Letní
BRAND
sprint
Vaší značce něco chybí
A vy nevíte co? Společně definujeme, co vaše značka představuje, a vytvoříme silnou identitu, která se odlišuje od konkurence.
Hledáte inspiraci
Společně objevíme nové nápady a inspiraci, které osvěží vaši značku a přinesou nový impuls do vašeho marketingu.
Nemáte čas
Sprint je na jeden den. To znamená efektivní a rychlé řešení, které přinese výsledky i s takto omezeným časem.
Nevíte, kde začít
Sprint je skvělý začátek pro každou značku. Obsahuje ty nejzákladnější kapitoly a přitom neslevuje z ničeho důležitého.
Struktura
Brand Sprintu
Takže proč přijít?
1
Definice cílů: Společně definujeme dlouhodobé a krátkodobé cíle vaší značky.
Hodnoty značky: Identifikujeme základní hodnoty, které vaše značka reprezentuje a které ji odlišují od konkurence.
2
Společně vytvoříme podrobné profily vašich ideálních zákazníků.
Potřeby a chování: Identifikujeme potřeby, přání a chování těchto zákazníků, abychom lépe porozuměli, jak je oslovit.
3
Analýza trhu: Provedeme rychlou analýzu trhu a identifikujeme klíčové konkurenty.
Silné a slabé stránky: Společně zjistíme, jaké jsou silné a slabé stránky vaší konkurence a kde máte příležitosti se odlišit.
4
Definice pozice na trhu: Určíme, jak chcete být vnímáni vaším cílovým publikem ve srovnání s konkurencí.
Klíčová zpráva: Vytvoříme jasnou a konzistentní zprávu, která bude komunikovat hodnoty a výhody vaší značky.
5
Vizualizace značky: Společně prozkoumáme základní vizuální prvky vaší značky, jako jsou logo, barvy a typografie.
Designové prvky: Zajistíme, aby vizuální identita byla konzistentní a atraktivní pro vaše cílové publikum.
6
Komunikační kanály: Identifikujeme nejefektivnější komunikační kanály pro vaši značku.
Strategie obsahu: Společně vytvoříme plán obsahu, který bude rezonovat s vaším publikem a podpoří vaše marketingové cíle.
7
Kroky k implementaci: Vypracujeme konkrétní kroky, které je třeba podniknout pro implementaci nových strategií a taktik.
Časový harmonogram: Stanovíme časový harmonogram, který vám pomůže udržet zaměření a dosáhnout vašich cílů.
8
Q&A: Odpovíme na všechny vaše otázky a poskytneme doporučení pro další kroky a pokračování v budování vaší značky
Letní Brand Sprint vychází z osvědčeného 3hodinového brands sprintu, který se jako koncept už nějaký ten pátek šíří světem značek. Ten jsme ještě před covidem vyzkoušeli s dobrovolníky a na základě zpětné vazby ho doplnili a rozšířili.
Bonus
Checklist 200+ kontaktních míst vaší značky s cílovou skupinou.
Termín
22. 8. 2024
9:00–14:00
Kapacita je 15 míst
O občerstvení bude postaráno 🩶.
Místo konání: Klimentská 1443/50, Praha 1
Pokud chcete fakturu místo platby kartou, napište mi na pavel[zavináč]jsemnaznacky.cz
Kurz proběhne, pokud bude obsazeno alespoň 10 míst. Pokud se kurz nenaplní/neotevře, vrátím vám vaši zálohu (platbu) v plné výši.
Platbu si ponechám jen v případě, pokud svou účast zrušíte méně než 5 dnů před začátkem kurzu.
Kompletní podmínky najdete zde.
O lektorovi
Pomáhám značkám, jak můžu. Většinou s jejich strategií nebo jako jejich konzultant. Za těch 10+ let praxe v marketingu za mnou zůstaly desítky spokojených a funkčních značek, ke kterým se klienti rádi vracejí.
Mám za sebou desítky školení a přednášek s A+ hodnocením. Byl jsem mimo jiné i garantem kategorie Brand ve Fenix Content Marketing a startup mentorem třeba i pro CzechInvest. Najdete mě i v rolích experta například v Soutěž & Podnikej nebo DoToho!
Jak školím
Takto vypadal webinář pro Shoptet, který patří dodnes k nejpřehrávanějším na jejich kanále.