ESG
Ne, protože musíte, ale protože to značce dokáže opravdu prospět.
Moji zákazníci chtějí vidět, že dělám něco pro udržitelnost. ESG mi může pomoct ukázat, že to myslím vážně.
Nemám na tohle všechno dost lidí ani rozpočet. Musím najít efektivní způsob, jak se ESG věnovat, aniž bych to odnesl hlavní byznys.
Pokud chci spolupracovat s většími firmami, musím se přizpůsobit jejich požadavkům na ESG.
Když budu mít udržitelnost a odpovědnost jako součást strategie, pomůže mi to přilákat lepší zákazníky a zaměstnance.
Vaši zákazníci uvidí, že vaše značka staví na opravdových hodnotách. Pomohu vám vytvořit strategii ESG, která bude srozumitelná a přitažlivá pro vaše publikum a posílí vaši značku na trhu
Ukažu vám, jak se ESG může stát praktickým nástrojem k optimalizaci nákladů. Společně najdeme oblasti, kde můžete šetřit náklady, a zároveň tak posílit udržitelnost vašeho podnikání.
Spolupráce s většími firmami se vám otevře, když budete mít na místě funkční ESG strategii. Rád vám pomůžu zavést procesy, které vás učiní atraktivním a spolehlivým dodavatelem.
Společně vybudujeme vaši značku tak, aby ESG bylo součástí jejího příběhu. Pomůže vám to posílit vztahy se zákazníky a přilákat ty nejlepší talenty, kteří ocení smysluplné pracovní prostředí.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.
Na Pavla jsem měl parádní reference a sleduju ho na sociálních sítích, takže jsem věděl, že se obracím na někoho, s kým se mi bude dobře pracovat. Na někoho, kdo mi nebude mazat med kolem huby. A na někoho, kdo ví přesně, co dělá a nebude se mnou jednat v rukavičkách a řekneme si přesně, co je potřeba bez nějakých kudrlinek okolo.
Ve finále byl samozřejmě výsledkem parádní rozjezd značky která se teď cca po roce už dostala do podvědomí lidí což mi přijde jako skvělý výsledek na základě Pavlova doporučení jsme nastavili strategii nechali si zpracovat novou vizuální identitu začali pracovat na sociálních sítích a prezentovat se podle strategie kterou jsme s Pavlem vymysleli. Na konferencích nás teďka lidé potkávají a říkají nám, že už nás znají, že nám to jde dobře a že jsme jiný. A to jsem chtěl. Dokonce už jsem se potkal s tím že 1 holka na stánku předstírala, že nás zná. Připadalo mi to, jako by fejkovala orgasms.
Co tedy můžeme společně pro vaše ESG udělat?
Analýza ESG příležitostí pro vaši značku
ESG komunikační strategie
Pomůžeme vám vytvořit smysluplnou ESG komunikaci, která rezonuje s vaším publikem. Společně definujeme hlavní sdělení a vypracujeme strategii pro autentický storytelling. Vaše značka se tak stane pro zákazníky srozumitelnější a důvěryhodnější – ať už na webu, sociálních sítích nebo v komunikaci s partnery.
Integrace ESG do zákaznické cesty
ESG není jen o závazcích, ale i o vylepšování zkušenosti zákazníků. Ukážeme vám, jak zapojit ESG hodnoty do každého kontaktu se zákazníkem, od prvního setkání až po dlouhodobou péči. Vaši zákazníci pocítí rozdíl a posílí se jejich důvěra v hodnoty vaší značky.
Pomohlo nám to vyskočit z denní operativy a na věci, které jsme každý viděli ze svého pohledu se podívat z pohledu celé firmy a společnosti. Velkou část věcí jsme měli rozpracovaných, ale zásadní bylo dát je všechny do jedné struktury a doplnit chybějící. Díky celému procesu jsme si museli otevřít celou řadu otázek, ale pomohlo nám to v tom si je zodpovědět a vydefinovat parametry, dle kterých postupujeme v denné práci.
Co to je a kolik to stojí
Analýza ESG příležitostí
● Základní analýza aktuálního stavu značky s ohledem na ESG.
● Identifikace klíčových ESG příležitostí a doporučení konkrétních kroků.
● Jednorázová konzultace a prezentace výstupů.
ESG komunikační strategie
● Vypracování strategie pro komunikaci ESG hodnot a aktivit.
● Návrh hlavního ESG sdělení a doporučení pro obsahovou komunikaci (web, sociální sítě, interní komunikace)
● Storytelling a strategický rámec pro autentické zapojení ESG do příběhu značky.
Integrace ESG do zákaznické cesty
● Analýza klíčových bodů zákaznické cesty a návrhy, jak zapojit ESG hodnoty.
● Doporučení na míru dle konkrétního segmentu zákazníků a firemních cílů.
● Praktický plán pro realizaci a měření dopadu ESG v každém bodě zákaznické zkušenosti.
Analýza ESG příležitostí | ESG komunikační strategie | Integrace ESG do zákaznické cesty | 25 000 Kč | od 55 000 Kč | od 75 000 Kč |
---|
Pojďte si o tom nezávazně promluvit
Vy jste značku vybudovali a dotáhli až sem. Já na to chci navázat a pomoci vám zase o další krok dál. To platí i v případě, že začínáte.
Pojďme si promluvit o tom, jak prospět vaší značce. Nebo chcete, abych pracoval pro vaši konkurenci? 😈
30 min, online
Tlačítko vede na kalendář s volnými termíny pro konzultaci.