BRANDstorming 2022

BRANDstorming je každoroční setkání profesionálů z oblasti brand managementu, které pořádá Tuesday Business Network. Letošní už devátý ročník se po dlouhé pauze mohl konat osobně a v zaběhlém formátu. A tak se mohlo potkat 200 profesionálů z oboru!

Letošním tématem byla „Odvaha, kreativita a inovace.“ To jsou atributy, se kterými by se chtěla pojit snad každá značka. 

Má přednáška na téma: „Brnad Purpose!“ Měla podtitul: „Má mi značka radit, jak mám žít život?!“ Téma poslání značky je mi blízké a tak jsem nechtěl předstoupit s čistou obhajobou pomocí čísel. Má přednáška byla spíše polemika nad tím, jestli je poslání vhodné pro každou značku a kdy se do toho pouštět a kdy ne. 

 

E-book Brand Purpose!

Tento e-book dostali účatníci jako poděkování za zpětnou vazbu. Vy si ho můžete stáhnout rovnou. 

E-book o tom, proč je důležité se zamyslet nad posláním vaší značky a jak to může podpořit váš byznys.

E-book má cca 3 MB a 27 stran. Takže žádný Dostojevski.

Ale je plný čísel, studií a podnětů k tomu, jak využít poslání k podpoření růstu vaší značky.