Brand Restart konference o přístupech, díky kterým se tvoří hodnotné brandy.
Konferenci má na svědomí agentura Taste.
Letošním tématem byla “Značky a data.” A to je má srdcovka.
Vybral jsem si tak trochu click baitovou přednášku “Jak hacknout zákazníkovi mozek?” Po tímto trochu bulvárním nadpisem se neskrývaly nic jiného než chyby našich úsudků = cognitive biases (kognitivní zkreslení).
Pokud chcete vědět, o čem má přednáška byla, tak si můžete stáhnout ebook, který dostali i všichni účastníci a slidy si můžete prohlédnout zde.
©2025 Všechna práva vyhrazena. Ceny bez DPH, pokud není uvedeno jinak. Vždy platí VOP.
Většina markeťáků v ČR tenhle newsletter neodebírá.
Přes
jich má ale výhodu,
kterou můžete mít i vy.
Stačí se přihlásit a získat taky náskok před konkurencí.