílové skupiny
18. 6. od 16:00
Lépe poznat cílovou skupinu a porozumět ji, je klíčem k úspěchu.
Tento poslední webinář by vám měl ukázat, jak lépe porozumět svým zákazníkům a jak se zaměřit na jejich chování spíše než na jejich socio-demografická data.
Ukážeme si jednoduché nástroje ke zmapování zákaznických cest a na vylepšení vašich produktů a služeb.
A jako bonus ke každému webináři
Checklist 200+ kontaktních míst vaší značky s vaší cílovou skupinou
Registrace na webináře
Cena každého webináře je 1700,- Kč (vč. DPH)
Zálohová faktura vám přijde do 24 hodin. Na její zaplacení budete mít 5 dní. Po tuto dobu budete mít rezervované místo. Po uhrazení, je místo vaše.