Budování značky s malým rozpočtem

Když chcete a rozpočet to (zatím) nedovoluje

Nemáte čas? Rozpočet? Nevíte, kde začít? A rádi byste začali pracovat na své značce? 

Brand building je především pro malé značky výzva, kterou většinou nemají jak zvládnout. Vidím to prakticky každý den. 

Proto jsem ze svých technik vybral ty, které zvládne i malá značka nebo i sám zakladatel, tak aby mohli začít budovat svou značku.

Proč vůbec budovat značku?

Vydělávejte víc!

Správně postavená značka vám umožní si říci o více peněz.

Ale není to jen o tom. Brand building zlevňuje i výkonnostní marketing.

Přetáhněte zákazníky

Přetáhněte zákazníky své konkurenci.

Značka vás odliší a zatraktivní pro celý trh.

Budujete důvěru

A to vám zabezpečí vyšší loayalitu zákazníků.

A jejich vyšší ochotu si v budoucnu koupit i vaše další výrobky nebo služby.

Pro koho je workshop ideální?

Marketér v malé značce

Máš na starost malou značku a nevíš co dřív?

Dostaneš super rámec, ve kterém se pohybovat a jak vše sladit. Velké agentury se hlásit nemusí. 😉

Vlastník značky

Máte značku jakékoliv velikosti a nevíte jak dál? Jak ji posunout?

Ideální, naučíte se, jak značku popsat a vytvořit výchozí bod pro její další rozvoj.

Jednotlivec

Který chce začít budovat osobní značku.

Pochopíte, jak s osobní značkou začít a na co se zkoncentrovat při jejím budování.

3 hlavní důvody proč přijít

Základy během jednoho odpoledne

Vše podstatné pro pevné základy značky během jednoho odpoledne.

Bude to náročné, ale ne nemožné. Postupně projdeme vše zásadní kapitoly vaší značky.

Prakticky na vlastní značce

Vše si rovnou vyzkoušíte na vlastní značce díky přehledným pracovním listům.

Navazující konzultace

Dalších 10 dní po workshopu máte u mě půl hodinovou konzultaci zdarma. Tedy pokud kurz pořídíte za early bird cenu.

Jak a jestli ji využijete jen na vás.

Workshop má tři části

Značka toho potřebuje ke svému růstu mnoho. Podíváme se na to, jak začít a jaké nástroje použít. Do hloubky pak můžete jít sami. Nebo vám s tím pomůže AI (taky si ukážeme)

Základy značky
Bez čeho to nepůjde. Základní kapitoly, které musíte podchytit, abyste mohli kvalifikovaně pokračovat.

✼ Podíváme se na to, jak definovat vizi a na to, proč je to důležité. Nebojte, nestane se nám z toho marketingová fraška.
✼ Naučíme se pracovat s misí, hodnotami a dalšími důležitými prvky značky, aby vám byly ku prospěchu nejen při komunikaci se zákazníky.
✼ a další "drobnosti"
Zákazník a trh
Jaké základní informace o vašich zákaznících a trhu byste měli sledovat a kde je vzít.

✼ Naučíme se stanovit profil vašich zákazníků, tak aby vám opravdu k něčemu byl.
✼ Jak provádět sám průzkum u zákazníků a trhu?
✼ a další "drobnosti"
Osobnost, obsah a vizuál značky
Velká kapitola, kterou ale bez těch předchozích nevytvoříte správně.

✼ Jak určit osobnost a tonalitu značky?
✼ Jak zkusit vymyslet obsah nejen na sociální sítě, tak aby dával smysl?
✼ Co je potřeba pro silný vizuální styl značky?

Cena

Early bird

Výhodněji při koupi do 2 týdnů od začátku!

2990

bez DPH

Zvýhodněná cena
Následná konzultace
Občerstvení
Materiály

Běžná cena

Ale stále super obsah!

3590

bez DPH

Bez slevy
Následná konzultace
Občerstvení
Materiály

Opravdu jen pár podmínek

  • Kapacita workshopu je 10 míst. 
  • Storno poplatek výši 100 % si účtuji jen v případě, že zrušíte svou účast 3 pracovní dny předem.
  • Kurz proběhne, pokud bude obsazeno alespoň 8 míst. Pokud se kurz nenaplní/neotevře, vrátím vám vaši zálohu v plné výši.
  • Místo konání workshopu v Praze je: Klimentská 1443/50, Praha (místnosti v Pronájem Klimentská).

Termíny

pátek31. 3.

9:00–13:00

Obsazenost
9/10

Early birds cena ještě:

dnů
hodin
minut

neděle16. 4.

13:00–17:00

Obsazenost
4/12

Early birds cena ještě:

dnů
hodin
minut

O lektorovi Pavlu Cahlíkovi

Pavel Cahlík | BRANDstorming

Pomáhám značkám, jak můžu. Většinou s jejich strategií nebo jako jejich konzultant. Za těch 10+ let praxe v marketingu za mnou zůstaly desítky spokojených a funkčních značek, ke kterým se klienti rádi vracejí.

Mám za sebou desítky školení a přednášek s A+ hodnocením. Byl jsem mimo jiné i garantem kategorie Brand ve Fenix Content Marketing a startup mentorem třeba i pro CzechInvest. Najdete mě i v rolích experta například v Soutěž & Podnikej nebo DoToho!

Zkušenosti s Brand Workshopem a Pavlem