Reference

Mini case studies

Jak se mnou šel čas...

Hlavně k tomu nechtějte fotky 😅

od 05/2019
2021–2022
05/2019–09/2020
10/2018 - 03/2019
09/2017 - 07/2018
07/2016 - 08/2017
04/2014 - 07/2015
01/2013 - 05/2015
Brand konzultant a stratég
V sektoru SMB pomáhám klientům nastavovat jejich brandovou a marketingovou strategii.
Pomáhám definovat cílové skupiny a způsoby, jak s nimi pracovat nebo je oslovovat.
Pro startupy a jednotlivce organizuji brand sprinty.
Mentoruji startupy a jednotlivce v různých programech (v minulosti například i do programu CzechStarter – CzechInvest.
Chief Brand Officer rodiny BLESK
BLESK je jedna z nejvýraznějších značek v Česku. A rodina BLESK to je skoro 50 různých více či méně známých značek, ve které jsou krom deníku i týdeníky, měsíčníky, čtvrtý nejnavštěvovanější web v ČR a třeba i virtuální operátor.

Mým úkolem je vytvořit strategii pro jednotlivé tituly, ale i pro celou skupinu. Zároveň se podílím na každodenních marketingových aktivitách vč. eventů, spotřebitelských soutěžích a podpory předplatného.
Brand & Relations Futured
Dostal jsem za úkol rebrand společnosti z The Funtasty na Futured. Ten se zdařil a splnil všechny cíle.
Zároveň jsem byl zodpovědný za vybudování marketingového oddělení a nastavení celkové brandové a marketingové strategie pro značky Futured a Futured Unicorns – to obsahovalo i nastavení marketingového mixu a volbu vhodných kanálů.
Vytvořil jsem obsahovou strategii pro jednotlivé kanály marketingové komunikace.
Byl jsem zodpovědný za rozpočet a jeho alokaci.
Nastavil jsem strategii expanze na německý trh.
Interim Brand Teamleader Czech News Center a.s.
Byl jsem zodpovědný za všechny tituly CNC (včetně kooperace s redakcemi, oddělením inzerce, online oddělením)
Začal jsem s přípravou revize strategie, dlouhodobých i krátkodobých plánů
Dohlížel jsem nad dodržováním strategie a rozvojem brandů CNC, včetně služeb, a to online i offline
Vedl jsem týmu 11 brand manažerů
Zodpovídal jsem především za brandy BLESK a Aha! a jeho komerční aktivity
Organizoval jsem hru Trhák, která zapříčinila nárůst prodejů o 12 %
Byl odpovědný za uvedení produktu BLESK! Lékárna na trh
Chief Marketing Officer EDUA Group, s.r.o.
Úspěšně jsem s týmem dokončil rebrand tří značek v portfoliu EDUA Group a započal další dva
Vytořil jsem obsahovou strategii pro 2 značky v portfoliu
Dosáhli jsme výrazných úspor při stejné či lepší výkonností kampaní
Vylepšili jsme rozložení komunikačních kanálů
Vytvořili jsme jednotný PR a komunikační koncept pro celou skupinu
Díky principům agilního řízení jsme začali měnit mnoho dodavatelskoodběratelských procesů Úspěšně jsme zaintegrovali všechny akvizice do portfolia EDUA Group
Head Of Marketing Tutor s.r.o. (part of EDUA Group)
Vytvořil jsem novou podobu značky web, brand manuál, tone of voice, art-directing, copywriting
Zlepšil jsem konverzní poměr webu a výkonnost reklamy Zavedl jsem nové nástroje projektové řízení, komunikace, analytika a reporting
Vytvořil jsem content strategii
Přivedl jsem značku do dalších marketingových kanálů
Ušetřil jsem značce řádově statisíce
Vedl jsem tým 4 lidí
On-line marketing CZ & SK E&S Investments Czech Republic
Vytvořil a spravoval jsem desítky kreativních kampaní (on-line i off-line) pro český a slovenský trh
Plánoval jsem a prováděl nákup médií včetně tvorby rozpočtů a zodpovědnosti za jejich plnění
Spravoval jsem CZ a SK weby
Plánoval a koordinoval jsem akce pro více jak 3 000 účastníků
Creative copywriter H1.cz
Napsal nespočet PR článků s pozitivním dopadem na prodej
Otextoval jsem desítky e-shopů
Sestavoval jsem analýzy klíčových slov
Staral jsem se o německý a český copywriting
Spolupracoval jsem na PPC kampaních linkbuldingu a dalších formách on-line marketingu

Pavel, kdo? 

Mým cílem je dát všem značkám to, co si zaslouží = strategii

Moje maminka pořád neví do detailu co dělám. Já se spokojil s tím, že ví, že dělám reklamu a že to asi dělám dobře, protože si mě značky chválí.

Upřímně? Strategie značek je super složitý téma i pro lidi, co se v marketingu pohybují dlouho dobu. 

Prostě dělám značkám brand. Radím jim, co a jak říkat na správných místech, aby lidi koupili. 

Neobjevil jsem se z čistého nebe. Nejsem guru ani spasitel. Jen dělám to, co mám rád. A navíc se v tom snažím pořád posouvat.

Začal jsem ve třiceti po burn-outu jako kopík ve velké agentuře. Nejstarší 🙄. A navíc psal ještě v německy… No protože tam byli lidi jako Pavel Ungr, tak jsem už online marketingu zůstal.

Trochu do toho hodil vidle 🦀, ale #takurvasivybralaspatnyho (jo, v té době byly # v módě).

Postupně jsem to dopracoval na šéfa velké skupiny značek a při jednom projektu, kdy jsme v portfoliu museli udělat pořádek, mi to docvaklo. Tohle chci dělat full time.

No a tak jsem chvilku pobíhal mezi volnou nohou a klientskou stranou a nakonec se ze mě stal 100% volnonožec.

A je mi tak dobře. Furt jsem sice zpocenej až na pr… teda zádech, když jdu do nové značky (tréma + zodpovědnost), ale s tím už asi nic neudělám 🤷‍♂️.

Zato můžu říkat, jak to opravdu je. Nebrat si moc servítky s lidma, kteří nemakají, jak by měli, je super vítanej bonus. Stejně tak potkávat lidi, kteří toho už dosáhli daleko víc než já a chtějí stejně tak pomoc ode mě 🫣.

Jo s imposterem jsme pořád kámoši. Ale taky to můžete vnímat jako pokoru. Pokud si to ale něco ve značce nezaslouží, tak to letí.

No teď o sobě říkám, že ode mne klient odejde s tím, co opravu potřebuje. Ne s tím, co chce, nebo si myslí, že chce. 

Pavel Cahlík
Chcete mě poznat i hudebně?