Brand audit
Nejlepší způsob, jak začít nebo se zorientovat
Audit nebo analýza značky vám rychle odhalí slabá místa a prostor pro růst značky.
Kdy je na brand audit nejlepší doba?
Na začátku
Startujete projekt nebo začínáte podnikat. Nastavíte tak svůj směr a stále budete vědět, co je vaše značka zač.
Když nevíte kudy kam.
To se občas stává. Všechny ty výkonnostní kamapně ztácejí účinnost a vy nevíte, jak dál. To ale není nic špatného. Vrátíme vás zpět na hřiště.
Jak probíhá běžný brand audit?
V auditu jdeme postupně podle základních kapitol, které by měla mít podchycené každá značka.
Dotazník
Společný workshop
Práce na výstupu
Potkáváme se podruhé
Kolik to stojí?
Malý audit v rozsahu, který vidíte výše,
vás vyjde na 55 000 Kč bez DPH.
Odnášíte si výchozí bod pro vaši značku včetně úkolů, které budete muset splnit a návrhů dalšího postupu. Na zbytku pak můžeme také pracovat společně (rád 🖤). Ale pokud máte vlastního markeťáka, nebo agenturu, tak s nimi výstup projdu.
Pojďte si o tom nezávazně promluvit. Uděláte si lepší přehled o všem, co pro vás můžu udělat a určitě se zpřesní i další postup. Stačí napsat.
Pavlův insight byl vždycky spot on. Jeho rady mají přesah i do dalších podnikatelských zákoutí a byly vždy velmi přínosné. Navíc Pavel je velký profesionál, drží termíny a dohody. A taky se umí zasmát. Spolupráce tak plyne ve velmi příjemném módu a je Vám pak vlastně líto, že už to máte hotové ☺
Děkujeme.