WEBINÁŘ

LOVEBRAND

Proč budování lovebrandů vede spíš k infaktrům než k lásce?

Přemýšlíte, jaké marketingové strategie opravdu vedou k úspěchu a které jsou jen prázdné sliby? 

Tak právě pro vás jsem dal dohromady tento webinář.

Objevte, proč lovebrand není zázračným řešením pro váš byznys. Ponoříme se do světa lovebrandu a kriticky zhodnotíme jeho skutečný dopad. Odhalíme, proč je koncept lovebrandu často přeceňován a jaké jsou jeho hlavní nedostatky.

Zjistěte, proč lovebrand nemusí být tou správnou cestou, jaké rizika a náklady jsou s ním spojené, a jaké alternativní marketingové strategie mohou přinést reálné výsledky a dlouhodobý úspěch pro váš byznys.

Webinář za cenu 1 většího obědu

10. 9.

17:00–18:30

Maximálně 50 míst

O čem se teda budeme (mimo jiné) bavit?​

Odkud se to vzalo

Odkud se vlastně pojem "lovebrandu" vzal.

Příklady selhání

Které "lovebrandy" to nedaly a nechaly po sobě paseku?

Proč tu s námi je

Co je na konceptu lovebrandu tak lákavé? Co ho nechává tak dlouho přežít? Neoprávněně...

Loajalita

Jak to je se zákaznickou loajalitou? Jsou fakt zákazníci věrní?

Věrnostní programy

Má cenu rozjíždět věrnostní programy nebo ne?

Q&A

Ptejte se. pokud budu znát odpověď, tak si ji nenchám pro sebe 🙂

Proč si přijít na webinář?

Upřímný a podložený pohled

Žádná dojmologie. Pojďme se bavit na základě dat a výzkumů.

Přehled do hodiny

Maximum dostupných informací za minimum času.

Ihned použitelné praktické rady

Které metody jsou osvědčenou cestou do pekla a které vás tam pošlou ještě rychleji.

Debata k věci

Na konci webnináře

Záznam v ceně

Pohodlně do e-mailu a s podklady.

Zajistěte si své místo!

Jak vypadají moje další webináře?

Play Video

Záznam předchozího webináře si stále můžete koupit