Jak je na tom vaše značka?
Otestujte jednoduše stav, ve kterém se Vaše značka nachází
Použijte toto hodnocení jako hrubý návod pro odhad síly vaší aktuální brandové strategie. Odpovězte na všechny otázky a zjistěte, jak si stojíte.
Otázka 1 z 20
1. Věříte, že většina vašich zákazníků cítí emocionální spojení s vaší značkou/organizací?
2. Jak dobře většina vašich zákazníků chápe, co vás činí výjimečnými?
3. Pokud provádíte nějakou formu sledování značky (povědomí, oblíbenost atd.), jak se metriky vyvíjejí?
4. Jak jste si jistí schopností vašeho marketingového týmu důsledně aplikovat strategii značky na práci, kterou dělají?
5. Mají lidé tendenci používat vaši značku, protože musí, nebo protože chtějí? Potřebují někdy povzbuzení?
6. Jak konzistentně značkový je výstup vašeho marketingového oddělení?
7. Jak strategicky zaměřený a sladěný je váš marketingový tým napříč různými funkčními oblastmi?
8. Jak dobře vám současná strategie značky pomáhá odlišit se od konkurence?
9. Jak důkladně byla strategie značky zvažována při poslední redesignu webových stránek vaší organizace?
10. Je něco na vaší strategii značky, co působí zastarale?
11. Považujete osobně vaši strategii značky za užitečnou jako vodítko pro rozhodování?
12. Umožňuje vám strategie značky být flexibilní a hbitý, a přitom zůstat v souladu se značkou?
13. Všimli jste si někdy, že se vaši agenturní partneři snaží rozšířit značku do nových míst?
14. Jak často se odkazuje na strategii značky při plánování a rozhodování na úrovni vedení?
15. Kdybyste narazili na svého COO ve výtahu, dokázal by vám bez přípravy říct podstatu vaší strategie značky?
16. A co váš nejnovější zaměstnanec? Dokázal by vám to říct?
17. Je vaše strategie značky aktivně využívána při náboru talentů napříč všemi odděleními?
18. Je vaše značka vnímána jako silné aktivum, které přináší organizaci významnou nehmotnou hodnotu?
19. Když porovnáte strategii vaší značky se skutečnou kulturou organizace, cítíte, že tyto dvě věci jsou skutečně propojené?
20. Co vám říká váš instinkt o síle vaší strategie značky?