Tematické webináře

Tři témata, detailně a prakticky

Co společně projdeme?

Tři témata, která využije každá značka. Vždy do detailu a s praktickými tipy. Počet účastníků každého termínu je omezen 15 osobami. Poslední půl hodina je totiž věnována Q&A.

Podívejte se, jak probíhal první webinář. 

Témata webinářů

  • Brand Key Model – 21. 5. od 16:00
  • Archetypy značky – 4. 6. od 16:00
  • Cílové skupiny – tba

Co budete potřebovat?

  • dvě a půl hodinky vašeho času (2 hodiny webinář + 30 min Q&A)
  • ideálně prohlížeč Google Chrome
  • webinář bude probíhat v aplikaci Google Hangouts (nebo se přizpůsobíme aktuální situaci)

Brand Key model

21. 5. od 16:00

Brand Key model je jeden z nejznámějších modelů, ze kterého se dá vycházet při budování značky.

Svou strukturou je vhodný i pro audity nebo rebrandingy a poskytuje informace a nápady, které využijí všichni, kdo se značkou musí pracovat. 

Projdeme si jednotlivé segmenty a všechny si ukážeme na příkladech z praxe. 

Archetypy značky

4. 6. od 16:00

Archetypy jsou taková marketingová klasika. To, co vypadá jako pozlátko, může ale každé značce posloužit prakticky okamžitě. 

Společně projdeme teorii včetně detailů které s archetypy souvisí. Podíváme se na to, jak určit vhodný archetyp podle sebe nebo cílové skupiny a nakonec si řekneme, kde všude archetypy využít. 

Cílové skupiny

18. 6. od 16:00

Lépe poznat cílovou skupinu a porozumět ji, je klíčem k úspěchu.

Tento poslední webinář by vám měl ukázat, jak lépe porozumět svým zákazníkům a jak se zaměřit na jejich chování spíše než na jejich socio-demografická data. 

Ukážeme si jednoduché nástroje ke zmapování zákaznických cest a na vylepšení vašich produktů a služeb. 

A jako bonus ke každému webináři

Checklist 200+ kontaktních míst vaší značky s vaší cílovou skupinou

Registrace na webináře

Cena každého webináře je 1700,- Kč (vč. DPH)

 Zálohová faktura vám přijde do 24 hodin. Na její zaplacení budete mít 5 dní. Po tuto dobu budete mít rezervované místo. Po uhrazení, je místo vaše.