Brand audit

Nejlepší způsob, jak začít nebo se zorientovat

Audit nebo analýza značky vám rychle odhalí slabá místa a prostor pro růst značky. 

Kdy je na brand audit nejlepší doba?

Na začátku

Startujete projekt nebo začínáte podnikat. Nastavíte tak svůj směr a stále budete vědět, co je vaše značka zač.  

Když nevíte kudy kam.

To se občas stává. Všechny ty výkonnostní kamapně ztácejí účinnost a vy nevíte, jak dál. To ale není nic špatného. Vrátíme vás zpět na hřiště.

Jak probíhá běžný brand audit?

V auditu jdeme postupně podle základních kapitol, které by měla mít podchycené každá značka. 

Dotazník
Tomu se nevyhnem. Čím upřímnější odpovědi dostaneme, tím efektivnější bude naše práce.
Společný workshop
Práce od stolu není nic pro mě, pojďme se setkat! Jeden celý den či půlden budem společně objevovat pravou podstatu vaší značky. Shrneme ze zjištěných dat, co jí chybí a naordinujeme next steps.
Práce na výstupu
Na chvíli se odmlčím a zpracuji výstup z workshopu a vašich dotazníků.
Potkáváme se podruhé
Už ne na celý den, ale tak na 2,5 hod max. Společně projdeme celý výstup a případně upravíme poslední dorbnosti.

Kolik to stojí?

Malý audit v rozsahu, který vidíte výše,
vás vyjde na 55 000 Kč bez DPH. 

Odnášíte si výchozí bod pro vaši značku včetně úkolů, které budete muset splnit a návrhů dalšího postupu. Na zbytku pak můžeme také pracovat společně (rád 🖤). Ale pokud máte vlastního markeťáka, nebo agenturu, tak s nimi výstup projdu.

Pojďte si o tom nezávazně promluvit. Uděláte si lepší přehled o všem, co pro vás můžu udělat a určitě se zpřesní i další postup. Stačí napsat

Ukázky mé práce

Další reference