Brand Workshop

Celodenní školení, zaměřené na budování brandu eshopů

Brand není jen logo nebo posty na Facebooku. Pochopte své zákazníky a vytvořte pro ně neodolatelnou značku, ke které se budou rádi vracet.

citat King

Jak workshop probíhá?

Nechtěl jsem uspořádat přednášku, ze které budete odcházet jen s pocitem, že byla dobrá.

Začátek každého bloku je teorie nebo vysvětlení principů. Pak už je to jen o praktických cvičení. Vše si vyzkoušíte pod dohledem a s případnou korekcí nebo podnětem na nejlépe své značce a klidně i té osobní.

Výsledky – pokud chcete – odprezentujete ostatním a můžete využít i jejich pohled na věc.

Takže na konci odcházíte s uceleným přehledem o vaší značce, ne jen teorií.

Pro koho je workshop určen?

  1. Majitelé (generických) eshopů
  2. Marketingoví specialisté eshopů, kteří chtějí jiný pohled na svou každodenní rutinu
  3. Každý, kdo cítí, že jeho značka potřebuje změnu

 

Jak zjistíte, že potřebujete pomoci se značkou?

Program | Brand Workshop
9:15-10:30
10:40-12:00
13:30-14:30
14:45-16:00
Základní analýzy
Strategický radar, SWOT a další analýzy, které se mohou tvářit jako zbytečnost, ale odhalí mnoho potřebných detailů pro další kroky.
Definice zákazníka
Cílové skupiny – na co se ptát, jak je popsat co nejdetailněji, co nezapomenout a jak z nich získat informace.
Popsání konkurenčních výhod
Strategie budování značky
Základní modely, podle kterých můžete budovat značky.
Analýza konkurence.
Základní nastavení obsahové a komunikační strategie
Jak měřit výkonnost brandových kampaní
Metody a metriky pro měření výkonnosti vašich brandových kampaní. Trochu nudných čísel, které vám ale mohou zachránit spoustu peněz.
Závěr
Závěrečná debata a vyhodnocení

Termín

26. 8. 2020 – 9:15–16:30

9 důvodů, proč přijít

  1. Spokojenost předchozích účastníků je podle jejich zpětné vazby 92 %.
  2. Brand Canvas – přehledný formulář pro každodenní použití značky
  3. Mapa 200+ kontaktních míst vaší značky – ať vám nic neunikne.
  4. Pokud budete potřebovat cokoliv dovysvětlit či projít, tak máte 10 dní po kurzu další konzultaci zdarma.
  5. Vše si pod vedením na místě vyzkoušíte na vlastní značce.
  6. Ze země jsem za ty roky vydupal nebo resuscitoval desítky značek. V mém porfoliu se objevují značky jako BLESK, Aha! nebo Jipka.
  7. Dostávám reference typu „díky, že jsi nám zachránil podnikání.“
  8. Jsem certifikovaný lektor celoživotního vzdělávání přímo od MŠMT. Takže má školení mají hlavu a patu.
  9. Jsem na značky a nestydím se za to! Je to můj život.

Cena

V ceně je zahrnuta dopolední a odpolední svačina, káva, čaj a voda, co hrdlo ráčí a oběd. 

Odcházet budete i se spoustou materiálů úhledně svázaných podoby zárodku brand booku.

4 876 Kč bez DPH

Podmínek to moc nemá...

Kapacita workshopu je 8 míst, abychom mohli smysluplně pracovat.

Storno poplatek výši 100 % si účtuji jen v případě, že zrušíte svou účast 3 pracovní dny předem.

Kurz proběhne, pokud bude obsazeno alespoň 5 míst. Pokud se kurz nenaplní/neotevře, vrátím vám vaši zálohu v plné výši.

Místo konání workshopu v Praze je: Klimentská 1443/50, 110 00 Praha 1

Přihlaste se

Odesláním formuláře se ještě k ničemu nezavazujete. 

Na základě údajů vytvořím zálohovou fakturu a až po jejím zaplacení budete místo na workshopu vaše. 

Zkušenosti s Brand Workshopem

Celé hodnocení najdete zde