Marketing Masters Liberec
Na konferenci Marketing Masters jsem měl možnost promluvit o tom, co mě na budování značek baví nejvíc – jak vytvořit brand, který dává smysl, a proč se vůbec vyplatí do toho investovat. Společně jsme si prošli konkrétní kroky, které vedou k tomu, aby značka nebyla jen hezké logo, ale něco, co zákazníci skutečně cítí a vnímají. A hlavně – jak o tom přesvědčit i vedení firmy, které občas nechápe, proč by do toho mělo dávat čas a peníze.
Celou přednášku jsem stavěl na reálných příkladech z českého trhu, protože kdo nemá rád trochu toho českého humoru a praxe, že? Bavili jsme se o tom, jak na značku strategicky a jak si udržet konzistenci, aby se firma nevrátila zpět k chaosu.
Na konferenci ale nebylo jen o teorii – s dalšími řečníky jsme probrali i spoustu praktických tipů, od obsahového marketingu až po komunikaci s klienty.
A co na to publikum?
/
„Hezky připravená prezentace, hodina utekla ani nevím jak. Takže i pro mě zajímavý obsah a celkově průběh prezentace. Trochu mě mrzí,že jsem nevyhrála knihu, snaha byla :)“
„Bylo to super, ale nestíhala jsem si zapisovat poznámky.“
„Krásná prezentace, zapojeni lidí a opravdu luxusní informace!“